Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, voi ei, voi ei :((

Vierailija
24.03.2011 |

Paniikki iskee.

Kyseessä nettitreffit ja mun huono itseluottamus.

Mies on sanonut, ettei ulkonäöllä ole suurta merkitystä, ei haittaa vaikkei ole ihan "timmi" jne. Sisin on tärkein, ulkonäössä se, että pitää huolen itsestään. Mä oon lähettänyt sille pari kasvokuvaa musta, kuvia joissa en todellakaan ollut omasta mielestäni parhaimmillani vaan suorastaan kauhea. Ja mies sanoo että olen kaunis. Vaan mies ei olekaan nähnyt mun kokovartalokuvaa :( Mä oon xl-kokoa (vaikka pituutta on vain 160cm), tosin läskit on jakautuneet tasaisesti ympäri kehoa joten mä olen melko kurvikas ja uhkea (kauheita sanoja).

Mutta mä koen kyllä pitäväni itsestäni huolta, käyn kampaajalla ja meikkaan päivittäin ja pukeudun siististi yms. Vaikka ylipainoa on, mulla on silti ihan hyvä kunto ja jaksan toimia kuten normaalipainoisetkin.

Mutta silti mua hirvittää. Mitä jos tuo "itsestä huoltapitäminen" onkin miehen mielestä yhtä kuin normaalipainoinen? Pitäiskö mun lähettää sille joku nolo peilin kautta otettu poseerauskuva mun läskeistä, ja siten mahdollisuus peruuttaa meidän treffit? Mies sanoo olevansa jo ihastunut muhun, ja ettei pysty kuvittelemaan mitään, mikä saisi hänen tunteensa muuttumaan ekoilla treffeillä. Mä vihjaisin sille, että ehkä pelkästään mun näkeminen livenä tekee sen, mutta mies ei kai tajunnut mun heittoa vaan nauroi ja sanoi mua hassuksi.

Mitä mä teen? :( Mua pelottaa, että miehen mielestä mä oon aivan järkyttävä läski ja että sen naamasta näkyy sillä ekalla sekunnilla pettymys ja järkytys, kun se näkee mut livenä :( Mä en tiedä, kestäisinkö mä sitä.

Auttakaa, pliis. :/

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jotka olette tsempanneet ja kannustaneet mua huomista varten :) Mä niin toivon, että kaikki menis hyvin. Mä oon ekaa kertaa kai ikinä näin innoissani jostain (miehestä) ;)

Vierailija
102/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mukavalta tyypilta.

Toivottavasti treffit menevat hyvin (muista tulla raportoimaan meille:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se täytyy mainita heti alussa... Ihan sama kuin jos istuisi pyörätuolissa tai olisi kuuro tms., tollainenhan vaikuttaa koko elämään.

Suuttuisin todella jos treffeille ilmestyisi "itsestään huolta pitävä" xl-kokoinen valas.

Se on sellainen vamma, jota en ihmisissä siedä. Suutun todella kun noin henkisesti vammautunut avaa suunsa.

Vierailija
104/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko jonnekin sinne sekaan laittaa vaikkapa jotain vihjettä siitä, että olet ylipainoinen.

Siis tyyliin kertoilet, mitä olet päivän mittaan tehnyt ja siinä yhteydessä sanot, että "kävin katsomassa yhtä kuntosalia, pitäisi aloittaa kuntokuuri, kun paino on päässyt roihahtamaan yläkanttiin."

Ei siis ole mikään pakko sanoa kökösti,että "by the way, olen sitten muuten ylipainoinen, kiloja on 78..." tms.

Mutta minusta on parempi kertoa rehellisesti, koska VOI olla, että kun mies näkee sinut, kontrasti hänen kuvitelmiinsa on niin suuri, että se haittaa. Vaikka ylipaino ei haittaisikaan sinänsä, JOS HÄN ON TIENNYT SIITÄ ETUKÄTEEN ja ehtinyt muodostaa sinusta realistisen kuvan!

Eli välttämättä paino ei haittaa ollenkaan, mutta se, että et ole kehdannut siitä hänelle kertoa.

Vierailija
105/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko jonnekin sinne sekaan laittaa vaikkapa jotain vihjettä siitä, että olet ylipainoinen.

Siis tyyliin kertoilet, mitä olet päivän mittaan tehnyt ja siinä yhteydessä sanot, että "kävin katsomassa yhtä kuntosalia, pitäisi aloittaa kuntokuuri, kun paino on päässyt roihahtamaan yläkanttiin."

