Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, voi ei, voi ei :((

Vierailija
24.03.2011 |

Paniikki iskee.

Kyseessä nettitreffit ja mun huono itseluottamus.

Mies on sanonut, ettei ulkonäöllä ole suurta merkitystä, ei haittaa vaikkei ole ihan "timmi" jne. Sisin on tärkein, ulkonäössä se, että pitää huolen itsestään. Mä oon lähettänyt sille pari kasvokuvaa musta, kuvia joissa en todellakaan ollut omasta mielestäni parhaimmillani vaan suorastaan kauhea. Ja mies sanoo että olen kaunis. Vaan mies ei olekaan nähnyt mun kokovartalokuvaa :( Mä oon xl-kokoa (vaikka pituutta on vain 160cm), tosin läskit on jakautuneet tasaisesti ympäri kehoa joten mä olen melko kurvikas ja uhkea (kauheita sanoja).

Mutta mä koen kyllä pitäväni itsestäni huolta, käyn kampaajalla ja meikkaan päivittäin ja pukeudun siististi yms. Vaikka ylipainoa on, mulla on silti ihan hyvä kunto ja jaksan toimia kuten normaalipainoisetkin.

Mutta silti mua hirvittää. Mitä jos tuo "itsestä huoltapitäminen" onkin miehen mielestä yhtä kuin normaalipainoinen? Pitäiskö mun lähettää sille joku nolo peilin kautta otettu poseerauskuva mun läskeistä, ja siten mahdollisuus peruuttaa meidän treffit? Mies sanoo olevansa jo ihastunut muhun, ja ettei pysty kuvittelemaan mitään, mikä saisi hänen tunteensa muuttumaan ekoilla treffeillä. Mä vihjaisin sille, että ehkä pelkästään mun näkeminen livenä tekee sen, mutta mies ei kai tajunnut mun heittoa vaan nauroi ja sanoi mua hassuksi.

Mitä mä teen? :( Mua pelottaa, että miehen mielestä mä oon aivan järkyttävä läski ja että sen naamasta näkyy sillä ekalla sekunnilla pettymys ja järkytys, kun se näkee mut livenä :( Mä en tiedä, kestäisinkö mä sitä.

Auttakaa, pliis. :/

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meinaat laittaa treffeille päälle? Minkälaiset kengät? Kiinnostaa kuulla :D

Jos treffit on onnistuneet niin näytä tämä ketju sille miehellekin. Viimeistään sitten kun ootte menossa naimisiin :)

Varmaan laitan nuo kuvassa näkyvät housut, ehkä tuon puseronkin. Kengät on semmoiset matalapohjaiset saapikkaat, ei mulla oikein muita taida tähän hätään olla. Ajattelin pukeutua ihan rennosti, treffataan kuitenkin päivällä kahvin merkeissä. Ei olla menossa minnekään iltaa viettämään tms. Oisko noi kuvassa olevat vaatteet ok?

Toinen vaihtoehto puseroksi olisi sellainen petrooline värinen pitempi tunika, mutta se jo vähän roikkuu mun päällä joten ei se taida olla hyvä. En tiedä. Vaatteista en ole ehtinyt vielä stressaamaan, kun tää painohomma on vienyt kaiken energian ja mielenrauhan ;)

Vierailija
22/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies itse minkälainen=)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies itse minkälainen=)?

söpö ja ihan normaalivartaloinen. Sanoi että pieni vatsanalku on, ei mitään hillitöntä reppua kuitenkaan. :D Mutta siis ihanalta, fiksulta ja hauskalta mies vaikuttaa, ihan kaikinpuolin. En mä treffeille lähtiskään ihan kenen kanssa tahansa (johtuen ihan vaan siitä, etten ole oikeastaan suuremmin "haku päällä", mutta kun hyvältä vaikuttava mies tuli vastaan niin pakkohan se on nähdä livenä ;) )

Vierailija
24/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tunikasta! Sekin kuulostaa hyvältä. Tunika voisi vähän silotella noita muutamaa vatsamakkaraa mitä sulla on ja korostaa tissejä :P

Vierailija
25/114 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanna itsesi läpimällä ylpeyellä, olet varmasti kaunis nainen! Tsemppiä treffeille, voihan olla että olet tavannut elämäsi miehen. =)

Vierailija
26/114 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ei kannata etukäteen stressata, koska ei kaikille onneksi ole se timmi kroppa tosiaankaan tärkein asia. Sinuna menisin vaan rohkeasti esittäytymään, eihän siinä mitään voi hävitä :)

Vierailija
27/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätinmallinen kroppa sinulla on, siitä vaan treffeille. Mutta tuo päälläsi oleva paita on ehkä pikkuisen liian pieni. Vielä jos istuessa pullahtaa joku makkara esiin, vaikutelma ei ole kovin hyvä. En sano pahalla, vaan minulla itselläni on ylipainoisena se ongelma.

