Syksy alkamassa ja sen mukana tulloo lenkkeilyyn maittavat ilmat !!!
Muistakaahan ihmiset liikkua kun pimeys taas valtaa Suomen hetkeksi.
Syökää myös hyvin ja ottakaa vitamiininne.
Kylmä ilmahan ei aiheuta mitään viruksia ihmisissä. On tyhmä sanoa, että "mä vilustuin" tai jotain sellasta. Se mikä ihmisen laittaa sairaaksi juurikin syksyllä, on vaatteiden pukeminen päälle ja Dvitamiini-arvojen lasku. Oikeastihan ne virukset pyörii paremmin lämpimässä, ei kylmässä.
Syökää hyvin ja liikkukaa!
Kommentit (39)
Kyllä, kohta pääsee taas lenkille kirpeään syyssäähän. Ihanaa.
En siltikään mene lenkille. Lihakseni surkastuvat hiljalleen, kuin syksyn lehdet.
joo ulkonakin viittii taas olla kun ei tartte hikoilla.eli tälläinen normaali ilma on kiva.
No jos tykkää vesisateessa, lumituiskussa, liukkaalla tai loskassa ulkoilla niin sitten. Itse sulkeudun sisätiloihin kun ulkoilukelit loppuvat.
Kyllä kesällä lenkkeily on mukaampaa kuin syksyn koleudessa.
Talvi on parasta aikaa,oispa aina talvi!
Joo. Nauttikaa taas pimeydestä, kylmästä ja liukkaudesta. Minä varaan ainakin matkoja etelään.
Minä pidän aina kesälomani syys- ja lokakuussa. Lenkkeily on kivempaa kun ei ole liian lämmintä, matkustaminen Euroopassa samaten.
Joo, täytyy koittaa liikkua. Eilen kävin juoksemassa löysän kympin vajaaseen tuntiin, tänään vauhdikkaampi, lyhyempi juoksu.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Nauttikaa taas pimeydestä, kylmästä ja liukkaudesta. Minä varaan ainakin matkoja etelään.
varaa vaan. +22 lämmintä täällä lappeenrannassa.eli täydellinen lämpötila eikä ole kylmä eikä liukasta.
Mä rakastan kesää ja talven toivottavasti olen muissa maisemissa, mutta samaa mieltä siitä, että syksy on mahtavaa juoksuaikaa. Syksy on PARASTA juoksuaikaa. Lähden hakemaan omaa ennätystäni puolimaratonilta syksyllä.
yhyy hyyh en mene ulos jossei ole +30 hiki hellettä.nyt on jää kylmää vaan +20
Vierailija kirjoitti:
Joo, täytyy koittaa liikkua. Eilen kävin juoksemassa löysän kympin vajaaseen tuntiin, tänään vauhdikkaampi, lyhyempi juoksu.
Kymppi tuntiin on hyvä aika :)
Ihana päästä juoksemaan!
Uudet Hokat ajettu sisään juuri.
Tulee nautinnollisia lenkkejä.
Viruksista osa leviää paremmin viileässä
Joo syksy on kivaa aikaa kyllä, mutta saisi vaan kestää pidempään. Semmosta syyskuuta-lokakuun alkua saisi olla koko talvikausikin. Talvi on kammottava vuodenaika.
Vierailija kirjoitti:
No jos tykkää vesisateessa, lumituiskussa, liukkaalla tai loskassa ulkoilla niin sitten. Itse sulkeudun sisätiloihin kun ulkoilukelit loppuvat.
miten nää syksyyn liittyy? Ei syksyllä mitään loskaa tai lumisadetta ole, eikä liukasta.
Juuri näin