Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, voi ei, voi ei :((

Vierailija
24.03.2011 |

Paniikki iskee.

Kyseessä nettitreffit ja mun huono itseluottamus.

Mies on sanonut, ettei ulkonäöllä ole suurta merkitystä, ei haittaa vaikkei ole ihan "timmi" jne. Sisin on tärkein, ulkonäössä se, että pitää huolen itsestään. Mä oon lähettänyt sille pari kasvokuvaa musta, kuvia joissa en todellakaan ollut omasta mielestäni parhaimmillani vaan suorastaan kauhea. Ja mies sanoo että olen kaunis. Vaan mies ei olekaan nähnyt mun kokovartalokuvaa :( Mä oon xl-kokoa (vaikka pituutta on vain 160cm), tosin läskit on jakautuneet tasaisesti ympäri kehoa joten mä olen melko kurvikas ja uhkea (kauheita sanoja).

Mutta mä koen kyllä pitäväni itsestäni huolta, käyn kampaajalla ja meikkaan päivittäin ja pukeudun siististi yms. Vaikka ylipainoa on, mulla on silti ihan hyvä kunto ja jaksan toimia kuten normaalipainoisetkin.

Mutta silti mua hirvittää. Mitä jos tuo "itsestä huoltapitäminen" onkin miehen mielestä yhtä kuin normaalipainoinen? Pitäiskö mun lähettää sille joku nolo peilin kautta otettu poseerauskuva mun läskeistä, ja siten mahdollisuus peruuttaa meidän treffit? Mies sanoo olevansa jo ihastunut muhun, ja ettei pysty kuvittelemaan mitään, mikä saisi hänen tunteensa muuttumaan ekoilla treffeillä. Mä vihjaisin sille, että ehkä pelkästään mun näkeminen livenä tekee sen, mutta mies ei kai tajunnut mun heittoa vaan nauroi ja sanoi mua hassuksi.

Mitä mä teen? :( Mua pelottaa, että miehen mielestä mä oon aivan järkyttävä läski ja että sen naamasta näkyy sillä ekalla sekunnilla pettymys ja järkytys, kun se näkee mut livenä :( Mä en tiedä, kestäisinkö mä sitä.

Auttakaa, pliis. :/

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tää olis totta, mutta jos teillä oli tarkoitus nähdä pikaisesti aamulla, niin miten ne treffit venähtivät neljän tunnin mittaisiksi?

Vierailija
82/114 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jotenkin hassua, että nyt tässä kohtaa ketjuun löytää tiensä kaikki epäilijät :D Mä oon sen verran tylsä luonne, etten mä jaksa kehitellä mitään provoja. Ja vaikka mä saisin provonkin kehiteltyä, niin en mä siihen kyllä omaa kuvaa liittäis :D

Mutta niin. Tosiaan piti nähdä vain pikaisesti, mutta eipä siitä sitten kumpikaan halunnut poistua minnekään. Oltiin yhdessä niin kauan, kunnes miehen piti oikeasti kiirehtiä siihen toiseen tapaamiseensa. Ja ei, ei se mennyt toisille nettitreffeille, vaan ihan erään sukulaisensa luo.

Kyllä mä ymmärrän, että pitää olla tietyllä tavalla varuillaan ja voitte olla ihan varmoja, että mä oon todella tuntosarvet ojossa tässä asiassa. Mutta vielä ei ole tapahtunut mitään sellaista, että mulla ois epäilykset heränneet. Ja siihen ei kuulkaa paljoa tarvita. Mies on osoittautunut rehelliseksi, eikä mulla vielä tähän mennessä ole mitään syytä epäillä sen puheita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita kuuluu? Vielako treffailette miehen kanssa.

Mukavaa kesaa :-)

Vierailija
84/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet sitä mieltä, että miehen päässä on vikaa, jos hän ei pidä ylipainosta.

mä oon sanonut että miehen päässä ois sillon vikaa? Mähän totesin vain, että jos miehelle mun kilot on tärkeemmät kuin mun sisin (johon on jo tutustunut) niin ei se sillon ole mun arvoinen. Ei tietenkään ole.

