Mitä ajattelet meikittömistä naisista?
Kommentit (47)
Hippimimmit jees, vosun näköiset maikittömät lestat oksettaa.
Meikkaaminen on niin ihanaa! Aamun paras hetki, kun pääsee hääräämään sutien ja kynien kanssa. Ja se ihana tunne, kun peilistä katsovat säihkyvät silmät ja hohtava suu. Oon kyl surkean näköinen ilman meikkiä, enkä kuuna kullanvalkeana ilman sitä töihin lähtisi :-) t. onnellinen meikkaajatar
ja varsinkin jos kyseessä on yli 30-vuotias.
Kotiäideille tai sellaisille jotka eivät työskentele asiakaspalvelutehtävissä voi meikittömyys olla ihan ok. Mielestäni aikuisen naisen pitää olla sen verran huoliteltu, että vähintään kulmat on siistitty, ripsiväriä ja meikkivoidetta ja/tai puuteria käytetty. Huulipunakin tai edes -kiilto on ihan perusjuttuja.
Ei tarvitse olla mikään ylimeikattu, mutta sen verran pitää meikkiä olla että näyttää siistiltä ja huolitellulta.
Mielestäni aikuisen naisen pitää olla sen verran huoliteltu, että vähintään kulmat on siistitty, ripsiväriä ja meikkivoidetta ja/tai puuteria käytetty. Huulipunakin tai edes -kiilto on ihan perusjuttuja.
Ei tarvitse olla mikään ylimeikattu, mutta sen verran pitää meikkiä olla että näyttää siistiltä ja huolitellulta.
Mun on vaikea käsittää, mitä liikkuu (vai liikkuuko mitään) tuon kirjoittajan päässä.
Itse olen aina meikannut. Synnytyssairaalassakin on aina ollut mukana ripsari, poskipuna, huulipuna ja valokynä;)
En kyllä ajattele, että kaikkien täytyisi meikata. Se on jokaisen oma asia. En välitä siitä meikkaako joku muu nainen ja ystäväpiirissä on sekä meikkaavia että meikkaamattomia. En ole ikinä meikkaamattomille ehdottanut meikkaamista, mutta joskus kun minulle on sanottu etten ikinä näytä väsyneeltä vaikka on vauvoja olen miettinyt että "vähän valokynää ja poskipunaa ja et sinäkään näyttäisi väsyneeltä".
Itse olen aina meikannut. Synnytyssairaalassakin on aina ollut mukana ripsari, poskipuna, huulipuna ja valokynä;)
Onks nää kaikki provoja vai onko täällä nyt jotkut tyhjäpääblondit vauhdissa?
Mielestäni aikuisen naisen pitää olla sen verran huoliteltu, että vähintään kulmat on siistitty, ripsiväriä ja meikkivoidetta ja/tai puuteria käytetty. Huulipunakin tai edes -kiilto on ihan perusjuttuja.
Ei tarvitse olla mikään ylimeikattu, mutta sen verran pitää meikkiä olla että näyttää siistiltä ja huolitellulta.Mun on vaikea käsittää, mitä liikkuu (vai liikkuuko mitään) tuon kirjoittajan päässä.
Mä oon kyllä ihan samaa mieltä siitä että siisti pitää olla. Mikä tässä sinua niin järkyttää?
Mä oon asiakaspalvelutehtävissä, eikä kyllä tulis mieleenkään lähteä ilman meikkiä töihin.
on vaikea asia. Olisi niin ihana meikata. mutta uskonnon takia en voi. Varsinkin nyt keväällä tulee sellainen olisipa ihana meikata-fiilis
juurikaan koskaan. Olen 42. Miksi pitäisi meikata? Jos ulkonäköni ei jotakuta miellytä, ei tarvi mun seuraan väkisin tulla.
Ei tarvitse olla mikään ylimeikattu, mutta sen verran pitää meikkiä olla että näyttää siistiltä ja huolitellulta.Mun on vaikea käsittää, mitä liikkuu (vai liikkuuko mitään) tuon kirjoittajan päässä.
Mä oon kyllä ihan samaa mieltä siitä että siisti pitää olla. Mikä tässä sinua niin järkyttää?
Mä oon asiakaspalvelutehtävissä, eikä kyllä tulis mieleenkään lähteä ilman meikkiä töihin.
Siisti voi olla ilman meikkiäkin. Itsestään huolehtiminen ja meikkaaminen ovat kaksi täysin eri asiaa.
erilaisia. Joillekin on tärkeintä, miltä näyttää ulospäin.
AV:ta parhaimmillaan:
Jos meikkaat (ja haluat näyttää siistiltä) olet tyhjäpää blondi ja päässäsi ei ehkä liiku mitään.
Jos et meikkaa olet syvällinen älykkö, jonka elämässä on TODELLAKIN tärkempääkin mietittävää kuin se miltä näyttää.
I love AV!
AV:ta parhaimmillaan:
Jos meikkaat (ja haluat näyttää siistiltä) olet tyhjäpää blondi ja päässäsi ei ehkä liiku mitään.
Jos ei voi mennä synnyttämään ilman säkillistä meikkejä, niin jossain päässä on kyllä jotain vikaa.
Onks nää kaikki provoja vai onko täällä nyt jotkut tyhjäpääblondit vauhdissa?
Taisi vastaaja olla näitä, jotka eivät osaa meikata? Voin kertoa, että ripsarin, poskipunan, huulipunan ja valokynän laittamisessa minulla menee viisi minuuttia, jos sitäkään. Pieni vaiva ja olo on heti raikas ja sairaala valokuvatkin ovat aina olleet kivoja ja ei väsyneen näköisiä (ja takana pitkät epiduraalittomat synnytykset).
Kuten sanoin, minua ei haittaa eikä harmita meikittömät naiset. Mikä sinua niin ottaa päähän meikkaavissa? Sekö harmittaa, kun et itse jaksa tai osaa?
Mutta jos työskentelee asiakaspalvelutehtävissä tai tekee edustustyötä, kukaan yli kolmekymppinen ei ole niin siisti luonnostaan että voisi mennä edustusillalliselle tai asiakastilaisuuteen meikittä.
ihanan näkösiä meikkaavat taas ilettävän näköisiä
sairaala valokuvatkin ovat aina olleet kivoja ja ei väsyneen näköisiä (ja takana pitkät epiduraalittomat synnytykset).
Olen sanaton.
Ihan niinkuin meikkaavat naisetkin.