Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää laittako noita kauhuotsikoita tänne, pyydän :(

Vierailija
25.03.2011 |

Eikö yksi aloitus riittäisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et varmaan käy kaupassakaan tai pidät silmät kiinni kassoilla.

Vierailija
2/6 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voit pysytellä pois palstalta. Sä et varmaan käy kaupassakaan tai pidät silmät kiinni kassoilla.

Mä en käy kaupassa kuin 1 - 2 krt viikossa, enkä joudu tuijottelemaan noita otsikoita jatkuvasti.

Pitääkö sitä heti ärhennellä, jos joku sanoo mielipiteensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaus on kyllä, kannattaisi miettiä miten vietät aikasi

[Mä en käy kaupassa kuin 1 - 2 krt viikossa, enkä joudu tuijottelemaan noita otsikoita jatkuvasti

Vierailija
4/6 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt oli pakko. Tottakai av:lla on aihe vapaa ja tänne mahtuu kaikenlaiset keskustelut arkipäiväisistä asioista kaikista ronskeimpiin seksijuttuihinkin. Mutta väkivallalla mässäilevien otsikoiden kanssa on jo vähän niin, että... onko pakko? Luin sen uutisen kyllä iltiksestä, enkä ole mikään herkkis. Nyt se lävähtää koko ajan silmille.

ap

Vierailija
5/6 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotteletko sitten täällä jatkuvasti. Jos vastaus on kyllä, kannattaisi miettiä miten vietät aikasi

Mä en käy kaupassa kuin 1 - 2 krt viikossa, enkä joudu tuijottelemaan noita otsikoita jatkuvasti

useimpina päivinä. En ymmärrä, mitä se sulle kuuluu, missä ja miten mä vietän aikaani. Mä teen töitä kotona freelancerina, joten mulla ei ole työyhteisöä, ja sen takia on kiva käydä av:lla notkumassa. Kyllähän nuo otsikot jatkuvasti silmille pomppaa, kun täällä vaikka tunnin palstailee.

Saanko kysyä, mikä sun ongelma tässä nyt on? Miten tämä mun mielipiteen sanominen loukkaa sua noin verisesti?

Vierailija
6/6 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suututtaa se, että pyritään keskustelupalstan aiheita rajoittamaan. Tässä asiassa en vaan ymmärrä sitä, että löydtetään iltapäivälehdestä mahdollisimman sairas ja raflaava otsikko ja kopioidaan se sitten tänne - ilman mitään muunnosta tai keskustelunavausta aiheesta. Ketä se palvelee, kun uutiset voi lukea nettilehdestäkin? Ei ketään.

ap

Tuijotteletko sitten täällä jatkuvasti. Jos vastaus on kyllä, kannattaisi miettiä miten vietät aikasi

Mä en käy kaupassa kuin 1 - 2 krt viikossa, enkä joudu tuijottelemaan noita otsikoita jatkuvasti

useimpina päivinä. En ymmärrä, mitä se sulle kuuluu, missä ja miten mä vietän aikaani. Mä teen töitä kotona freelancerina, joten mulla ei ole työyhteisöä, ja sen takia on kiva käydä av:lla notkumassa. Kyllähän nuo otsikot jatkuvasti silmille pomppaa, kun täällä vaikka tunnin palstailee.

Saanko kysyä, mikä sun ongelma tässä nyt on? Miten tämä mun mielipiteen sanominen loukkaa sua noin verisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi