Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, voi ei, voi ei :((

Vierailija
24.03.2011 |

Paniikki iskee.

Kyseessä nettitreffit ja mun huono itseluottamus.

Mies on sanonut, ettei ulkonäöllä ole suurta merkitystä, ei haittaa vaikkei ole ihan "timmi" jne. Sisin on tärkein, ulkonäössä se, että pitää huolen itsestään. Mä oon lähettänyt sille pari kasvokuvaa musta, kuvia joissa en todellakaan ollut omasta mielestäni parhaimmillani vaan suorastaan kauhea. Ja mies sanoo että olen kaunis. Vaan mies ei olekaan nähnyt mun kokovartalokuvaa :( Mä oon xl-kokoa (vaikka pituutta on vain 160cm), tosin läskit on jakautuneet tasaisesti ympäri kehoa joten mä olen melko kurvikas ja uhkea (kauheita sanoja).

Mutta mä koen kyllä pitäväni itsestäni huolta, käyn kampaajalla ja meikkaan päivittäin ja pukeudun siististi yms. Vaikka ylipainoa on, mulla on silti ihan hyvä kunto ja jaksan toimia kuten normaalipainoisetkin.

Mutta silti mua hirvittää. Mitä jos tuo "itsestä huoltapitäminen" onkin miehen mielestä yhtä kuin normaalipainoinen? Pitäiskö mun lähettää sille joku nolo peilin kautta otettu poseerauskuva mun läskeistä, ja siten mahdollisuus peruuttaa meidän treffit? Mies sanoo olevansa jo ihastunut muhun, ja ettei pysty kuvittelemaan mitään, mikä saisi hänen tunteensa muuttumaan ekoilla treffeillä. Mä vihjaisin sille, että ehkä pelkästään mun näkeminen livenä tekee sen, mutta mies ei kai tajunnut mun heittoa vaan nauroi ja sanoi mua hassuksi.

Mitä mä teen? :( Mua pelottaa, että miehen mielestä mä oon aivan järkyttävä läski ja että sen naamasta näkyy sillä ekalla sekunnilla pettymys ja järkytys, kun se näkee mut livenä :( Mä en tiedä, kestäisinkö mä sitä.

Auttakaa, pliis. :/

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enä tähän painoasiaan tuon miehen kanssa, jankkaan tätä vielä hetken teidän seurassanne ;)

Mun on pakko laittaa oheen kuva musta, mitä te luulette, oonkohan mä ihan kauhea järkytys tuolle miehelle ..? :/ Siis mä tiedän etten ole normipainoinen, mutta voisko olla mitään mahiksia että mä oisin miehen mielestä upea muutenkin kuin vain kasvoista..?

Kauheeta olla näin teini, aikuinen ihminen.

[IMG]http://i6.aijaa.com/t/00303/7756019.t.jpg[/IMG]

Vierailija
2/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat huippulukemissa, kun lukee täällä muutamien aikuisten(?) äiti- ihmisten epäkypsiä mielipiteitä.

Näinkö ylivoimaisen tärkeää se ulkonäkö ihmissuhteissa on, että ylipaino rinnastetaan johonkin vammaan, joka estää parisuhteen solmimisen.

Pelottavaa.

Ja ap, älä enää stressaa asialla, olet naisen näköinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan mikään "kauhea läski". :D Höpöhöpö, selkeästi naisellinen nainen.

Vierailija
4/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko laittaa oheen kuva musta, mitä te luulette, oonkohan mä ihan kauhea järkytys tuolle miehelle ..? :

Hyvältä näyttää! Se on sen miehen menetys, jos naama venähtää sinut nähdessään. Varmaan yhtä hermostunut hänkin on tällä hetkellä. Ja ennen kaikkea:

Muista pitää hauskaa.

Onnistuneita treffejä,

T. Mies

Vierailija
5/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti sinne treffeille vaan!

Ja tulethan sitten kertomaan tähän ketjuun, miten kävi.

Vierailija
6/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAtsoin kuvasi.. nyt lopeta se stressaaminen tosiaan :-).

Joo, muutama kilo on sinulla varmasti ylimaaraista, mutta mitapa siita.

Ihan kivannakoinen kurvikas vartalo sinulla on.

Kauniit vaatteet paalle, kiva meikki, hiukset kuntoon ja sitten hymya huuleen ja TREFFEILLE!!!

Pida hauskaa!

Vierailija
7/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan teidän ihanien ihmisten ansiota, että mua ei pelota huomiset treffit enää yhtään niin paljon kuin vielä aamulla :) Mä aion mennä sinne pää pystyssä, enkä pyytele anteeksi kokoani. Meni sitten syteen tai saveen.

