Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on ASO-asumisessa? Kukaan asunut?

Vierailija
25.03.2011 |

Miksi? Mikä oli hyvää?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ihan aukea vieläkään... Joka tapauksessa joutuu ottamaan lainaa, (tai ainakaan minulla ei ole 30 000 euroa takataskussa) niin eikö sitä samalla voi ottaa asuntolainaa..?

Vierailija
22/27 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ihan aukea vieläkään... Joka tapauksessa joutuu ottamaan lainaa, (tai ainakaan minulla ei ole 30 000 euroa takataskussa) niin eikö sitä samalla voi ottaa asuntolainaa..?

On hieman eri asia, että pankki antaa aso-asuntoa vastaan sen takuurahan kuin että ilman säästöjä antaa 200 000€ asuntolainaa =) =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitätön oma piha ja vielä halutaan maksaa siitä huomia summia kuukaudessa. Ihme hinku ihmisillä päästä rivariin vaikka asumiskustannukset järkyttäviä ja vielä miten huonosti aso-yhtiöt hoitaa niitä asuntoja. Oma kohtaisia kokemuksia huonosti hoidetuista asunnoista ja ollaan todella tyytyväisiä kun muutettiin uuteen kerrostaloon ja ei kaivata takaisin aso-asuntoon.

Meillä oli todella huono pohjaratkaisu ja kyllä se sapettaa, kun vastike nousee joka vuosi.

Vierailija
24/27 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitätön oma piha ja vielä halutaan maksaa siitä huomia summia kuukaudessa. Ihme hinku ihmisillä päästä rivariin vaikka asumiskustannukset järkyttäviä ja vielä miten huonosti aso-yhtiöt hoitaa niitä asuntoja. Oma kohtaisia kokemuksia huonosti hoidetuista asunnoista ja ollaan todella tyytyväisiä kun muutettiin uuteen kerrostaloon ja ei kaivata takaisin aso-asuntoon. Meillä oli todella huono pohjaratkaisu ja kyllä se sapettaa, kun vastike nousee joka vuosi.

Me asuimme pienkerrostalossa jossa ei ollut huoltoyhtiötä vaan hoidimme itse pihahommat jne. Talo oli oikein hyvässä kunnossa ja remontit itse kukin teki asuintoihinsa

Vierailija
25/27 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-90-luvun vaihteessa ja 90-luvulla rakennetuissa asoissa on korkeemmat vastikkeet kun niistä on tähän asti maksettu vain korkoa, nyt nousee vastikkeet koska on pakko alkaa maksaa myös sitä talonyhtiön lainaa. Tästä on ollu kevään ja syksyn aikana monesti lehdissä.

Ja kyllä juu rivarissa on piha on se sitten oma tai aso. Meillä oli tuo alkupääoma pankissa joten lainaa ei jouduttu ottaa, mutta ei myös raaskittu vielä omaa varten ottaa lainaa kun minä opiskelen niin on periaatteessa vaan yhden tulot, ja ne ei päätä huimaa.

Vierailija
26/27 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me haluttiin aso, sillä samaiselta alueelta yhtä iso rivari kolmio olisi maksanut jos siis omaksi olisi ostanut niin lähemmäs 300 000e, ei ole ihan rahaa ottaa moisia lainoja. Tuskin uskallamme ottaa edes silloin kun minä valmistun. Tulot jää kuussa siltikin 4000euroon.

Vierailija
27/27 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli säästössä miltei koko aso-maksu (n. 20 000 e). Toinen osa-aikatyötä tekevä opiskelija, toinen vastavalmistunut pätkätyöläinen. Vastike 550e isosta kaksiosta. Mistäköhän pankista oltaisiin saatu lainaa omaa varten? Samanlaisten vuokra-asuntojen hinnat vapailla markkinoilla väh 750 e, kaupungin asuntoa ei saa. Meille hyvä valinta. Tilanteita kun on katsos monenlaisia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi