Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen on ollut porukkanne suosituin miesten keskuudessa?

Vierailija
24.03.2011 |

En nyt puhu mistään lukiolaispimuista vaan ihan aikuisista naisista. Jos menisitte ulos vaikka työporukalla tai kaveriporukalla, ketä yritettäisiin iskeä eniten (riippumatta siviilisäädystä)? Mietin vain, että miten vaikkapa kolmekymppiset "suositut" eroavat teiniaikojen suosituista?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa arvioida omaa ulkonäköäni, kai se on ok. Kavereideni mielestä olen hyvännäköinen ja hoikka. Omasta mielestäni monenlaiset naiset ovat kauniita ja hyvännäköisiä, ja minua paljon kauniimpiakin löytyy. Seurassa olen yleensä iloinen ja tykkään keskustella.

Vierailija
22/106 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän saa kaberipiirissämme eniten huomiota. Kun paljastuu, että hän on naimisissa, huomio kiinnittyy toiseen hoikkaan mutta lyhyeen ystävääni.

Kun vielä paljastuu, miten hyvä ammatti tällä ystävälläni on, miesten suosio on taattu. Vaikka muuten tämän naisen jutut on typeriä. Suosittu siis on, mutta mikääm suhde ei kestä hänellä 0.5-2v kauempaa, kun pääkopan sisältö paljastuu.

Molemmat ovat tosi flirttejä, hymyilevät baarissa koko ajan ohikulkeville miehille ja naapuripöytiin. Jos mies tulee juttelemaan, katsovat tätä jumaloiden ja ihastelevat kaikkea, mitä mies sanoo.

Itse olen pyöreä. Pöytään näitä naisia iskemään tuleville miehille olen kuin ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- "ei minkään näköinen" ts. perustavis pullukka laihdutti itsensä tuonne painoindeksin alarajalle, miesten huomio lisääntyi 200% ja saa käsittämättömän paljon ihailua

- kauniskasvoinen pyöreä tyttö laihdutti itsensä lähes anorektiseksi- miehet pyörivät jaloissa, ihan käsittämättömän paljon vientiä, kun ennen vain yrittivät saada pesää tai vittuilivat päin näköä (tytön omat sanat)

Eli mulla on aika negatiivinen kuva miehistä.

Vierailija
24/106 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan komeiden miesten. Miehet on niin pinnallaisia, että ulkonäkö merkkaa niin paljon. Toki kaverimielessa voi pullukkakín olla suosittu jos on luonteektaan valloittava. Itse olen huomannut, että ainakin baareissa hoikka nainen vetää miehiä puoleensa enemmän kuin kasvoiltaan kaunis pyöreähkö.

Mulla on yksi pullukka ystävä jolla on aina vientiä ihan tuhottomasti baarissa. On oikeasti todella rehevä, mutta laittautuu ja osaa pukeutua näyttävästi. Muutenkin iloinen ja sanavalmis ja ennenkaikkea itsevarma. Kyllä on kuulkaas jonossa komeita miehiä!

Vierailija
25/106 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä musta suurimmalla osalla firman naisista olisi vähän liikaakin vientiä... Meillä on aika paljon kosteita iltatilaisuuksia, ja niissä saavat suunnilleen kaikki huitoa miehiä kepillä kauemmas. Oli sitten hoikka tai pyöreämpi (varsinaisesti lihavia meillä ei ole), 30 tai 40, iso- tai pienirintainen...

Mutta jos nyt yritän arvioida että keillä olisi kaikkein eniten vientiä niin taitaa se olla niillä jotka ovat ihan kivan näköisiä ja luonteeltaan helposti lähestyttäviä ja seurallisia. Yksi oikein tosi kaunis tulee mieleen jota ei tietääkseni hirveästi vongata. Hän on ihan mukava mutta aika etäinen eikä lähde siihen huulenheittoon kovin aktiivisesti mukaan, siksi miehet varmaan eivät uskalla häntä yhtä paljon yrittää. Ehkä se on häneltä puolustusmekanismi, en tiedä? (Hän on siis varattu, kuten suurin osa meistä, niin miehistä kuin naisistakin).

Vierailija
26/106 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini, jota isketään kaikkein eniten (jatkuvasti), on pitkä, hoikka, pienirintainen, kasvonpiirteiltään kyllä viehättävä mutta ns. persoonallisella tavalla (ei perinteisen nukkemaisen kaunis, vaan melkein pikemminkin "komea" tyttö). Ei muodokas tai naisellinen, vaan rakenteeltaan mallien tapaan kaita ja poikamainen, tukkakin on lyhyehkö. Tyyliltään hän on pidättyväinen, vakavahko ja sarkastinen. Pukeutuminen ei myöskään ole mitenkään pajastavaa, provosoivaa tai naisellista, vaan farkut ja bändi-t-paita-tyylistä.

Kaverini on siis elävä vastaesimerkki vaikka kuinka monelle stereotypialle siitä, mistä ns. "kaikki" miehet tykkäävät.

Hän on myös kerta kaikkiaan loistava tyyppi, ja olenkin aina ihmetellyt että miten niin monet miehet sen ihan oikein osaavatkin vaistota, niin että heti ekalla vilkaisulla kiinnostuvat hänestä, vaikka hänen antamansa ensivaikutelma on lähinnä torjuva.

Vierailija
27/106 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- "ei minkään näköinen" ts. perustavis pullukka laihdutti itsensä tuonne painoindeksin alarajalle, miesten huomio lisääntyi 200% ja saa käsittämättömän paljon ihailua - kauniskasvoinen pyöreä tyttö laihdutti itsensä lähes anorektiseksi- miehet pyörivät jaloissa, ihan käsittämättömän paljon vientiä, kun ennen vain yrittivät saada pesää tai vittuilivat päin näköä (tytön omat sanat) Eli mulla on aika negatiivinen kuva miehistä.

Laiduin opiskeluaikana reilut 10 kg, ja miesten suhtautuminen muuttui täysin. Aikaisemmin olin saanut olla ihan rauhassa kaikelta huomiolta, mutta painon pudotuksen myötä huomiota alkoi tulla ihan rasittavan paljon :/

Nyt olen saman kokenut työelämässä.

Lasten saamisen myötä lihoin lähes 20 kg, ja töiden löytäminen on ollut todella hankalaa sen jälkeen. Nyt olen taas saavuttanut hoikat mittani ja olen sen myötä huomannut olevani halutumpi työmarkkinoilla.

Joo, työskentelen miesvaltaisella alalla ö.ö

Vierailija
28/106 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme siis tunteneet ennalta, vaan olen ystävystynyt nyt vähitellen, kun hän on vain niin ihana. Kun hän tuli töihin, kiltteinä ukkomiehinä pitämäni miehetkin saattoivat tehdä tikusta asiaa hänen toimistoonsa. Hän on myös tosi hyvä työssään, mutta ei sekään kaikkea huomiota selitä.

Normaalipainon ylärajoilla, pitkät hiukset, kurvit kohdallaan ja johtavassa asemassa. Ei tietoinen viehätysvoimastaan, vaan pitää itseään koheltavana pöhkönä arjessa. Ei tajunnut miesvirtaa huoneessaan, ennen kuin minä vähän vihjaisin asiasta :-)

Miehiä kävi jopa minun luonani kertomassa, että ovat ihastuneet. Ystäväni tajusi siis jossakin vaiheessa asian ja alkoi "ampua alas" äijiä huumorilla. On siis naimisissa, erittäin onnellisesti ja rakastaa puolisoaan ja lapsiaan. Toteaa vain miehille, että ottakaa kuule jonotusnumero, jonotusaika on pitkä mutta maksuton.

Mitään sellaista vihaliikettä häntä kohtaan ei tullut muiden naisten taholta, koska hän on oikeasti hyvä tyyppi ja toisaalta sen verran korkeassa asemassa, ettei nyt omaa oksaa kannata poikki sahata.

Vierailija
29/106 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan komeiden miesten. Miehet on niin pinnallaisia, että ulkonäkö merkkaa niin paljon. Toki kaverimielessa voi pullukkakín olla suosittu jos on luonteektaan valloittava. Itse olen huomannut, että ainakin baareissa hoikka nainen vetää miehiä puoleensa enemmän kuin kasvoiltaan kaunis pyöreähkö.

ja jos vain olen iloisella ja flirttailevalla tuulella niin kyllä saan huomiota:D Kaikki miehet ei todellakaan ole pinnallisia vaan näkevät pintaa syvemmälle; oletko koskaan ajatellut että se ulkonäkö kiehtoo eniten kun ajattelee pelkkää seksiä, mutta jos on kiinnostunut muustakin esim. ihmisestä kokonaisuutena niin se ulkonäkö on vain yksi osa. Sitäpaitsi "pullukka" voi myös olla kaunis ja tyylikäs:D sulla on hyvin rajoittunut käsitys

Vierailija
30/106 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ulkonäössä ei ole mitään suuria vikoja esim. huomattava ylipaino (jonkun verran pyöreät sopivanluonteiset kyllä kelpaavat hyvinkin).

Minusta päinvastoin kuin osa sanoo, ulkonäkö itsessään ei ole miehille kovin tärkeä. Minulla on ystävä, joka on aivan järkyttävän kaunis, muistuttaa aika paljon nuorta Liv Tyleriä, mutta hänellä on tosi vaikea löytää miesseuraa koska on hyvin ujo, vetäytyvä ja introvertti luonne. Hänelle kyllä annetaan huomiota kunnioittavan etäisyyden päästä mutta juttelemaan tulee harva, ja vielä harvempi haluaa siitä edetä koska tämä nainen on hyvin vaivaantunut kun vieras ihminen tulee juttelemaan.