Ja lupaan tulla kertomaan huomenna, miten mun kävi. :) Ihanaa, että mulla on tuommoinen tukijoukko tsemppaamassa ;)

Vierailija
8/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tietty siitä, miten hän on ottanut ap:n sanat. Siis yleensähän normaalipainoisetkin naiset sanoisi, että en sitten ole missinmitoissa, koska vain 1% muutenkaan on. Luultavasti miestä ei haittaa ap:n ulkonäkö ollenkaan, mutta yleisesti ottaen on tietysti parempi aina etukäteen antaa mahd. rehellinen kuva itsestään niin ei tarvitse pettyä.

Vierailija
9/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se läski, on ei tossa kuvassa ainakaan!!!!

Vierailija
10/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ap itse suhtautuisit, jos mies osoittautuisikin reippaasti ylipainoiseksi (mitä et itse ole), tai jos hän olisikin ulkoisesti jotain ihan muuta kuin mitä kuvittelit? Merkkaako sinulle ainoastaan "sisäinen kauneus" vai onko jotain mitä et mieheltä ulkonäössä sulattaisi?

Vierailija
11/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosiaankaan mikään valas. Normaalin naisen kokoinen.

Jos miehelle olisi tärkeää että olet missinmitoissa, niin voit olla varma että hän olisi kysynyt sitä sinulta suoraan tai ainakin puhunut asiasta. Varsinkin vihjailun jälkeen.

Usko tai älä, mutta on kuule miehiä, jotka kysyvät painoa! :)

Olen täysin varma että treffinne sujuvat mainiosti!

Vierailija
12/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% varma, että treffimies tykkää.

Vierailija
13/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tietty siitä, miten hän on ottanut ap:n sanat. Siis yleensähän normaalipainoisetkin naiset sanoisi, että en sitten ole missinmitoissa, koska vain 1% muutenkaan on. Luultavasti miestä ei haittaa ap:n ulkonäkö ollenkaan, mutta yleisesti ottaen on tietysti parempi aina etukäteen antaa mahd. rehellinen kuva itsestään niin ei tarvitse pettyä.

Mutta mä oon ihan oikeasti yrittänyt antaa itsestäni mahdollisimman kaunistelemattoman kuvan. Sen takia mä sille miehelle ne epäonnistuneet kuvatkin musta lähetin, ajattelin että pääsen ainakin helposti eroon, jos tyyppi onkin kovin pinnallinen.

Mahtaako se nyt kuitenkin sitten ootella treffeille normaalipainoista naista :/

Ärsyttää. En mä kuitenkaan ehdi huomiseen painoani kadottaa, joten mun on vaan mentävä näillä. Mutta en mä haluais sitäkään, että miehestä tuntuu että mä oon huijannut sitä jotenkin tai pimittänyt jotain :( Kun en mä semmoista ole kyllä tarkoituksella tehnyt, päinvastoin.

Vierailija
14/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ap itse suhtautuisit, jos mies osoittautuisikin reippaasti ylipainoiseksi (mitä et itse ole), tai jos hän olisikin ulkoisesti jotain ihan muuta kuin mitä kuvittelit? Merkkaako sinulle ainoastaan "sisäinen kauneus" vai onko jotain mitä et mieheltä ulkonäössä sulattaisi?

Itseasiassa me ollaan näitä samoja juttuja käyty läpi tuon miehen kanssa. Mä kerroin sillekin mitkä ois ehdottomia turnoffeja mulle, vaikka mä en koe olevanikaan mikään kauhean pinnallinen ihminen. On varmasti kaikilla ihmisillä jotain juttuja, jotka toisen ihmisen ulkonäössä ei vain viehätä, eikä sille mitään voi. Mutta silti mä ajattelen itse niin, että mulle henkkoht se miehen ulkonäkö ei ole se tärkein juttu eikä se, mihin mä ihastun/rakastun. Sisin on mulle tärkein, se kompensoi monen monta juttua ihmisen ulkokuoressa kuitenkin :)

Ja niin. Mä kerroin tosiaan ne "turn offit" miehen ulkonäöstä, ja mies nauroi ettei hän onneksi sovi niihin kategorioihin :)

Vierailija
15/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoo 7:llä kuulla oleva oikeesti XL-valas! Olen ihan kade :D

Vierailija
16/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt nainen hymyä huuliin ja kanna ylpeästi kaunista vartaloasi! treffit menee varmasti loistavasti, en usko että mies pettyy sinuun yhtään.

Vierailija
17/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meinaat laittaa treffeille päälle? Minkälaiset kengät? Kiinnostaa kuulla :D

Jos treffit on onnistuneet niin näytä tämä ketju sille miehellekin. Viimeistään sitten kun ootte menossa naimisiin :)

Vierailija
18/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä mikään läski.

Vierailija
19/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ihan rauhassa treffeille. Tsemiä!

N36

Vierailija
20/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielestä tuo ei tosiaan ole "valas"-kroppa, etenkään kun miehelle on kyllä ilmaistu ettet ole langanlaiha (ja hän on sanonut ettei sellaista haluaisikaan). Ei pitäisi olla mitään huolta siitä.

Onnea treffeille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi