Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet meikittömistä naisista?

Vierailija
24.03.2011 |

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe mitään syytä miksi meikkaisin. Mulla on ripsien pidennykset ja iho on virheetön.

Vierailija
22/47 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen menny synnytymään meikissä, siis ripsaria ja huulipunaa oli. Ja kyllä aina synnärilläkin laitoin hieman meikkiä. ei se ulkonäkö kuitenkaan mikään maailman tärkein asia ole. On vain kiva meikata, ja tosiaan, siinä menee muutama minuutti aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos meikkaa kauheesti niin täytyy olla aika huono itsetunto/itseluottamus/ ei pidä itseään kauniina.

Ne jotka meikkaa harvemmin, näyttää kauniimmalta pidempään.

Tai siis, mä en yleensä meikkaa. Mutta mä tiedänkin olevani kaunis. Moni on siistimmän näköinen ilman meikkiä, jos ei osaa niin hyvin meikata eikä varoa meikkiä päivän mittaan.

Mä en ainakaan jaksais joka päivä kuluttaa aikaa meikkaamiseen ja sitten vastaavasti meikkien pois pesemiseen.

Juhlat on sitten eri asia. Jos vaatteet ovat näyttäviä niin kasvojenkin tulisi olla silloin ehostetut ja näyttävämmät.

Sitä en ymmärrä jos olis niin meikkejä vastaan että ei koskaan mitään meikkejä käyttäisi.

Kulmakarvat nyt tulee pitää aisoissa, mutta se nyt ei liity meikkaamiseen se asia.

Vierailija
24/47 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siunattu tummilla ripsillä ja kulmilla sekä korkeilla poskipäillä. Urheilen, pukeudun asiallisesti ja olen normaalipainossa.

Koen olevani itsestäni huolehtiva ja huoliteltu ilman meikkiäkin.

Vierailija
25/47 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka laittaa puolivuotiaalle korvikset "kun ne on niin söpöt eikä lapsi edes vastustellut". Voi vee.

Vierailija
26/47 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen saa meikata jos tahtoo. Olen samaa mieltä, että edustusillallisille, hienoihin juhliin, tai muihin sellaisiin on ihan kiva laittaa edes vähän meikkiä, että on huolitellumman ja siistimmän näköinen.

Mä en meikkaa arkena koskaan. En edes, jos olen menossa kahville, leffaan tai illalliselle jonnekin. Voin pukeutua siististi ja laittaa tukan, mutta meikkaa en. Mulla on hyvä iho josta pidän huolta, siistityt kulmat (luonnostaan tummat), enkä koe tarvitsevani meikkiä kuin todella spesiaaleihin tilaisuuksiin. Työkin on sellaista, ettei sinne tarvitse meikata, ei siis mitään edustustehtäviä.

Eipä mulle kukaan ole kommentoinut, että pitäis ruveta meikkaamaan. Äitini oli kerran jopa yllättynyt kun sanoin etten käytä meikkiä. Hänen mielestäni näytän useimmiten siltä, että mulla on hyvin luonnollinen meikki. Varmaan johtuu tummista kulmista ja ripsistä ja hyvästä ihosta. Mun iho on parempi myös ilman meikkiä, meikkaaminen aiheuttaa mulle ihottumaa ja finnejä.

Ei kenenkään muun meikkaaminen ole silti multa pois, kaikki saa mun puolesta meikata vaikka synnärille tai roskiskeikalle jos haluaa. :-) Se vaan ei oo mun juttu, enkä saa siitä nautintoa, mua ei tarvitse siis ollenkaan sääliä. ;-) Kyllä mä ymmärrän sen, jos joku siitä meikkaamisesta nauttii. Mun äiti on juuri sellainen.

Vierailija
27/47 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muutenkaan ymmärrä lasten meikkaamista, hiustenvärjäämistä jne. En ymmärrä vanhempia, jotka antavat ala-asteikäisten lasten värjätä hiuksiaan.

Olen aikuinen nainen ja jos meikkaan synnärillä ollessani, se ei suinkaan tee minusta huonoa äitiä tai ihmistä

Vierailija
28/47 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on periaatteessa sama meikkaako joku, vai ei.

Siistiltä voi näyttää ilman meikkiä tai meikittä.

Itse meikkaan päivittäin, joskus kotona ollessa en tietenkään ja joskus laitan pelkkää ripsiväriä. Ihoni on kyllä hyvässä kunnossa. Silti yleensä laitan hieman meikkivoidetta ja puuteria kun iho kiiltelee muuten vaikka ei rasvainen olekaan.

