Mun lapsilla on vain tiettyjä vaatemerkkejä.
Eli meiltä löytyy vain Dunsia, Metsolaa, Myllymuksuja, Meandia, Po.Pia, Ticketiä, Moloa yms. tämän tyyppisiä merkkejä. En voi vastustaa noita vaatteita!
Kommentit (106)
koska ovat kotona kasvaneet siihen, että he ovat massasta poikkeavia (massa on siis jotain paheksuttavaa, huonoa, sellaista ei haluta olla), erikoisia, parempia kuin muut, oman tiensä kulkijoita (muista viis).
Uskomaton mäntti tämä kirjoittaja. Haukkuu jo ap:n lapsetkin, vain vaatteiden perusteella.
Siis tuollaiset pappakalsareista väännetyt vauvahousut??
Milloin ajattelit alkaa käyttää niillä lasten-, ei vauvojen vaatteita? Mitä ne käyttävät teininä? Hamppuhousuja taskut täynnä kannabista?
Ei hyvää päivää. Luulin jo nähneeni kaiken.
vaatteita? Siis nuo mainitsemasi merkit ovat kaikki ihan samanlaisia. Etkö uskalla kokeilla mitään muuta?
Onko kaiken pakko olla tuollaista froteepyyhemallistoa? Ja noita värejä?
Voisin hyvin ostaa joitain paitoja, jotain piristämään. Mutta että kaikki vaatteet tuollaista samaa?
Yhtä typerän näköistä kuin pukisin tyttäreni koko ajan pelkkään vaaleanpunaiseen ja pojan vaaleansiniseen päästä varpaisiin. Tai Burberryn ruutua sukista hiuspinniin.
eivät kohta enää riitä ja ap:n lapset voivat käyttää normaaleja LASTEN vaatteita.
Suurin osa mun kakkosluokkalaisista käyttää juuri tuollaisia peruscollareita. paidat ovat sitten mitä milloinkin. Ihan samanlaisia vaatteita kuin nuo Metsolat on esim. Lindex pullollaan. Mitään teinivaatteita ei ole kenelläkään oppilaallani.
Ps. Noin puolet oppilaistani uskoo vielä joulupukkiinn jollain tasolla...
vauvamaiset pyyhekankaasta tehdyt ihmehousut.
vauvamaiset pyyhekankaasta tehdyt ihmehousut.
Ap:n pojalla, 8 v, on koulussa talvella froteiset shortsit :D :D :D :D
<a href="http://www.bossybootskidz.com/" alt="http://www.bossybootskidz.com/">http://www.bossybootskidz.com/</a>
En ole ap. Mutta kyllä nuo ap:n linkin vaatteet ovat ihan tavallisia vaatteita. Meillä ei käytetä niitä merkkejä mitä ap luetteli, koska ei ole varaa. Ihmeellisiä vastauksia koko ketju täynnä. En kummastele ollenkaan jos meille tulee toka-kolmasluokkalainen frotee housuissa ja värikkäässä paidassa leikkimään.
maksaa monta kymppiä jostain housuista, joita saa kympillä samanlaisia jostain muualta. Ei meilläkään olisi moiseen varaa. t. ope minäkin
keksi perjantai-illan hauskimman provon.
En osta hm:sta tms. ihan jo eettisten syiden vuoksi.
H&M oli eettisyysvertailussa kärkisijoilla, toisin kuin moni mainitsemasi merkki.
ap:n mainitsemat merkit valmistetaan eurooppalaisissa tehtaissa, h&m taas lastenkäsin.
Saatiin niin hirveä nauruhepuli, että kierin lattialla. Lapsetkin tulivat katsomaan, mitä nauretaan.
Meillä meni tunti rauhoittumiseen. En pystynyt tulemaan koneelle, kun ne vaatteet olivat näytöllä. Aina uusi hepuli.
Myönnän, olen väsynyt, mutta silti: miksi puet lapsesi vauvanvaatteisiin?
Ei saa naurattaa enää :D
Kateelliset WT-mammat paheksuvat laatumerkkejä, kun omat vetävät ekaluokalla meikit naamassa H&M:n glitterit päällä.
ehtaa pissiskamaa. Ehkäpä asumme oikealla alueella, mutta täällä lapsilla (myös 8v.) on frotee/collegehousuja ja peruspaitoja, ei mitään mustavalkoista napapaitalinjaa. Lapset näyttävät lapsilta, mikä on vain hyvä.
saa hepulin, kun lapsilla on lastenvaatteita yllään. Onnea teille sinne Jakomäkeen!
henkkamaukka-vaatteet on rumia ja paha juttu. He voivat sitten koulussa aiheuttaa pahaa mieltä esimerkiksi mun lapsille joilla on henkkamaukkaa, koska muuhun ei nyt ole varaa (mies kuoli v.2007 ja itse opiskelen).
Jokaisella on oma vaatemakunsa, itse en välitä noista retrojutuista yhtään mutta pissis-kuteita ei ekaluokkalaiselta tytöltäni löydy myöskään.
lisään listaan vielä yhden suosikkimme: Lotta & Lassi