Vierailija
28/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera vääristää värit näköjään ihan täysin, oikeasti väri on siis petrooli eikä sininen.

[URL]http://aijaa.com/v.php?i=000317756877.jpg[/URL]

Vierailija
29/114 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen pullea. Musta tuntuis tökeröltä heittää jonnekin väliin että ai niin, mä olen muuten sitten ylipainoinen. Jollei asiasta nimenomaan keskustella, mutta me ei olla keskusteltu.

Vierailija
30/114 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipastu nyt hyvä nainen ja kanna kilosi ylväästi pää pystyssä. Jos mies ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet, saa mennäkin. Menet hyvillä mielin treffeille ja olet tyytyväisenä normaali oma itsesi. Vaikka et omaisikaan hyvää itseluottamusta, yritä olla näyttämättä sitä. Äläkä ainakaan vähättele itseäsi tai puhu kiloistasi ensitreffeillä.

Vierailija
31/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avarampi kaulus tuo ehkä kaulaakin kauniimmin esille ja saa leuan näyttämään paremmalta. Arvailen siis vain, kun kasvokuvaa ei ole.

Vierailija
32/114 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille neuvoista ja tsempistä. En halua antaa itsestäni sellaista kuvaa, että olisin jotenkin huonoitsetuntoinen tai häpeäisin itseäni (vaikka totuus saattaakin olla jotain tuon kaltaista joskus).. siinäkin ehkä syy, etten ole ottanut puheeksi kilojani. Haluan edes vaikuttaa siltä, että olen ylväästi sitä mitä olen.

Vierailija
33/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto puseroksi olisi sellainen petrooline värinen pitempi tunika, mutta se jo vähän roikkuu mun päällä joten ei se taida olla hyvä.

Eihän tuo tunika päällä roiku, on pikemminkin vähän kittanan mallinen. Ei kannata mitään telttaakaan laittaa, kun on kerran selvästi erottuva vyötärö ja rinnat.

Vierailija
34/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla olis vielä nätti hame päällä, asu olisi tosi hyvä! :) Oikeanlaisilla vaatteilla saa ihmeitä aikaan!

Tsemppiä treffeille, ne menevät varmasti hyvin!

Vierailija
35/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minäkin sanon ap:lle, ettet oo olleskaan liian lihava ja onnea treffeille! Varmasti mies tykkää :)

Vierailija
36/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika on parempi, näytät enemmän laittautuneelta, ts. olet nähnyt vähän vaivaa miehen takia, mutta et kuitenkaan ole ihan viimeisen päälle laittautunut.

Sitten vielä vähän koruja, hyvä meikki ja tukka kuntoon!

Näytät muuten siltä, että sulle sopisi hyvin hameet. Monen miehen mielestä vähän kurvikkaampi nainen on naiseellinen ja seksikäs esim. saappaissa ja hameessa.

N33

Vierailija
37/114 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies on aivan taydellinen itsekaan? :)

Ja voithan motivoitua nyt tarvittaessa laihduttamaan, jos haluat itseasi ja hanta ilahduttaa..? Kevaan myota ois ihana lenkkeilla yhdessa eiko. Voithan kertoa etta laihdutus on alkanut tavoitteella x/kk ja siiten oikeasti pysya siina tavoitteessa - kun olet sen hanelle sanonut et enaa voisi peruakaan. uusi ihana mies ja uusi alku, jos kerran pullutesi harmittaa itseasikin.

Mutta ala rankaise itseasi etukateen noin! Hymya huuleen! Pidamme sulle peukkuja!

Vierailija
38/114 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen. Mieshän on tutustunut jo persoonaasi ja on siihen ihastunut. Hän on todella pinnallinen, jos PELKÄSTÄÄN ylipainosi vuoksi dumppaa sinut heti kättelyssä. Ja jos on niin pinnallinen, saa mennäkin! Pää pystyyn ja tsemppiä!

Vierailija
39/114 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oot lähössä tuolla asenteella, että oot menossa näyttämään itseäsi miehelle? Siis onhan se mies vastaavasti tulossa näyttäytymään sulle. Tuskin se mieskään mikään adonis on vai?

Vierailija
40/114 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on miehiä ja naisia, joille ylipaino on ylitsepääsemätön este siihen, että voisi ihastua toiseen muuten kuin kaverina (esim. minulle ainakin tähän mennessä ollut). Mutta jos tuo mies sattuu olemaan sellainen, niin aina voit ajatella, että se on vaan pinnallinen.