Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä teidän lapsi on ollut ekaa kertaa vieraalla yöhoidossa? Ja minkä takia?

Vierailija
24.03.2011 |

Meillä oli esikoinen 1v3kk ja syy oli se, että huomasimme että meillä on hotelliyö lahjakortti edelleen käyttämättä ja uhkaa umpeutua. Sisko tarjoutui hoitajaksi.

Toinen on nyt 1v eikä ole vieläkään ollut yöhoidossa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta isovanhemmilla molemmat olleet ekan kerran yötä n.4kk ikäisenä. Itse menin baariin, voin sanoa ihan rehellisesti. Mies oli töissä.

Meillä ollaan paljon tekemisissä isovanhempien kanssa, jotn yökyläilyt ovat aina sujuneet ongelmitta tutussa paikassa.

6v on ollut yötä myös tädillään, isotädillään ja naapurissa, mutta vasta yli 4vuotiaana kun on itse osannut sanoa haluaako mennä. Pienempi on 1,5v ja on ollut vanhemmillani 4 kertaa yökylässä ilman minua, yhdessä ollaan oltu siellä usein.

Vierailija
42/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus:

Esikoinen oli 5kk:n iässä mummulassa pari yötä kun lähettiin matkalle.Nyt se on 2v ja on mummulla yötä kerran kuussa,haluaa ite aina lähtee!Ja kakkonen on nyt 2kk,saa huhtikuussa mennä mummulaan kans yöks.Ja kesällä lähetään reissuun 4 päiväks,ihanaa!Ei ne lapset rikki mee,jos joku muu niitä hoitaa.

Mä siis lisään vielä tähän että ei oo muilla ollu kun mummulassa,ollaan niitten kans tosi paljon tekemisissä ja ne hoitaa meidän lapsia kun omiaan.Mummu vasta 45v!!!Ja tekee töitä ammatikseen lasten parissa.Kyllä mun mielestä avioliittoon kuuluu kahdenkeskinenkin aika,kateelliset mammat voi tietysti olla eri mieltä ja leimata heti huonoks äidiks mut so what.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolassa yötä. Ja joo, pappa ja mamma halus ottaa ja me katottiin sitte hyväksi pitää siinä varpajaiset/pippalot samalla kun lapsi yötä oli. Samalla saatiin aamulla nukuttua hieman yövalvomista tulleita univelkoja. Hyvin suju! Eikä ole tullut mitään traumoja. Nyt sillon tällön on mummolassa yötä ja lapsi 6 kk. Missään muualla ei ole ollut yötä ja suoraan sanottuna mihinkään muualle en edes veisi yöksi, kuullostaa tökeröltä, mutta en antaisi edes anopilleni yöksi. Anoppi kun on sellainen tyyppi että tekee oman päänsä mukaan mitä sattuu. Meidän äiti kysyy jokaisesta että teenkö näin vai näin, kunnioittaa siis minun kasvatustapojani, anoppi ei niistä ole moksiskaan. Syliä ja rakkautta saa varmasti molempien isovanhempien luona, sitä en kiellä.

Ja joo, tosiaa me biletettiin ku penska oli yökylässä ja kiva oli päästä bilettämäänki. Tulkaa ny ihmeessä kivittämään av-mammat, sitä te tykkäätte kumminkin tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän