Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä teidän lapsi on ollut ekaa kertaa vieraalla yöhoidossa? Ja minkä takia?

Vierailija
24.03.2011 |

Meillä oli esikoinen 1v3kk ja syy oli se, että huomasimme että meillä on hotelliyö lahjakortti edelleen käyttämättä ja uhkaa umpeutua. Sisko tarjoutui hoitajaksi.

Toinen on nyt 1v eikä ole vieläkään ollut yöhoidossa.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu vuoden ikäinen, oli isovanhemmillaan, kun oltiin häissä. toisen kerran oli muutama viikko sitten, kun oli reilut 2,5 vee. Oltiin silloin miehen kanssa pikkulomalla.

Vierailija
2/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmillaan. Isovanhemmat halusi lapsen hoitoon. Alunperin piti viedä vauva vain päiväksi heille mutta sitten mietittiin miehen kanssa että ei ole järkeä lähteä iltapäivällä viemään vauvaa hoitoon kun kuitenkin parin tunnin päästä pitäisi lähteä hakemaan vauva takaisin (välimatkaa sen verran). Anoppi sitten ehdotti että vauva jäisi yöksi heille. Enää en kyllä niin pientä antaisi yöhoitoon tai hoitoon ylipäätään, silloin olin nuorempi ja tyhmempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin opiskelun ja lapsi oli vailla hoitopaikkaa ja imetyskin loppui siinä samalla tosi helposti

Vierailija
4/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmillaan. Isovanhemmat halusi lapsen hoitoon. Alunperin piti viedä vauva vain päiväksi heille mutta sitten mietittiin miehen kanssa että ei ole järkeä lähteä iltapäivällä viemään vauvaa hoitoon kun kuitenkin parin tunnin päästä pitäisi lähteä hakemaan vauva takaisin (välimatkaa sen verran). Anoppi sitten ehdotti että vauva jäisi yöksi heille. Enää en kyllä niin pientä antaisi yöhoitoon tai hoitoon ylipäätään, silloin olin nuorempi ja tyhmempi.

Ja noin pieni vaan kaipaa läheisyyttä ja perustarpeiden tyydyttämistä!

Vierailija
5/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että saatiin nukuttua univelkoja pois & jaksetaan paremmin. Toimi! Ja nykyisin n 2kk välein on mummilassa yötä :) ei ole muualla ollut.

Vierailija
6/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai apurahan väitöskirjaansa varten ja saimme kutsun Finlandia-talolle apurahan myöntäneen säätiön vuosijuhlaan.

Vierailija
7/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä lapsen kanssa kaksi yötä mummolassa yötä ennen tätä hoitoyötä, että tottui. Muuten on isovanhemmat olleet aina meillä hoitamassa, jos on jossain joskus käyty. Lapsi on nyt puoltoista.

Vierailija
8/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoistavuotiaana isovanhemmillaan, kun mentiin ystävien häihin toiselle paikkakunnalle. Siitä lähtien on ollut siellä aina muutaman viikon välein, kun asuvat tuossa naapurissa.

Pari viikkoa sitten oli ekan kerran vähän vieraammassa paikassa yksin, kun vietti yön kummisedän luona. Poika on 5-vuotias.

Vierailija
9/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli siskollani hoidossa päivän ja yön kun minä ja mies hoidettiin muutto uuteen asuntoon. Tää nuorempi ei ole ollut vielä yötä hoidossa koskaan, on nyt 1v2kk.

Vierailija
10/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus taisi olla puolisen vuotias, mummo ja pappa tuli meille hoitamaan. Haluttiin juhlia hääpäivää ja mentiin Haikkoo yöksi, ei siis ryyppyreissulle. Ja ihanaa oli.

Kolmannen kanssa sitä jo tajuaa, ettei se vauva mene siitä rikki, jos se on yhden yös hoidossa.

Vierailija
11/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhampien luona. Halusimme miehen kanssa nukkua yömme kunnolla.

Vierailija
12/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain ollut ollut tarvetta yöhoitoon vieraalle. Ei muistaakseni edes niin, että olisi ollut kotona täyttä yötä "vieraan" kanssa sitä ennen.

Toka tais olla 4v kun meni eka kerran yökylään - ja heti kerralla neljäksi yöksi, mummolaan. Syynä vanhempien työt, esikoisen koululaisuus ja kesä.

Kolmas ei oo vielä ollu (nelikuinen), eikä oo ihan heti.

Vierailija
13/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolassa, sen takia että minä ja mies oltiin yö synnärillä, kun perheeseen syntyi toinen vauva:)

Vierailija
14/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 1v1,5kk iässä yöhoidossa, kun kuopus syntyi. Oli tosin täällä kotona, isovanhemmat tulivat yöllä tänne ja isä pääsi sitten puolilta päivin kotiin. Muuten ei olla vielä haluttu laittaa, kun tiedetään esikoisen luonteenlaatu. On aikamoinen arkajalka hän, kova vierastamaan ollut. Tykkää kyllä isovanhemmistaan esimerkiksi tosi paljon, mutta varmasti tulisi äitiä ja isää ikävä nukkumaan mennessä.

Vierailija
15/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen oli mummollaan n. 4 kk:n iässä...joo, piti päästä bailaamaan.

Keskimmäinen ehkä 4 tai 5 -vuotiaana kaverilla, kun itse halusi.

Kuopus 6v ollut nyt 6-vuotiaana ekan kerran serkullaan, koska itse halusi mennä.

Vierailija
16/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli hieman alle 2kk... Naapurin tädillä (hyvä ystävä, viiden lapsen äiti) Piti päästä bilettämään.. Alle 6kk iässä oli ollut jo 4 tai 5 kertaa yöhoidossa. Sit se jotenkin harveni.

Nyt jälkeenpäin olen asiasta ihan järkyttynyt, olin silloin jotenkin vielä ihan eri ihminen kai. Nyt kyseinen lapsi on kyllä reipas hyvinvoiva 3v, ollut yökylässä viimeksi 9kk sitten harrastusmenon vuoksi.

Toinen lapsi ei varmaankaan tule ihan pian olemaan yökylässä. Imetän, ei ole tarvetta juuri nyt.

Vierailija
17/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen 5 1/2-vuotiaana ja kakkonen 2v9kk iässä, kun me lähdettiin yöllä laitokselle kolmosta tekemään.

Vierailija
18/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolassa.

Fysiikka petti.

Vierailija
19/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.5 vuoden ikäisenä isovanhemmilla siksi että olimme synnyttämässä toista. Oli yöhoidossa 3 yötä putkeen. Mies kävi siellä päivisin ja kävivät välillä lapsen kanssa myös katsomassa minua ja uutta vauvaa.

Muuten ei ole ollut.

Nyt lapset 2.5v ja toinen vajaa 1.v

Olen todella huono jättämään lapsia hoitoon yöksi. Isovanhemmat kovasti haluaisivat ja tiedän että pärjäisi mutta minusta ei vain ole tarpeen niin kauan kun ei ole mitään pakollista. Eriasia sitten kun itse osaa sinne pyytää..

Vierailija
20/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4 lasta ja nuorin nyt 5v eikä ole ollut vielä kertaakaan yöhoidossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi