Mä ulvon naurusta tän kommentin takia!!
Kommentti sateenkaarivaatteisiin 8-vuotiasta poikaansa pukevalle äidille:
"Pretty gay, I would say...
Muut pojat menee farkuissa ja Adidaksen, Niken, Paul Frankin, Puman jne sporttisissa vaatteissa ja yksi sateenkaaren väreihin & pupujussi-traktori-päivänkakkara-kärpässienikuosiin pukeutunut Valo-Tenho, opettajan poika, hyppelee perässä."
Kommentit (39)
siis kuka ja missä tilanteesssa on sanonut noin? Siis mihin mennään ja miksi hyppelee? Ja mitä on sateenkaarivaatteet, kirjavia ja värikkäitä vaatteita, vai? Ja onko jonkun nimi oikeasti Valo-Tenho? Ei aukea, eikä siis myöskään naurata.
siis kuka ja missä tilanteesssa on sanonut noin? Siis mihin mennään ja miksi hyppelee? Ja mitä on sateenkaarivaatteet, kirjavia ja värikkäitä vaatteita, vai? Ja onko jonkun nimi oikeasti Valo-Tenho? Ei aukea, eikä siis myöskään naurata.
Tuohan tuli kommenttina jollekin äidille, joka vouhotti ostavansa lapselleen Moloa, Metsolaa ym.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1361290/mun_lapsilla…
Ja sitten ihmetellään kun lapset kiusaavat toisiaan vaatteiden tai minkä tahansa asioiden takia.. Kyllä se on sieltä vanhemmista lähtöisin.
Niinpä. Kyllä se vaan näkyy mistä se kiusaaminen lähtee. Oppi tulee kotoa.
Valo-Tenhon loikkimassa jonon jatkona, hieman ulkopuolisena sukkiksissaan.
Ja ne hernepussit :-DDDDD!
Tuohan tuli kommenttina jollekin äidille, joka vouhotti ostavansa lapselleen Moloa, Metsolaa ym. <a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1361290/mun_lapsilla…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1361290/mun_lapsilla…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1361290/mun_lapsilla…;
no sitten. Tuollaisia kuvauksiahan on palsta pullollaan. Luulin, että tähän liittyy jotain tilannekomiikkaa, mutta jos se on vain joku av-mamman palstatuotos, niin ei juurikaan naurata.
tuo mielikuvana sangen hupaisa. =)
Valo-Tenhon loikkimassa jonon jatkona, hieman ulkopuolisena sukkiksissaan.
Ja ne hernepussit :-DDDDD!
sukkiksissani tai ilman ;-)
Pupulan perhe vai mikä ihme sarja se oli, missä koko perhe hyppii pupuasuissa...
Ja tajuttoman siitä tekee se, että se vanhin on joku esiteinipoika!!
mikä tässä pitäisi olla hauskaa.
Mulle on ihan sama vaikka joku pukisi poikansa tylliin ja glitteriin.
Mä tiedän yhden hippi/taiteilijaperheen lapsen jonka nimi on Tenho Tähtivalo... Jotenkin tuli fiilis että taidatte puhua siitä :)
siis oikeastiko räikeät vaatteet assosioituvat hyppiviin jäniksiin, hernepusseihin ja homouteen?
älykkökoulun musaluokan suosikkipoitsu, jonka tyyli kelpaa muillekin siinä missä pieruverkkarit, farkut ja jegginssitoppihamoset
Tuli lähinnä fiilis että ilkkujilla on hädin tuskin peruskoulu suoritettuna ja istuvat päivät himassa keksimässä miten mahtuisivat kaikki tasapäisten ja täydellisten joukkoon. Hävettää puolestanne. Olette ala-arvoisia.
Teitä muita en niin välittäisi kohdata.
Mitä vikaa siinä että lapsi pukeutuu kuin lapsi?
Meidän poika saa valita vaatteensa itse, ja yleensä valitsee punaisia, keltaisia, vihreitä ja oransseja värejä.
Jos taas teen jonkun vaatteen itse, niin poika saa valita kuosin.
Poika sanoi kerran että örkkivaatteet on tylsiä ja ettei hän halua näyttää pahikselta ja ne tummat örkkivaatteet tekevät poikani mielestä ihmisen pahiksen näköiseksi.
Enkä minäkään ymmärrä miksi pitäisi kaikki tunkea siihen samaan adidas/nike/yms. olevinaan merkkivaate/trendikkääseen muottiin. Ihmiset ovat yksilöitä, joten suosittelen että ihmiset pukeutuisivat yksilöllisesti.
Surullista millaisia aikuisia ihmisiä on ja vielä vanhempina...