Kävi niin sääliksi siskon tytärtä tänään :(
Olimme siis poikani kanssa käymässä siskoni ja hänen avomiehensä luona ja kyllä oli niin lähellä etten järjestänyt kohtausta!
Minä olin imettämässä toisessa huoneessa poikaani kun sisko miehineen päättivät sitten yhdessä mennä röökille! Minä sitten avuttomana kuuntelin siskoni vajaa 3kk tyttären lohdutonta itkua kun omaa reilu kk vanhempaa poikaani en kyllä voinut tissiltä pois kiskaista ja mennä tyttöä syliin ottamaan koska siitä olisi oma poikani saanut kohtausken.
Teki ihan tosissaan mieli marssia sinne pihalle karjumaan siskolle että miten helvetissä te voitte olla NOIN ITSEKKÄITÄ että te menette kaikessa rauhassa tupruttelemaan kun teidän pieni avuton tyttärenne tuolla sisällä huutaa sängyssään???
Mielestäni oli jo ihan käsittämättömän itsekästä ja iljettävää että siskoni poltti koko raskausajan ilman minkään laisia merkkejä että olisi tosissaan edes YRITTÄNYT lopettaa, niinkun oli ensimmäisistä raskauksistaan yrittänyt (kertaakaan siinä kylläkään onnistumatta) Eikä edes peitellyt tai hävennyt polttamistaan!
Missä tahansa heitti kessun suuhunsa ja maha pystyssä poltteli savuja!
Itse poltin lähemmäs 10v kunnes tulin raskaaksi. ei viikkoakaan mennyt siitä kun plussasin kun en enää tupakkaan koskenutkaan. Joten tiedän kyllä mitä se lopettaminen on!
Hyi että mua inhottaa mun oman siskon itsekkyys.. :(
Kommentit (104)
Juu, luin ihan väärin. :) Sympatiat on kyllä täysin sun ja siskosi pienen vauvan puolella ap! En hyvällä katsoisi tuollaista minäkään.
T: se joka kyseli miksei miehesi hoitanut
Ihan päivänselvästä asiasta.
Tupakointi pitäisi mennä aina lasten jälkeen. Vanhempien itsekkään tarpeet pitäisi mennä AINA lapsien jälkeen.
Juu, luin ihan väärin. :) Sympatiat on kyllä täysin sun ja siskosi pienen vauvan puolella ap! En hyvällä katsoisi tuollaista minäkään.
T: se joka kyseli miksei miehesi hoitanut
Mut näin mä kyllä heti arvelinkin :D
Ap