Mun lapsilla on vain tiettyjä vaatemerkkejä.
Eli meiltä löytyy vain Dunsia, Metsolaa, Myllymuksuja, Meandia, Po.Pia, Ticketiä, Moloa yms. tämän tyyppisiä merkkejä. En voi vastustaa noita vaatteita!
Kommentit (106)
saati noita missään nähnyt, tai kenenkään lapsella päällä.
voisko joku tehdä linkin, josta voisin mennä katssoon noita ap kuvailemia merkkejä????
Meillä poika 4,5vuotta käyttää samoja merkkejä, ja saa käyttää niin kauan kuin tykkää.
Mut luulenpa juuri että viimestään koulussa maku muuttuu kun pitää mennä muiden mukana, muiden tyylissä.
Siis mikä vika on henkkamaukan lastenvaatteissa?
Mua niin naurattaa! Onko sillä talvisin sellainen sateenkaari-toppahaalari? Ja pupupipo?
miksi lapset haukkuvat toisten vaatteita koulussa ja muualla jos vanhemmat ovat tuollaisia. Oikeesti, kirjottaako täällä aikuiset ihmiset? Äidit? isät? Ei uskois! Surullinen olo tulee näistä kommenteista! =(
Olette varmaan näky, kun kuljette jossain koko perhe :D
pukee ne tuollaisiin hirvityksiin.
Kiusata ei saa, ei aikuiset, eivätkä lapset. Mutta on se nyt kumma, että väen väkisin pitää koululaiset pukea niin, että varmasti katsotaan kieroon.
Jos minä haluaisin pukea kaikki lapseni päästä varpaisiin neonkeltaiseen, olisin todella itsekäs ja se olisi lapsiani kohtaan todella ikävää.
Meidän kohta 6 v sanoi että joo, ostetaan 2-vuotiaalle pikkusiskolle tuollainen. Ei siis hänelle kelpaisi
hyvä kaveri -stipendin ja tytöllä kavereita piisaa myös. Tyttö harrastaa kaunoluistelua, joten sieltäkin tulee kavereita. Poika harrastaa jalkapalloa, siellä pidetään toki niitä seuravaatteita.
Turha riidellä näistä vaateasioista. Joku käyttää HM:ää, toinen kalliimpaa merkkiä. Sama se.
Itse aloitit tämän ketjun mainostamalla, että lapsesi käyttävät AINOASTAAN tuollaisia hippihirvityksiä.
Olisin ymmärtänyt, jos kyseessä olisi ollut pieni lapsi tai vauva. Mutta koululaisten pukeminen tuollaisiin naurettaviin sateenkaarivaatteisiin on jo henkistä pahoinpitelyä.
Makunsa kullakin, mutta nyt lapsesi kulkevat sirkusvaatteissa. Ja vain ja ainoastaan sellaisissa, kuten viestissäsi mainostit.
:(
Turha riidellä näistä vaateasioista. Joku käyttää HM:ää, toinen kalliimpaa merkkiä. Sama se.
Mainitse nyt vielä pari kertaa että teillä pidetään kalliimpia merkkejä. Joku ei vielä ehkä huomannut ;)
lapsia vain yhdellä tietyllä tavalla?
jotenkin estynyt?
aika yksipuolista.
... tulee esiin se pelko, ettei vaan vahingossakaan saisi olla mitenkään joukosta poikkeava JOTTEI TULISI KIUSATUKSI! AP-mammat siis elävät ja opettavat lapsensa elämään pelon ilmapiirissä.
Ihme kommentteja (oletettavasti) aikuisilta ihmisiltä.
Mitä väliä sillä miten lapset pukeutuvat, kunhan pukeutuvat säänmukaisesti ja siten etteivät nyt ihan horoilta näytä.
Pidätte siis vauvamaisina noita retro-väri-iloittelu-vaatteita. Toisaalla keskusteluissa taas kauhistellaan sitä että vauvalla on farkut. Mikään ei koskaan kelpaa...
lastenvaatteita. Meillä on neljäsluokkalainen ja tokaluokkalainen tyttö ja poika, vähän teidän lapsia isommat.
Meillä on tosi paljon pieneksi jääneitä vaatteita. Voisin hyvin lahjoittaa teidän lapsille ne.
Me asutaan Espoossa. Voin vaikka viikonlopun aikana tuoda.
Mainitse nyt vielä pari kertaa että teillä pidetään kalliimpia merkkejä. Joku ei vielä ehkä huomannut ;)
Nuo ap:n mainitsemat merkit ovat halpiksia verrattuna OIKEISIIN merkkivaatteisiin. Lapsillekin myydään OIKEITA merkkivaatteita, mutta ne tosiaan ovat jo hinnakkaita noihin raitahaalareihin ja froteekerrastoihin verrattuna.
Homoksi ei synnytä. Tällaiset ap:n kaltaiset äidit muovaavat kasvavista pojista homoja.
Älä sitten ihmettele, kun Myrsky-Salama tulee 10v päästä poikaystävän kanssa ovesta. Ehkä samoissa sateenkaarihaalareissaan.
Kyllä lapset pitää pukea niin että näyttävät lapsilta. Eihän 7 ja 8 vuotiaat vielä mitään isoja ole. :( Voi, säälittää ap kun ilkeät ihmiset täällä taas purkaa omaa pahaa oloaan. Pue vain lapsesi semmosin vaatteisiin mistä itse pidät ja mistä lapsesikin pitävät.
Nuo merkkivaatteet on suht kalliita mutta niistä saa kyllä aika hyvän hinnan kun myy eteenpäi esim huutiksessa sitten kun ovat omille lapsille käyneet pieneksi.
Itse suosin kanssa laatumerkkejä ja löytyy mm. Ticket to heavenia, cupcakea, meandia, nextiä, dunsia, marimekkoa jne.. ja minusta ne on aian ihania vaatteita ja ah, niin hyvälaatuisia.
...nuo ovat ihan yleisiä merkkejä koululaisillakin. Maalla aikuistutaan vissiin vähän aikaisemmin.
Hyvä provo aloittajalta!
Lindex, Ciraf. Ja muutama Meandi. Haarari sentäs Reimatec.
Mua niin naurattaa! Onko sillä talvisin sellainen sateenkaari-toppahaalari? Ja pupupipo?