Mulla ainakin oli synnärille pakattu kassiin mukaan ripsari ja puuteri. Kyllä siellä oli aikaa niitäkin käyttää, tiesin jo valmiiksi että haluan kohentaa ulkomuotoani niin, että on mukava ottaa vastaan vierailijoita kun ei se synnytys kokemuksena mitenkään hehkeämmäksi ainakaan muuta.

Sitä en ymmärrä ollenkaan että "meikataan juhliin, ei muuten". Näitä näkee valitettavan usein. Asia on nimittäin niin, että harva osaa meikata sitten niin hyvin kun meikkaa vaan sen muutaman kerran vuodessa. Kun meikkaa useammin, oppii huomaamaan mikä sopii itselle ja mikä ei, mikä on liian räikeää ja miten voi korostaa parhaimpia puolia. Enkä oikeastaan ymmärrä tuotakaan pointtia että iho vanhenee nopeammin. Joo ehkä, jos ei jaksa illalla puhdistaa kasvoja kunnolla eikä koskaan anna ihon hengittää/tekee suorastaan naamion. Kevyellä meikkaamisella mun iho ainakin voi ihan hyvin.

Vierailija
29/47 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meikittömyys on sinulle vaikea asia, niin miksi et sitten meikkaa? Mutta millä tavalla elämäsi muuttuisi jos meikkaisit?

Vierailija
30/47 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan kyllä joskus ripsaria..mutta kulmakarvani ovat "luonnontilassa" tuuheat ja hapsottavat..siitä välistä kyllä nypin karvat.

Vierailija
31/47 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästävät ihoaan ja luontoa. Ja rahojaan.

Ei mua haittaa toisten meikittömyys eikä meikkaaminenkaan.

Itse meikkaan joskus juhliin ja ravintolaan mennessä, muuten olen ihan mielelläni luonnollinen.

Vierailija
32/47 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko? Minä keskittyisin mielummin tärkeisiin asioihin.

Vierailija
33/47 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos nainen on kaunis) tai että se ei pidä ulkonäköasioita kovin tärkeänä (jos ei ole kaunis).

Suuria tunteita ei herätä puolin tai toisin.

Vierailija
34/47 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin meikkaavat naisetkin.

ei kaikkia meikkikään kaunista.

t.meikitön.

Vierailija
35/47 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen usein meikittä.

Vierailija
36/47 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli meikit päällä jo synnärillä, syntyessäni siis! Voitinko nyt?

Ei vaan, en meikkaa. Ja ilmeisesti mun täytyy sit koskaan olla hakematta asiakaspalvelutyötä (kuuluuko kaupan kassa niihin?) jotta eivät asiakkaiden silmät kärsisi. En vain ole koskaan oppinut meikkaamaan enkä enää jaksa opetella. Tuntuisi hölmöltä alkaa nyt yhtäkkiä muuttamaan ulkonäköään radikaalisti.

Vierailija
37/47 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat oikeastaan rumempia meikeissään kuin ilman. Jotenkin teennäisen näköisiä.

Vierailija
38/47 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko? Minä keskittyisin mielummin tärkeisiin asioihin.

...ja siksipä roikunkin AV.lla.

Vierailija
39/47 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teinivuosina nyt tietysti piti kokeilla ja yritin jossain vaiheessa aikuisenakin taas opetella. Huomasin, että meikkaaminen ei juuri ulkonäköäni parantanut, rasvaamisesta huolimatta kuivassa naamassa pakkeli (oli sitten meikkivoide tai puuteri) ei ainakaan näyttänyt siistimmältä, eikä mulla ole aamuisin mitään mielenkiintoa käyttää aikaa naaman maalaamiseen, joten totesin moisen olevan ihan turhaa touhua.

Jos jotain mun meikittömyys häiritsee, niin se olkoon hänen ongelmansa.

Vierailija
40/47 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin lähden minnekkään ilman meikkiä, tietty lenkille, uimaan ja kuntosalille en rupea meikkiä laittamaan, mut jos kaupungille tai töihin lähden ni kyllä mulla on meikki naamassa. Itsellä on paljon parempi olo, näytän meinaan ainakin omasta mielestä aika järkyltä ilman meikkiä, mies on tosin toista mieltä mutta ei se auta. Kivempi olo itsellä on ja itsevarmempi olo kun on meikki nassussa. Ja meikkaaminen on kuitenkin ihan mukavaa puuhaa. Meikin paksuus ja laatu riippuu sit tietty mihin olen menossa.

Mut jos vastaan tulee meikitön nainen ni ei se mua häiritse, hieno että jollai on niin iso itsevarmuus ettei tartte meikkiä ulkonäönsä parantamiseksi tai hyvä että jollain on niin täydellinen iho ettei tartte meikkiä siihen. Kateeks käy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän