Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet meikittömistä naisista?

Vierailija
24.03.2011 |

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte ihan pohjimmaisen mielipiteeni asiasta.

Silti olen itsekin meikannut ja saatan vieläkin joskus meikata mutta pohjimmiltani halveksin meikkaakamista ja pidän sitä säälittävänä tapana.

Vierailija
42/47 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:ta parhaimmillaan:

Jos meikkaat (ja haluat näyttää siistiltä) olet tyhjäpää blondi ja päässäsi ei ehkä liiku mitään.

Jos et meikkaa olet syvällinen älykkö, jonka elämässä on TODELLAKIN tärkempääkin mietittävää kuin se miltä näyttää.

I love AV!

en näe vaan tarvetta meikata kotiäitinä, muutenkin olen aika tumma että en tarvitse meikkiä. Ehkä hitusen meikkivoidetta voisin käyttää, mutta en oikein mielelläni koska tykkään olla ilman ja näytän ihan tarpeeksi siistilä lähikauppaan. Kulmat nypin kyllä ja pidän ihostani huolta. Jotku on jopa luulleet että mulla on silmämeikkiä vaikken ollut laittanut mitään:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama, jos joku haluaa meikata synnärillä. En siis ajattele mitään naisista, jotka ovat aina meikattuja.

Itse en meikkaa kuin juhliin. Ripset ja kulmat eivät kaipaa väriä enkä pidä meikkivoiteen tms. tunnusta ihollani.

Vierailija
44/47 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja enkä pahemmin mitään ajattele jos joku tykkää meikata mulle ihan sama. Tosin liika on jo liikaa ja se pistää miettimään josko vähempi pakkelikerros olisi riittänyt hyvin tehty meikkihän ei pitäisi edes näkyä ja mielestäni se on kaunista.

Vierailija
45/47 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikeastaan ymmärrä yhtään että tästä aiheesta pitäisi jotenkin erityisesti ajatella jotain, MIKSI PITÄISI? Hyvänen aika, eikö se ole oikeasti jokaisen ihmisen oma asia haluaako meikata vai ei?? Ei mua häiritse, jos joku on meikannut itsensä viimeisen päälle ja joku toinen sitten ei yhtään ja mitä se yleensä kenellekään muulle kuuluu?

Vierailija
46/47 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen etteivät välitä ulkonäköasioista.

Vierailija
47/47 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni luonnollinen nainen ilman meikkiä on aina kauniimpi, vaikka olis huono iho tms...jotenkin se meikki tekee todellakin "teko" kauniiksi" ja "teennäisen" näköiseksi.

itellä vahvat kasvon piirteet ja oon tosi tumma, eli koen että meikki ei edes sovi mulle. Moni sanonutkin että sulle ei meikki sovi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän