Mun lapsilla on vain tiettyjä vaatemerkkejä.
Eli meiltä löytyy vain Dunsia, Metsolaa, Myllymuksuja, Meandia, Po.Pia, Ticketiä, Moloa yms. tämän tyyppisiä merkkejä. En voi vastustaa noita vaatteita!
Kommentit (106)
mun lapsilla on itse tehtyjäkin vaatteita!
Tuo britannian Ecco...
Omalla miehellä kengät Alfred Sargentilta, Trickersiltä, Loakelta...
Puvut Brionia, Kitonia...
ap:n lastenvaatemerkit asiallisia!
Pretty gay, I would say...
Muut pojat menee farkuissa ja Adidaksen, Niken, Paul Frankin, Puman jne sporttisissa vaatteissa ja yksi sateenkaaren väreihin & pupujussi-traktori-päivänkakkara-kärpässienikuosiin pukeutunut Valo-Tenho, opettajan poika, hyppelee perässä.
Pitäisitkö ite vaatteita joissa lukee Molo?
Mikä oli ap:n pointti tässä avauksessa? Onko noi merkit jotenkin hienoja, vai miksi niistä kannattaa oikein tänne tulla kertomaan?
Meillä on esikoinen 6kk poika, ja rahatilanne aika lähellä nollaa. Vaatteitä meillä on äitiyspakkauksesta, jotain mun sukulaisilta saatuja kierrätettyjä, henkkamaukka, lindex, ite tehtyjä, ja aika plajon ulkomailta tuotuja kun vanhemmat matkustelee paljon ja lisäks on sukulaisia ulkomailla, joilta saa pieneks jääneitä. Valitettavasti en oo tajunnu katsoa niiden merkkejä.
Mut kai mä jotain bonusmerkkejä täällä saan siitä että mun vauvallapa on ULKOMAILTA OSTETTUJA VAATTEITA?
Moi ! Ostatteko netista? Loysin taman liikeen, merkkivaatteita ja suuret ALET ! Ihania, tilasin sielta Kenzon hameen :)
www.littleprincess.fi