Köyhien kanssa asiointi on vastenmielistä ja ongelmallista
Negatiivisuus, säätö, tinkaaminen ja muu huonokäytöksisyys, nopeista ja sujuvista kaupoista keskinkertainen arvostelu, ym. Köyhät itse aiheuttavat käytöksellään sen, että kukaan ei halua asioida heidän kanssaan ja heidät työnnetään ulos joka paikasta. Ovat hankalia ja kiittämättömiä ihmisiä
Kommentit (53)
HohVtunHoijaa🥱
Rupee oleen tämäkin provona aika puhkikulunut ...
Kas näin saimme lukea tekopyhän ja ilkeämielisen kermaperseen horinaa, jolla yrittää leimata köyhät huonoiksi ihmisiksi, joita pitääkin katsoa alaspäin.
Päivää sinne kokoomuksen puoluetoimistolle! Vaalityö on ilmeisesti jo alkanut ruohonjuuritasolla.
Jos elämäsi on jatkuvaa säästämistä ja eloonjäämiskamppailua samalla kun tuollaiset oman elämänsä Wahlroosit pilkkaavat ja potkivat, niin itsekin olisit negatiivinen.
Ap:n kanssa kommunikointi on rasittavaa. Siksi ap kommuninoi vain av- palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Päivää sinne kokoomuksen puoluetoimistolle! Vaalityö on ilmeisesti jo alkanut ruohonjuuritasolla.
Ainakin tässä olisi ensimmäinen rehellinen kokoomuslainen, joka ei edes teeskentele, että pitäisi köyhiä ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kanssa kommunikointi on rasittavaa. Siksi ap kommuninoi vain av- palstalla.
Koska ap on itse ajanut kaikki ihmiset elämästään. Jäljellä on vain some.
Käytännössä aina jos tuote on edullinen ja/tai myyt sitä todella edullisesti niin kaupassa tulee jotain säätöä, ongelmia tai palaute on asiaton, vaikka kauppa etenisi täysin saumattomasti. Ei kannusta olemaan missään tekemisissä näiden kanssa ja mieluummin hävittämään tarvarat kuin antamaan niitä eteenpäin, kun tulee aina ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Jos elämäsi on jatkuvaa säästämistä ja eloonjäämiskamppailua samalla kun tuollaiset oman elämänsä Wahlroosit pilkkaavat ja potkivat, niin itsekin olisit negatiivinen.
No en minä ketään potki, jonka kanssa käyn kauppaa. Mutta se että köyhä yrittää potkia minua kaupantekotilanteessa kyllä laittaa miettimään että kannattaako, jos ja kun ei ole rahallisesti tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Kas näin saimme lukea tekopyhän ja ilkeämielisen kermaperseen horinaa, jolla yrittää leimata köyhät huonoiksi ihmisiksi, joita pitääkin katsoa alaspäin.
Höpsis. Käyttäytykää asiallisesti - ei tarvitse olla edes mitenkään erityisen mukava, kunhan ette ole aivan perseestä. Jos ja kun olette aivan perseestä niin kukaan ei asioi kanssanne ja kuoppanne vaan syvenee.
Vierailija kirjoitti:
Riikkulin käsialalta vaikuttaa
Vassari on kova projisoimaan. Kaikki on hänen päässänsä.
Niin siis kuka oli vastenmielinen?
Vierailija kirjoitti:
HohVtunHoijaa🥱
Rupee oleen tämäkin provona aika puhkikulunut ...
Jos palaute toistuu niin siinä on todennäköisesti jotain perää.
Ruokakaupassako ne tinkaa? Enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis kuka oli vastenmielinen?
Henkilö joka aiheuttaa ongelmia kaupanteossa tai sen jälkeen, vaikka tapahtumassa ei ole mitään vikaa.
Annanpa teille esimerkin: yrittäjä, siis menestynyt yrittäjä, reagoi ongelmatilanteessa asenteella "ei tehdä tästä ongelmaa" ja asiat saadaan järjestykseen. Köyhä reagoi sujuvassa ja kitkattomassakin tilanteessa luomalla siihen ongelmia, napinaa tai hankaluuksia.
Minäkin olen lopettanut weetee-hommat.
Ei mulla muuta.