Mutta syy, miksi tähän ketjuun taas palasin, oli se että me juteltiin taas eilen

Vierailija
85/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Mutta syy, miksi tähän ketjuun taas palasin, oli se että me juteltiin taas eilen.. Ja siinä tuli jotain juttua painosta, mä vihjaisin aika suorasanaisesti että mulla on varaa pudottaa vaikka kuinka paljon enkä silti kuihdu pois. Ja arvatkaa mitä? Mies sanoi että aijaa, no parempi niin, ei hän mistään laihoista luikuista tykkääkään. :D Ja mua vähän pelotti kuitenkin, aattelin että hiipuuko meidän puhelu nyt sitten tuohon ja mies pakenee, mut ei. Juteltiin vielä kauan tuon jälkeen, ja ihania ja hempeitä asioita :)

Ja mies sanoi senkin, että mun ei tartte pelätä treffejä ja että häntäkin jännittää ihan yhtä paljon että mitä jos mä en tykkääkään hänestä.

Ehkä mä nyt kuitenkin voin olla vähän luottavaisempi sen suhteen, että mies ei samantien käänny kannoillaan kun mut näkee :) Ehkä tässä sittenkin on jotain erikoista.. ihanan erikoista :))

Vierailija
86/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vähän perspektiiviä asiaan. Itse olisin kyllä maininnut miehelle jo jutellessa olevani pyöreä.

Vierailija
87/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 160cm pitkä, ja käytän vaatekokoa xl/44. Kai tuosta jotain perspektiiviä saa?

Kyllä kai se mies viimeistään eilen tajusi, etten mä ole mikään missivartaloinen. Sanoin jo toissapäivänä, ettei mulla ole mikään timmi ja urheilullinen vartalo.. Se sanoi jo sillon, ettei se haittaa mitään.

Vierailija
88/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se täytyy mainita heti alussa... Ihan sama kuin jos istuisi pyörätuolissa tai olisi kuuro tms., tollainenhan vaikuttaa koko elämään.

Suuttuisin todella jos treffeille ilmestyisi "itsestään huolta pitävä" xl-kokoinen valas.

Vierailija
89/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet jo kaksi kertaa sanonut miehelle että et ole timmivartaloinen ja mies on sanonut ettei se haittaa. Älä enää sano, menet paikalle ja katsot kuinka käy. Ja ihan varmasti kaikkia jännittää treffeille meno, se on ihan luonnollista.

Kaikkia ihmisiä ei ihan oikeasti haittaa vaikka toinen olisi liian lihava/laiha, lyhyt/pitkä. Jotkut pitävät sitä sisäistä kauneutta todella arvossaan.

Vierailija
90/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet jo kaksi kertaa sanonut miehelle että et ole timmivartaloinen ja mies on sanonut ettei se haittaa. Älä enää sano, menet paikalle ja katsot kuinka käy. Ja ihan varmasti kaikkia jännittää treffeille meno, se on ihan luonnollista.

Kaikkia ihmisiä ei ihan oikeasti haittaa vaikka toinen olisi liian lihava/laiha, lyhyt/pitkä. Jotkut pitävät sitä sisäistä kauneutta todella arvossaan.

En mä aio enää palata mun kiloihini, ahdistavaa sekin olisi jos mä jauhaisin siitä koko ajan. Ja jollei mun kilot oiskaan turn off, niin se ainakin ois että mä puhuisin niistä koko ajan. Joten mä vaikenen asiasta tästä eteenpäin :)

Vierailija
91/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit meni!! =)

t.2, joka kaipaa jännitystä elämään, heh ;)

Vierailija
92/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska itsetuntosi on selkeästi heikko, niin mitä, jos laihduttaisit itsesi normaalipainoiseksi. Ei treffikumppanin takia vaan ihan itsesi?

