Minkälainen nainen on ollut porukkanne suosituin miesten keskuudessa?
En nyt puhu mistään lukiolaispimuista vaan ihan aikuisista naisista. Jos menisitte ulos vaikka työporukalla tai kaveriporukalla, ketä yritettäisiin iskeä eniten (riippumatta siviilisäädystä)? Mietin vain, että miten vaikkapa kolmekymppiset "suositut" eroavat teiniaikojen suosituista?
Kommentit (106)
Niitä yritetään iskeä, joita pidetään helppoina. Älykkäitä, järkeviä ja hauskoja taas arvostetaan eniten, myös miesten keskinäisissä keskusteluissa.
en usko tuota, että pullukka voisi olla suosittu miesten keskuudessa,
ei ainakaan komeiden miesten. Miehet on niin pinnallaisia, että ulkonäkö merkkaa niin paljon. Toki kaverimielessa voi pullukkakín olla suosittu jos on luonteektaan valloittava. Itse olen huomannut, että ainakin baareissa hoikka nainen vetää miehiä puoleensa enemmän kuin kasvoiltaan kaunis pyöreähkö.
Ei nyt ehkä lihava, mutta rehevä ja uhkea kaunis nainen on taatusti komeiden miesten mieleen kuin sievä hoikka nainen. Monen hoikan naisen on tosi vaikea myöntää tätä itselleen, ehkä syynä on kateus?
ei ainakaan komeiden miesten. Miehet on niin pinnallaisia, että ulkonäkö merkkaa niin paljon. Toki kaverimielessa voi pullukkakín olla suosittu jos on luonteektaan valloittava. Itse olen huomannut, että ainakin baareissa hoikka nainen vetää miehiä puoleensa enemmän kuin kasvoiltaan kaunis pyöreähkö.
kyllä on vientii =)rajoita vähä viä omaas ja toisten elämää..kateellinenko??
Hei,
uskottava se on kun olen itse nähnyt. Ainakin korkeasti koulutettujen, aikuisten (30 +) miesten keskuudessa ystäväni uppoaisi kuin häkä.
en usko tuota, että pullukka voisi olla suosittu miesten keskuudessa, ei ainakaan komeiden miesten.
kaveripiirissäni suosituin ehdottomasti on se teinipissiksen näköinen (40v.).
Muutamilta miehiltä olen kuullut suosion syyn. Näyttää kuulemma siltä, että häneltä saa helposti :/
joka aina antaa kaikille.
Oikeasti, eiköhän kolmekymppiset ole jo sen verran kasvaneet ihmisinä, etä antavat eniten arvoa omalle puolisolleen. Ainakin niin luulisi kun ovat vapaasti saaneet puolisonsa valita.
t,tiimalasi 75 g+pikkumusta ja korkkarit,pitkät luonnonkiharat ja upeet kynnet...ja sopivasti lihava...heihei....kukkakeppi!
On mulla kaveripiirissä pullukoita jotka on suosittua seuraa, mutta ei sen enempää. Jos sitten haetaan sitä sänkyseuraa niin sitten suosituimmat on myös niitä parhaimman näköisiä ja sitten ei pullukat kelpaa.
Itsellänikin on miesystäviä jotka on kivaja seuramiehiä ja hauskaa seuraa mutta ei mitenkään hyvännäköisiä, kyllä mä niiden kanssa viihdyn mutta en todellakaan hae niistä seksiseuraa, ei silloin kun seksiä haluan niin miehen on oltava myös pantavan näköinen eikä mikään pullukka.
ja avonaisen puseron. Kavereiden miehet ei saa silmiään irti mun rintapielistä ja suosio on taattu.
Sit toinen varma keino on hyvin lyhyt hame. Mutta mua itseäni huvittaa enemmän jutella miesten kanssa , jotka puhuvat rinnoilleni. ;-)
Tää on todettu monen miehen suusta iästä riippumatta. Kyllä se siellä iltamenoissa riittää. ;)
Tää on todettu monen miehen suusta iästä riippumatta. Kyllä se siellä iltamenoissa riittää. ;)
Niillä on niin kova tarve tuntea itsensä halutuksi. Lähes kaikki tuntemani miehet ovat olleet tätä mieltä.
on suosituimpia ja kauneimmat. Yksikin ystäväni onsuorastaan ilkeä muille ja ei iloinen todellakaan silti miehet on kiinnostuneita sillä hän on kaunis.
99% mieheistä katsoo vain ulkonäköä. Siksi minäkin nyt oltuani 2 vuotta sinkkuna aloin laihduttaa. Jo tässä viiden kilon tiputtamisen jälkeen on heti saanut enemmän huomoita.
kuinkas paljo sulla on ikää??23???=)mee kotiis kasvaa tyttö...aatteletko että moraali on kiinni kiloista???hahahahhahahahah,,,huvittavaa porukkaa täällä...sähän ooot jo suorastaan tosi säälittävä
kaukaa päin. Kun ihmiset jo tuntee niin silloin suosituimpia ovat iloiset ja älykkäät, vaikka olisivatkin hieman pulleita tai vähemmän kauniita.
Eli vilkuilevat vieraisiin pöytiin, tekevät "uimapukukierroksia" pitkin ravintolaa, hymyilevät ohikulkeville miehille, keimailevat jne. Kyllä sellaiseen onkeen aika nopeasti mies tarttuu.
Sen sijaan ne, jotka keskittyvät omaan seurueeseensa, eivät kiinnitä huomiota ravintolan muihin asiakkaisiin, juttelevat tiiviisti muiden kanssa jne. saavat olla melko rauhassa. Tosin ei aina nekään.
Siis Miehistä isolla M:llä, niin kyllä ne on sellaiset iloiset, älykkäät ja itsevarmat naiset, jotka kerää huomion. Näin on mun tuttavapiirissäni. Nää naiset on vielä sellaisia, ettei vois se miesseura vähempää kiinnostaa, kun oma mies odottaa kotona.
Kerrn juttelin yhden tutun sinkkumiehen kanssa asiasta ja hän sanoi kiertävävänsä kaukaa sellaiset helpot tapaukset. Ei kuulemma kiinnosta joku epätoivoisesti ja selvästi seuraa hakeva nainen. Tää mies ei kyllä harrasta mitään kertapanoja. On enemmän seurustelevaa tyyppiä, jolle se "oikea" ei vaan ole tullut vastaan. Tosi hyvä tyyppi. On vaan sen verran fiksu ja älykäs, ettei ole löytänyt tasoistaan naista ;)
Minä olen ns. seinäkukkanen, kohtelias ja ystävällinen, osaan arvostaa huumoria ja kroppa mallia tiimalasi (with big boobs). Vaatteet aika vaatimattomat, mutta omaa klassista tyyliäni. Kaveriksi kelpaan lähes kaikille, himottavana minut on kokenut tähän asti vain oma mieheni (joka ei sitten tajua vieläkään, miten sokeita muut voivat olla..). :) Kasvoiltani en ole kaunis mutten rumakaan, aika tavis.
Ihmettelen miten paljon vientiä riittää naisella, jos on a.) hoikka, b.) laiha tai c.) bmi alle 18. Ikävä kyllä tämä näyttää olevan se ainoa asia, jota miehet ikäluokassani (25+) katsovat :(. Mitä laihempi, sitä parempi- vaikka olisi kamala koukkunokka tai rumat käytöstavat, mitä väliä...kunhan vaan on laiha!
Kuka saa helpoiten seuraa?
Ulkonäkö on pienin tekijä, sori vaan mutta hoikalla ja pullealla käy flaksi kun ihminen on lähestyttävä: sosiaalinen, iloinen yms.
Hoikuus ja timmi kroppa+ siihen huoliteltu ulkonäkö. MUU EI KIINNOSTA MIEHIÄ :D
Minulla on satoja kavereita ja se on aina näin. Mutta mitäs sillä on väliä, kun onneksi minulla on jo oma mies ja ollaan molemmat lihottu 10kg sitten tapaamisemme :)
Kuka saa helpoiten seuraa?
Ulkonäkö on pienin tekijä, sori vaan mutta hoikalla ja pullealla käy flaksi kun ihminen on lähestyttävä: sosiaalinen, iloinen yms.