Ei siis ole mikään pakko sanoa kökösti,että "by the way, olen sitten muuten ylipainoinen, kiloja on 78..." tms.

Mutta minusta on parempi kertoa rehellisesti, koska VOI olla, että kun mies näkee sinut, kontrasti hänen kuvitelmiinsa on niin suuri, että se haittaa. Vaikka ylipaino ei haittaisikaan sinänsä, JOS HÄN ON TIENNYT SIITÄ ETUKÄTEEN ja ehtinyt muodostaa sinusta realistisen kuvan!

Eli välttämättä paino ei haittaa ollenkaan, mutta se, että et ole kehdannut siitä hänelle kertoa.

sekä puhelimitse että netitse kaikkea mahdollista. Ja mä oon nyt kaks kertaa maininnut tuohon tyyliin omasta painostani, kuin mitä vinkkasit. Ekalla kerralla tuli juttua jotain sikspäkeistä (siis vatsalihaksista) ja mä sitten sanoin ettämun pitää kertoa sulle ettei multa semmoisia löydy.. ja kun mies sanoi ettei se haittaa, ei hänellä itselläänkään niitä enää ole, niin jatkoin siihen että hyvä, koska mä en ole mikään timmi missinmitoissa oleva jne..

Ja eilen tosiaan sanoin melko ymmärrettävästi (mun mielestä) että mulla on ylimääräisiä kiloja aika reippaasti, joten pieni paasto ei haittais yhtään enkä mä sen seurauksena todellakaan ehtis kuihtua olemattomiin.

Mä oon nyt kaks kertaa antanut ymmärtää, ettei se tule huomenna tapaamaan trimmattua urheilijaneitokaista tai mallinmitoissa olevaa tyttöä, vaan mä olen jotain muuta.. Ja molemmilla kerroilla mies on sanonut ettei sellaista odota eikä halua, muu on tärkeämpää kuin ne kilot.

Mutta niin.. enhän mä tiedä missä kohtaa sillä se kipuraja menee. Melkein ois helpointa lähettää sille kokovartalokuva musta, mutta se ois kyllä jo noloa ja antais musta todella huono itsetuntoisen kuvan. Ja sitä mä en kuitenkaan halua.

Mutta en mä tosiaan ole salaillut tätä massaani omasta mielestä, enkä ole antanut ymmärtää olevani jotain muuta kuin mitä olen.

Vierailija
106/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se täytyy mainita heti alussa... Ihan sama kuin jos istuisi pyörätuolissa tai olisi kuuro tms., tollainenhan vaikuttaa koko elämään. Suuttuisin todella jos treffeille ilmestyisi "itsestään huolta pitävä" xl-kokoinen valas.

kokoinen voi olla normaalipainoinen, jopa laiha. Itse olen painoindeksiä 20 suunnilleen ja käytän xl vaatetta koska olen pitkä. Laihaksi mua kuitenkin sanotaan.

Vierailija
107/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nöyristele. Olet hieno nainen, kaikissa painoissa! Kerro sitten mitä kävi, niin saadaan muut mammat vähän rakkaustuulahduksia. :)

Vierailija
108/114 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja 18.

Vierailija
109/114 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten minäkin olin ihan hermona, kun olin menossa nettitreffeille mukavan oloisen miehen kanssa ja itsellänikin oli makkaroita. Olin mun tokat nettitreffit ikinä, edelliset oli päättyneet pari päivää aiemmin nopeasti siihen että miehelle oli tullut joku kiireellinen meno, ja minä olin tietenkin päätellyt että siitähän se johtuu etten ole tarpeeksi nätti, vaikka profiilini oli ollut täysin rehellinen.

Mulle kävi sitten niin nolosti, että otin kauneusunet, nukuin pommiin enkä ehtinyt tehdä mitään panostuksia mitä olin ajatellut, hyvä että tukan kampasin, takki niskaan ja poljin hirveällä kiireellä keskustaan. Ajattelin että parempi olla edes ajoissa vaikka onkin just sen näköinen että on kömpinyt jostain kellariluolasta. No, mun treffikumppani oli vilpittömän ilahtuneen oloinen kun näki minut, ja mä rentouduin itsekin samoin tein. Meillä myös ekat treffit kesti tuntikausia, nyt kymmenen vuotta yhdessä ja kaksi lasta. Rakkaus kasvaa vain vuosien myötä.

Hauska juttu oli, että myös tämä eka treffikumppani soitti parin päivän päästä, ja halusi tavata - hänellä oli oikeasti ollut joku kiireinen meno eikä vaan kömpelö tekosyy päästä eroon susirumasta treffikaverista. Joten ei se ulkonäkö ole ainakaan kaikille miehille kaikkein tärkein asia - tai siis, kaikilla ne kriteerit just ulkonäölle ei ole yhtä korkeat kuin naiset helposti kuvittelevat.

Toivottavasti teillä on edessä vielä monet yhteiset treffit ja paljon muuta mukavaa! :)

Vierailija
110/114 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti olette molemmat yhtä kiinnostunita toisistanne, eikä miehellä ole muita yhtä kiinnostavia treffikumppaneita samalla aikaa... Nykyaikaan kuuluu, että voi tapailla (siis en tarkoita seksiä) monia samaan aikaan, ja jotkut kylä taitavat haraastaa seksiäkin, jos se on mahdollista...!

Itse treffailin vähän aikaa kolmea netissä tapaamaani miestä, silloin kun en ollut vielä varma kuka olis mulle se sopivin heistä. Parin tapaamisen jälkeen kerroin niille kahdelle muulle, että nyt olen ihastunut erääseen muuhun, joten on jätettävä treffailut siihen... Onneksi tämä valitsemani mies oli myös minusta aidosti kiinnostunut ja olemme nyt onnellisesti naimisissa!

Onnea teille, toivattavasti hän on se oikea!

Vierailija
111/114 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti olette molemmat yhtä kiinnostunita toisistanne, eikä miehellä ole muita yhtä kiinnostavia treffikumppaneita samalla aikaa... Nykyaikaan kuuluu, että voi tapailla (siis en tarkoita seksiä) monia samaan aikaan, ja jotkut kylä taitavat haraastaa seksiäkin, jos se on mahdollista...!

Onnea teille, toivattavasti hän on se oikea!

Mies ilmoitti jo ihan melkein heti alussa, että haluaa vaan keskittyä muhun eikä tahdo edes kirjoitella muiden kanssa. Kieltäytyi myös treffeistä toisen naisen kanssa, kun tahtoi katsoa ensin tuleeko meistä jotain ;) Ja mä puolestani oon ollut ja oon edelleen sen verran flegmaattinen seuranhaussani, ettei jaksa yhtään kiinnostaa mitkään nettitreffisysteemit. Tää oli todellinen poikkeus, ja tosiaan ihan tuon miehen "syytä" kun bongasi mut deittisivustolta jossa en oikeastaan enää edes ollut :D

Ja kyllä me ollaan ihastuneita molemmat. Paha mennä sanomaan, kumpi on enemmän ihastunut.. mutta sen mä voin sanoa, että ihan pikkuruisesta ihastuksesta ei ole enää kysymys.

Eilinen tuntuu ihan unelta. Ei tätä ymmärrä todeksi, ei mitenkään. :) Mä aina aattelin, että mun sinkkuus päättyy pikkuhiljaa eikä tämmöisellä kertarytinällä. Vähänpä sitä ihminen näköjään tulevastaan tietää :)

Ja kiitos onnitteluista, sitä samaa mäkin toivon. Että Se Oikea ois nyt sitten tässä :)

Vierailija
112/114 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on isot tissit. Ei muuta tarvita!

Vierailija
113/114 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta sitten. Ja sillä tiellä ollaan. Nyt yhteinen elämä ja kolme lasta.

Ihanaa se on vieläkin, mutta muista vielä sen tunteen mahanpohjassa kun oli niiin ihastunut. Oi niitä aikoja :)

Onnea ap!

Vierailija
114/114 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä oli mennyt usko miehiin ja varsinkin nettideittailuun... profiili oli kyllä deittipalstalla, mutta kävin tasan yksillä treffeillä puolen vuoden aikana ja muutenkaan en uskonut että jonkun suomi24 treffipalstan kautta ketään löytää. No, eräänä päivänä se yhteydenotto sitten tuli, alkoi kk:n kestänyt tiivis kirjoittelu ja puhelinrumba, sitten se mies tuli viettämään viikonloppua ( välimatkaa oli 180 km ) luokseni ja paluuta entiseen ei ollut :)... nyt on oltu 4,5 v yhdessä, joista 2.5v naimisissa ja vähän yli 1v tyttö tuossa leikkii juuri lattialla joten kyllä se joskus natsaa! Onnea teille ja suhteellenne ja kaikkea hyvää :)