Vierailija
93/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oot läski, niin et sä silloin ole pitänyt huokta itsestäsi...ei siihen pelkkä pärstäkerroin riitä. Mutta jos se on jo suhun ihastunut, niin ehkä se kestää sen. Ja se että on sanonut ettei tarvii olla "täysin timmi" tarkoittaa kylläkin ettei myöskään mikään läski.........

Vierailija
94/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ulkoiset seikat loppujen lopuksi ole se tärkein asia. Mutta jos jatkat itse tuota itsesi vähättelyä, voi se muodostua rasitteeksi.

Mahtaako se mieskään olla mikään malli? :)

Vierailija
95/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä XL-koko on jo sellainen "vamma" että se täytyy mainita heti alussa... Ihan sama kuin jos istuisi pyörätuolissa tai olisi kuuro tms., tollainenhan vaikuttaa koko elämään. Suuttuisin todella jos treffeille ilmestyisi "itsestään huolta pitävä" xl-kokoinen valas.

Sitten pitäisi myös mainita, että muuten en menestynyt koulussa, minulla on töröhampaat, pieruongelmia, en osaa pukeutua, harvat hiukset jne

Vierailija
96/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasta ei saa kaunista, mutta lihavasta saa normaalipainoisen:))

Vierailija
97/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainita vastaavassa tilanteessa ikävästä luonteestaan. Se se vasta vamma onkin. Alkuperäinen ei ole sairaalloisen ylipainoinen, josta lienee olisikin pakko mainita, kun tuskin pääsisi treffipaikalle ilman erikoiskuljetusta.

Vierailija
98/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan luonnekysymys, kelpuuttaako toisen sellaisena, kuin tämä on. Jos mies valittaa naisen kiloista, siinä ei ne naisen kilot vaikuta mitään, vaan se miehen asenne. Sain joka päivä suhteeni aikana avomieheeni kuulla, kuinka voisi vähän alkaa katsomaan mitä suuhuni pistän, koska minulla olisi kiloja aika lailla pudotettavaksi. En saanut laittaa leivän päälle juustoa tai makkaraa, ei koskaan leivottu, ei ollut jälkiruokia, tämän minun "paino-ongelmani" takia.

Sain kuulla joka päivä siitä, kuinka voisin olla hoikempi.

Olen 174cm ja 62kg, vaatekoko 38... Ei kelvannut miehelle, ei. Itse hän oli ylipainoinen ja minua 15 vuotta vanhempi ja vieläpä työtön. Että silleen. Sanoinkin suhteen päättyessä, että etsi nyt itsellesi sitten joku nuorempi ja hoikempi!

Vierailija
99/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää lue tätä ketjua kun täällä typerät ja sinun treffeistäsi kateelliset akat jauhavat paskaa. Tai älä missään nimessä pahoita mieltäsi niistä, koska akoilla on itsellään aika paha ongelma. Tuota sinun painoasi en edes näkisi ongelmana ja tuo sinun painonpudotustahtisi kuulostaa juuri sellaiselta terveeltä, jolla on mahdollisuus saada pysyviä tuloksia :)

Vierailija
100/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa että olet menossa treffeille ja ehkä tavannut ihanan miehen! :)

Minä myös komppaan kirjoittajaa 28!

Ja (en muista nyt numeroa) sinä, joka kirjoitit entisestä kumppanistasi, joka kontrolloi syömistäsi - huh, olipa hyvä että pääsit tyypistä eroon! Minä olisin ikionnellinen, jos olisin taas koossa 38.

Älä siis AP välitä täällä kirjoittelevista kateellisista hoikista, joiden nuivahtanut suhde ja muutenkin ankea elämä saa heidät tänne ilkeilemään meille onnekkaammille. Olkoon treffisi ikimuistoiset ja ihanat! :)

T: Toinen 160 cm (kyllä, tasan! :) ja XL-kokoinen, joka elää onnellisessa parisuhteessa ihanan lapsen äitinä itseään hoikemman miehen kanssa