Voi ei, voi ei, voi ei :((
Paniikki iskee.
Kyseessä nettitreffit ja mun huono itseluottamus.
Mies on sanonut, ettei ulkonäöllä ole suurta merkitystä, ei haittaa vaikkei ole ihan "timmi" jne. Sisin on tärkein, ulkonäössä se, että pitää huolen itsestään. Mä oon lähettänyt sille pari kasvokuvaa musta, kuvia joissa en todellakaan ollut omasta mielestäni parhaimmillani vaan suorastaan kauhea. Ja mies sanoo että olen kaunis. Vaan mies ei olekaan nähnyt mun kokovartalokuvaa :( Mä oon xl-kokoa (vaikka pituutta on vain 160cm), tosin läskit on jakautuneet tasaisesti ympäri kehoa joten mä olen melko kurvikas ja uhkea (kauheita sanoja).
Mutta mä koen kyllä pitäväni itsestäni huolta, käyn kampaajalla ja meikkaan päivittäin ja pukeudun siististi yms. Vaikka ylipainoa on, mulla on silti ihan hyvä kunto ja jaksan toimia kuten normaalipainoisetkin.
Mutta silti mua hirvittää. Mitä jos tuo "itsestä huoltapitäminen" onkin miehen mielestä yhtä kuin normaalipainoinen? Pitäiskö mun lähettää sille joku nolo peilin kautta otettu poseerauskuva mun läskeistä, ja siten mahdollisuus peruuttaa meidän treffit? Mies sanoo olevansa jo ihastunut muhun, ja ettei pysty kuvittelemaan mitään, mikä saisi hänen tunteensa muuttumaan ekoilla treffeillä. Mä vihjaisin sille, että ehkä pelkästään mun näkeminen livenä tekee sen, mutta mies ei kai tajunnut mun heittoa vaan nauroi ja sanoi mua hassuksi.
Mitä mä teen? :( Mua pelottaa, että miehen mielestä mä oon aivan järkyttävä läski ja että sen naamasta näkyy sillä ekalla sekunnilla pettymys ja järkytys, kun se näkee mut livenä :( Mä en tiedä, kestäisinkö mä sitä.
Auttakaa, pliis. :/
Kommentit (114)
Aivan makhtavaa ap... ps. millä nettideitti sivulla tapasitte? Vinkit kehiin meillemuillekkin sinkuille!! :D
muista tulla raportoimaan, miten homma jatkuu:)
nimimerkillä hengessä mukana
Ehkä meillä muillakin sinkuilla on toivoa! Kerro tosiaan mikä deittisivusto oli kyseessä ja anna vinkkejä onnistuneen profiilin laadintaan :) Mun tänhetkinen profiili ei tunnu kiinnostavan ketään :(
Ihana kuulla, että treffit sujuivat noin hyvin! Onnea jatkossakin yhteiselle taipaleelle! :)
Ole vain oma itsesi. Olen myös tavannut mieheni netin kautta ja hän ihastui ensin minuun itseeni ja tavattuamme ihastus syveni rakkaudeksi eikä siinä ollut omilla läskeilläni mitään merkitystä. Eli tilanteesi kuulostaa todella hyvältä ja toivon teille menestystä suhdeasioissa :)
Mene rohkesti treffeille ja ole iloinen. Liukene nopeasti paikalta, jos mies osoittautuukin possuksi :) Mutta kuulostaa kyllä tapaamisen arvoiselta mieheltä :)
Luin vasta kirjoitukseni jälkeen viimeiset viestit. Eli ihan huippua, että meni treffit hienosti. Minä voin suositella match.comia, jonka kautta oman ihanan mieheni löysin :) Suosittelen myös sitä, että itse otatte yhteyttä kiinnostavilta vaikuttaviin miehiin ettekä välttämättä odota itse niitä yhteydenottoja.
Ehkä meillä muillakin sinkuilla on toivoa! Kerro tosiaan mikä deittisivusto oli kyseessä ja anna vinkkejä onnistuneen profiilin laadintaan :) Mun tänhetkinen profiili ei tunnu kiinnostavan ketään :(
Deittisivusto oli suomideitti. Ja mä jos kuka oon huono kertomaan onnistuneesta profiilista. Mä nimittäin aiemmin oon oikeasti keskittynyt profiilin laadintaan, oon hionut ja miettinyt sitä ja saanut oikeasti mun mielestä aikaan ihan hyviä profiileja. Mutta tuo, mihin tää mun treffikummpani tarttui, oli maailman huonoin treffiprofiili. Ihan oikeasti. Mä loin tuonne oman profiilin ainostaan siksi, että pääsin selaamaan miesten profiileja. Mun profiilin ei ollut tarkoituskaan herättää kenenkään mielenkiintoa, en laittanut edes kuvaani siihen. Mulla oli tasan yksi lause siinä; "Prinsessa kaipaa prinssiään, ollaanko me totta vai tarua?". Ja thats all.
Mä en oikeasti odottanut enkä edes halunnut kenenkään yhteydenottoja tuolta. Ja ekan illan jälkeen mä unohdin koko profiilini tuolla. Vaan yhtenä päivänä mä aattelin käydä kurkkaamassa mun roskapostiosoitteeni meilit. Käyn tsekkaamassa sen ehkä kerran kuussa jos sitäkään. Ja kun menin sinne, huomasin että mulle oli tullut ilmoitus siitä, että joku oli laittanut mulle viestiä suomideittiin.
Mä ihan oikeasti olin aika tympääntynyt, ajattelin että jaahs, taas joku kirjoitustaidoton varattu sikapossu etsii seksiseuraa.. Kävin kuitenkin lukemassa viestin ja yllätyin todella positiivisesti. Viesti oli fiksu ja asiallinen, samoin miehen profiili. Ja todella romanttisesti mä vastasin miehen viestiin kysymällä oliko se nyt ihan tosissaan laittaessaan mulle viestin vai lähtikö väärään osoitteeseen :D
Mut ihan tosissaan kuulema oli, ja tässä sitä nyt ollaan.
Mä olin täysin valmistautunut elämään yksin koko loppuelämäni. Hylännyt ihan jokaisen romanttisen haaveen ja muutenkin kaiken mielenkiinnon mihinkään vakavampaan. Ja sitten mun elämääni kävelee mies, joka oikeasti haluaa tutustua just muhun. Ja vain muhun.
Ja tässä sitä nyt ollaan.
Ihastuneena ja täysin polvillaan. Minä, itsenäinen sinkkunainen, jolle ei pitänyt ikinä käydä näin. Ja joka ei uskonut, että oikeasti kotoa joku tulis hakemaan. Mut niin vaan tuli, eikä multa kyselty yhtään mitään.
:))
Tapasitteko oikeasti yhdeksältä aamulla? Jos jo kahden aikaan kotiuduit ja yli neljän tunnin treffit kyseessä. Itselleni olisi ehkä huonoin treffiaika ikinä, en ole ollenkaan aamuihminen. Mutta mukavaa että kaikki meni hyvin ja onnea jatkoon! :)
On tosiaan aika outo aika treffeille. Nyt täytyy kyllä sanoa, että tähän provoon on jo panostettu. ;)
Itse aikanaan tapasin etään ihanan miehen, jonka kanssa olin jutellut niinikään usein netissä ja puhelimessa juuri aamuyhdeksältä ensikertaa aamukahvien merkeissä... viikko sitten siitä tuli kuluneeksi 10v... naimisissa ollaan ja meillä on neljä lasta.
Onnea ap:lle ja miehelle jatkossakin.
mutta miehellä oli iltapäivästä jo muuta, joten ainoa vaihtoehto oli nähdä pikaisesti aamulla. :)
Kiitos onnitteluista, kai tää alkaa pikkuhiljaa valkenemaan mullekin :D Se on vaan hassua, ettei oikeesti ihan käsitä tapahtunutta. Vaikka mä oon ties miten kauan haaveillut tästä, rakkaudesta, ihanasta miehestä, suhteesta jne.. niin en mä ajatellut että se näin puun takaa ja näin äkkiä tulee.
:))
miehellä ollut toisia nettitreffejä iltapäivällä?
typerä kommentti, mutta näitä tänne väleihin joskus eksyy. Älä välitä ap!
Muistan, kuinka itsekin olin hermostunut odottaessani ensitapaamista naamakkain. Meni myös oikein hyvin ja nyt ollaan hyvin onnellisesti naimisissa ja on ihania lapsia. :)
miehellä ollut toisia nettitreffejä iltapäivällä?
typerä kommentti, mutta näitä tänne väleihin joskus eksyy. Älä välitä ap!
ajatus muka täysin mahdoton? Musta on ainakin parempi olla ekan tapaamisen jälkeen vähän varuillaan eikä rynnätä sovittelemaan hääpukuja. Mutta ei tietenkään asia välttämättä ole näin.
Olen tosi iloinen puolestasi. Toivottavasti kaikki jatkuu samaan malliin ;-).
terveisin: yksi tsemppaajista