Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä ulvon naurusta tän kommentin takia!!

Vierailija
25.03.2011 |

Kommentti sateenkaarivaatteisiin 8-vuotiasta poikaansa pukevalle äidille:

"Pretty gay, I would say...

Muut pojat menee farkuissa ja Adidaksen, Niken, Paul Frankin, Puman jne sporttisissa vaatteissa ja yksi sateenkaaren väreihin & pupujussi-traktori-päivänkakkara-kärpässienikuosiin pukeutunut Valo-Tenho, opettajan poika, hyppelee perässä."

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista millaisia aikuisia ihmisiä on ja vielä vanhempina...

Vierailija
22/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kuka ja missä tilanteesssa on sanonut noin? Siis mihin mennään ja miksi hyppelee? Ja mitä on sateenkaarivaatteet, kirjavia ja värikkäitä vaatteita, vai? Ja onko jonkun nimi oikeasti Valo-Tenho? Ei aukea, eikä siis myöskään naurata.

siis kuka ja missä tilanteesssa on sanonut noin? Siis mihin mennään ja miksi hyppelee? Ja mitä on sateenkaarivaatteet, kirjavia ja värikkäitä vaatteita, vai? Ja onko jonkun nimi oikeasti Valo-Tenho? Ei aukea, eikä siis myöskään naurata.

Tuohan tuli kommenttina jollekin äidille, joka vouhotti ostavansa lapselleen Moloa, Metsolaa ym.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1361290/mun_lapsilla…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään kun lapset kiusaavat toisiaan vaatteiden tai minkä tahansa asioiden takia.. Kyllä se on sieltä vanhemmista lähtöisin.

Niinpä. Kyllä se vaan näkyy mistä se kiusaaminen lähtee. Oppi tulee kotoa.

Vierailija
24/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kommentin kirjoittaja

Vierailija
25/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo-Tenhon loikkimassa jonon jatkona, hieman ulkopuolisena sukkiksissaan.

Ja ne hernepussit :-DDDDD!

Vierailija
26/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan tuli kommenttina jollekin äidille, joka vouhotti ostavansa lapselleen Moloa, Metsolaa ym. <a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1361290/mun_lapsilla…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1361290/mun_lapsilla…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1361290/mun_lapsilla…;

no sitten. Tuollaisia kuvauksiahan on palsta pullollaan. Luulin, että tähän liittyy jotain tilannekomiikkaa, mutta jos se on vain joku av-mamman palstatuotos, niin ei juurikaan naurata.

Vierailija
27/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo mielikuvana sangen hupaisa. =)

Vierailija
28/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo-Tenhon loikkimassa jonon jatkona, hieman ulkopuolisena sukkiksissaan.

Ja ne hernepussit :-DDDDD!

sukkiksissani tai ilman ;-)

Vierailija
29/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupulan perhe vai mikä ihme sarja se oli, missä koko perhe hyppii pupuasuissa...

Vierailija
30/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tajuttoman siitä tekee se, että se vanhin on joku esiteinipoika!!

Vierailija
31/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tässä pitäisi olla hauskaa.

Mulle on ihan sama vaikka joku pukisi poikansa tylliin ja glitteriin.

Vierailija
32/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulamassa ja tanssimassa

Vierailija
33/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ope

Vierailija
34/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden hippi/taiteilijaperheen lapsen jonka nimi on Tenho Tähtivalo... Jotenkin tuli fiilis että taidatte puhua siitä :)

Vierailija
35/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oikeastiko räikeät vaatteet assosioituvat hyppiviin jäniksiin, hernepusseihin ja homouteen?

Vierailija
36/39 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkökoulun musaluokan suosikkipoitsu, jonka tyyli kelpaa muillekin siinä missä pieruverkkarit, farkut ja jegginssitoppihamoset

Vierailija
37/39 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli lähinnä fiilis että ilkkujilla on hädin tuskin peruskoulu suoritettuna ja istuvat päivät himassa keksimässä miten mahtuisivat kaikki tasapäisten ja täydellisten joukkoon. Hävettää puolestanne. Olette ala-arvoisia.

Vierailija
38/39 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä muita en niin välittäisi kohdata.

Vierailija
39/39 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa siinä että lapsi pukeutuu kuin lapsi?

Meidän poika saa valita vaatteensa itse, ja yleensä valitsee punaisia, keltaisia, vihreitä ja oransseja värejä.

Jos taas teen jonkun vaatteen itse, niin poika saa valita kuosin.

Poika sanoi kerran että örkkivaatteet on tylsiä ja ettei hän halua näyttää pahikselta ja ne tummat örkkivaatteet tekevät poikani mielestä ihmisen pahiksen näköiseksi.

Enkä minäkään ymmärrä miksi pitäisi kaikki tunkea siihen samaan adidas/nike/yms. olevinaan merkkivaate/trendikkääseen muottiin. Ihmiset ovat yksilöitä, joten suosittelen että ihmiset pukeutuisivat yksilöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi