Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, voi ei, voi ei :((

Vierailija
24.03.2011 |

Paniikki iskee.

Kyseessä nettitreffit ja mun huono itseluottamus.

Mies on sanonut, ettei ulkonäöllä ole suurta merkitystä, ei haittaa vaikkei ole ihan "timmi" jne. Sisin on tärkein, ulkonäössä se, että pitää huolen itsestään. Mä oon lähettänyt sille pari kasvokuvaa musta, kuvia joissa en todellakaan ollut omasta mielestäni parhaimmillani vaan suorastaan kauhea. Ja mies sanoo että olen kaunis. Vaan mies ei olekaan nähnyt mun kokovartalokuvaa :( Mä oon xl-kokoa (vaikka pituutta on vain 160cm), tosin läskit on jakautuneet tasaisesti ympäri kehoa joten mä olen melko kurvikas ja uhkea (kauheita sanoja).

Mutta mä koen kyllä pitäväni itsestäni huolta, käyn kampaajalla ja meikkaan päivittäin ja pukeudun siististi yms. Vaikka ylipainoa on, mulla on silti ihan hyvä kunto ja jaksan toimia kuten normaalipainoisetkin.

Mutta silti mua hirvittää. Mitä jos tuo "itsestä huoltapitäminen" onkin miehen mielestä yhtä kuin normaalipainoinen? Pitäiskö mun lähettää sille joku nolo peilin kautta otettu poseerauskuva mun läskeistä, ja siten mahdollisuus peruuttaa meidän treffit? Mies sanoo olevansa jo ihastunut muhun, ja ettei pysty kuvittelemaan mitään, mikä saisi hänen tunteensa muuttumaan ekoilla treffeillä. Mä vihjaisin sille, että ehkä pelkästään mun näkeminen livenä tekee sen, mutta mies ei kai tajunnut mun heittoa vaan nauroi ja sanoi mua hassuksi.

Mitä mä teen? :( Mua pelottaa, että miehen mielestä mä oon aivan järkyttävä läski ja että sen naamasta näkyy sillä ekalla sekunnilla pettymys ja järkytys, kun se näkee mut livenä :( Mä en tiedä, kestäisinkö mä sitä.

Auttakaa, pliis. :/

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kayttanyt sanontaa "pitaa huolta itsestaan", olisin kylla hieman varovainen enka menisi suoraa paata ihastumaan. Saattaahan olla etta mies on kaikesta sanomisestaan huolimatta pinnallinen, tuollaiset asenteet selviavat vasta sitten kun on oppinut tuntemaan toisen hieman paremmin.

Vierailija
42/114 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kayttanyt sanontaa "pitaa huolta itsestaan", olisin kylla hieman varovainen enka menisi suoraa paata ihastumaan. Saattaahan olla etta mies on kaikesta sanomisestaan huolimatta pinnallinen, tuollaiset asenteet selviavat vasta sitten kun on oppinut tuntemaan toisen hieman paremmin.

Mä olen kyllä koko ajan laihiksella, mutta laihdun niin hissunkissun että sitä tuskin huomaa (7kkn aikana -10kg). Eikä mulla kyllä ole pokkaa mennä sanomaan sitäkään, että hei, mä oon läski mutta arvaa mitä, mä oon laihiksella. Ihan oikeasti, en mä halua että mun kilot on päivän puheenaiheena. Toisaalta. Jos mä kelpaan miehelle vain sillä ukaasilla, että laihdutan, niin mä en oikein usko että haluan sellaiseen mieheen tutustua sen enempää.

Summa summarum, se mies ei ole mun arvoinen, jos mun kilot on sille ylitsepääsemätön este. Kyllähän mä sen tiedän. Mutta silti mua pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet sitä mieltä, että miehen päässä on vikaa, jos hän ei pidä ylipainosta.

Vierailija
44/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan tsempin ja kannustuksen lisäksi vielä neuvoja pukeutumiseenkin. Ootte te kyllä mahtavaa porukkaa :)

Mitään sellaista hametta mulla ei ole, jonka voisin huomenna laittaa. Mä harrastan hameita vain kesäisin, ja ne hamoset on vähän liian keveitä maaliskuussa puettaviksi ;)

Mä ihan unohdin korut, varmaan pelkät korvanapit riittää? Mulla ois sellaiset nätit vihreät timanttijäljitelmänapit, ne vois olla ihan ok tuon paidan kanssa. Ja ne korostais hyvin mun silmiäkin ;)

Ai miten mua jännittää huominen, mut nyt enää hyvällä tavalla. Iso kiitos siitä kuuluu teille ihanille ihmisille

Vierailija
45/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oliko se mies livenäkin kiinnostava. Se varmaan omalla tahollaan hermoilee kanssa... :)

(Mä laittaisin kapeahkot mustat housut tuon tunikan kanssa, ja korkeintaan korvakorut - tuo pääntie on sen verran näyttävä että kaulakoru vain häiritsisi ilmettä.)

Vierailija
46/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni et ole ollenkaan läskin näköinen, vaan kroppasi näyttää oikein kivalta. Itse tykkään tuollaisesta paljon enemmän kuin langanlaihasta (ja tämä ei siis ole omien läskien puolustelua, koska olen hoikka).

Uskon, että olet miehelle positiivinen yllätys! Tsemppiä ja itseluottamusta vaan!

*Halaus*

Vierailija
47/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivalta ja hyän kokoiselta näytät, älä huoli! Ihania treffejä, JEE! :D

t. 2 taasen

Vierailija
48/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivalta ja hyän kokoiselta näytät, älä huoli! Ihania treffejä, JEE! :D

t. 2 taasen

Kivaa kun jaatte tämän täpinäolon kanssani ;)

Aatella, huomenna tähän aikaan kaikki on toisin. Tai itseasiassa jo aiemmin.. ei ole enää montaa tuntia h-hetkeen. Huh.

Ai niin, ne korvikset mun pitikin ettiä.. Jännittää :)

Vierailija
49/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etsi ne korvakorut, kaylaan ei tosiaan tarvitse mitaan.Ihan kivat vaatteet paivatreffeille kahvilaan.

veikkaisinpa etta huomenna monella on peukut pystyssa sun puolesta :-)

voi kun jannittaa minuakin ,,

muista sit kertoa meille, jooko!!

Vierailija
50/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää hyvältä. Onnea huomiselle!

Vierailija
51/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan ap!

Oikein kaunis nainen olet vartaloltasi, ja tunika päälle munki mielestä!

Muista tosiaan ilmottaa sitten meille, jännitetään sun puolesta! =)

Vierailija
52/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunikalle ääni. Paljon tsemppiä Ap, oot ihana! :)

Vierailija
53/114 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännitänkin. Itsellä saman tyyppinen tilanne ensi vkl.na ja ihan samat jutut pyörii tosiaan mielessä. Mutta, kaikesta huolimatta haluan kokeilla loppuun asti, on sen verran ihanan oloinen mies kiikarissa.

Sinä näytät oikein hyvältä, naiselliselta naiselta. Tuskin mies mitään teiniä on hakemassakaan.Ette olisi varmasti tutustuneet noin pitkälle muuten.

oIkein ihania treffeja sinulle ja tulethan kertomaan sitten miten meni!

Vierailija
54/114 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suurin piirtein saman kokoinen kuin sä, tosin kymmenen senttiä pidempi mutta noin samaa pulleusluokkaa:D Mun miehen mielestä mä olen ihana, ja näytin sille sun kuvan ja se sanoi, että varmasti jonkun hoikkien naisten ihannoijan mielestä emme kumpikaan olisi viehättäviä, mutta ei todellakaan mitään huolta.

enä tähän painoasiaan tuon miehen kanssa, jankkaan tätä vielä hetken teidän seurassanne ;)

Mun on pakko laittaa oheen kuva musta, mitä te luulette, oonkohan mä ihan kauhea järkytys tuolle miehelle ..? :/ Siis mä tiedän etten ole normipainoinen, mutta voisko olla mitään mahiksia että mä oisin miehen mielestä upea muutenkin kuin vain kasvoista..?

Kauheeta olla näin teini, aikuinen ihminen.

[IMG]<a href="http://i6.aijaa.com/t/00303/7756019.t.jpg" alt="http://i6.aijaa.com/t/00303/7756019.t.jpg">http://i6.aijaa.com/t/00303/7756019.t.jpg</a>[/IMG]

Vierailija
55/114 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jännitää sun treffit melkein enemmän kun omat tän iltaiset! :D Muista tulla kertomaan miten meni!!!

Vierailija
56/114 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sanoi, että varmasti jonkun hoikkien naisten ihannoijan mielestä emme kumpikaan olisi viehättäviä, mutta ei todellakaan mitään huolta.

kivasti sanottu mieheltäsi..

Vierailija
57/114 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alkaa ihan itteenikin jännittään!

Ja ap:lle tsemppiä! Vaikutat kaikin puolin hyvältä pakkaukselta, treffikumppanisi on onnenpekka :) Toivottavasti tuutte kasvotustenkin hyvin juttuun.

Vierailija
58/114 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sanoi, että varmasti jonkun hoikkien naisten ihannoijan mielestä emme kumpikaan olisi viehättäviä, mutta ei todellakaan mitään huolta.

kivasti sanottu mieheltäsi..

Siis en tarkoittanut sitä pahalla, eikä mieskään. Siis tottahan se on, että jotkut tykkää tosi laihoista naisista. Tällaisten mielestä minä en ole varmaankaan kovin viehättävä (170 senttiä ja vaatekoko 44/46), mutta on miehiä jotka ihan oikeasti tykkää isoimmistakin naisista. Ja ap on tosiaan mielestäni todella kauniin näköinen nainen.

Vierailija
59/114 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap jo kohta lahdossa treffeille, mitenkahan menee ... peukut on pystyssa .

Vierailija
60/114 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduin juuri treffeiltä, kahvittelut venähtivät yli neljään tuntiin :D Meni siis aivan loistavasti, mä oon itsekin täällä ihan pyörällä päästäni.

Mies oli aivan ihana, todella söötti ja suloinen ja kaikkea :) Ja se tykkäs musta tosi paljon. Suudeltiin ja halailtiin ja käytiin kävelyllä käsikädessä ja juteltiin ja naurettiin. Kaikki meni niin paljon paremmin, kuin ikinä uskalsin edes toivoa. Nähdään ehdottomasti vielä monta monta kertaa. Ja mikäli mä uskallan tulkita miehen sanoja oikein, niin tässä on nyt jotain ihanaa aluillaan. Mun sinkkuvuodet taitaa olla lopullisesti ohitse :)

Ihan miljoonasti kiitoksia teille kaikille upeille ja ihanille ihmisille, jotka tsemppasitte mua. Ilman teitä mä en välttämättä ois edes uskaltanut tavata miestä näin pian. Ja vamrasti teidän sanojenne takia mä uskalsin olla rohkeasti oma itseni, mitään (=kokoani) häpeilemättä. :)

Tää on aivan uskomatonta. :))

Terkuin onnesta leijaileva ap :)