Vierailija
31/106 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään muilla spekseillä ei mitään väliä.

Vierailija
32/106 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on yksi reippaasti pullukka esimiehenä toimiva nainen, joka on vain niin valloittava tapaus, että menemme minne tahansa konferenssiin, hänellä riittäisi aina vientiä - muutenkin kuin ammatillisesti. Nainen on iloinen, älykäs, isokokoinen, "paha suustaan" ja samalla hyväntahtoinen ja erittäin itseironinen. Ei erityisen kaunis sellaisella perinteisellä tavalla, mutta ryhdikäs, pitkät hiukset, naisellinen ja sitten jotakin extraa. Joskus oikein naurattaa, kun miehet menevät hänestä niin sekaisin. Hauskinta on, ettei hän itse edes tajua sitä, vaan on ihan öönä, kun hänelle sanoo asiasta. On perheellinen ja onnellinen parisuhteessaan. Oma miehensä on sellainen ulkoisesti vaatimaton, mutta erittäin hauska ja älykäs. Onneksi minun ystäväni!

Tänne ruudun taakse saakka paistaa, että tuon viestin pullea kirjoittaja puhuu niin kuin TOIVOISI asian itsensä kohdalla olevan. As if.

Mun tutuista kaikista eniten miessuhteidensa määrällä kehuskelee ne, jotka vähiten muistuttaa sitä tyypillistä miesten mieleen -naista. Ne hoikat, kauniit, huolitellut ja hauskaa seuraa olevat naiset eivät flaksillaan brassaile. Ei tartte, kun on ihan itsestään selvää, että vientiä on jos vain sitä haluavat.

että oletpa aika ilkeä ihminen. Jotkut eivät ole kateellisia vaan osaavat ihan oikeasti iloita ystävistään ja heidän puolestaan. Mäkin olen ylpeä ja iloinen ystävistäni ja he musta. Kurjaa että joku on noin kyyninen.

Vierailija
33/106 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olin se luuseri, johon ei koskettu pitkällä tikullakaan. Ulkonäkö oli sekä teininä että nykyäänkin (38 v) tällainen, jos kuvailen vähän niinkuin ulkopuolisen silmin:

Pituus 179 cm, bmi 19,5. Tukka hyvin vaalea, rillit päässä, ei juuri rintoja (aa-kuppi!).

Pitkät, hoikat sääret ja käsivarret, selkeästi erottuva vyötärö. Kohtuunätit kasvot, ei juuri ryppyjä, pulleahkot huulet, joita kehutaan. Sporttinen, mutta myös "kirjaviisas".

Luonne: erittäin ulospäinsuuntautunut, puhelias, nauravainen, iloinen, pirteä, ei katso ketään nenänvarttaan pitkin, vaan kohtelias kaikille. Pukeutuu kuulemma tosi kivasti ja vartalotyypin mukaisesti.

Jännä juttu tosiaan tuo, että nuorena olin se luokan tissitön ja rillipäinen nörtti (en kuitenkaan kiusattu, onneksi!), kun täytin 25, aloin saamaan paljon huomiota miehiltä ja kehuja ulkonäöstäni. se oli aluksi TODELLA outoa.

Vierailija
34/106 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylytti kaikkia miehiä, jotka olivat hänestä kiinnostuneita, mutta sehän vain lisäsi vettä myllyyn. Monta ihastustani menetin tälle kaverilleni ja se kyllä vähän harmitti! Siis kaverini ei ollut näistä potentiaalisista poikaystävistäni kiinnostunut, enkä enää minäkään sen jälkeen kun miehiä kiinnosti minun seurani vain siksi että pääsisivät lähemmäs kaveriani.

Vierailija
35/106 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu 30-v normaalivartaloinen nainen, pitkät hiukset, isot tissit ja takamus. Meikkiä en pahemmin käytä, olen sellainen luonnonlapsi. Minulla on pari autoa ja moottoripyörä, joten osaan jutella miehille miesten jutuista. Olen myös rohkea, käynyt paikoissa joissa useimmat ihmiset eivät uskalla käydä. Nämä asiat kai jotenkin kiehtovat miehiä, naisellisen näköinen nainen, joka on poikatyttö luonteeltaan. Olen naimisissa, mutta silti miehet lähestyvät minua kovin hanakasti.

Vierailija
36/106 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen tuntenut useimmat ystäväni teini-iästä tai 20-vuotiaasta lähtien, joten mun on nyt vaikea erottaa heidän teini-iän suosiotaan nykysuosiosta, varsinkaan kun emme hirveästi enää biletä.

Mutta minusta ne on edelleen ne samat naiset, jotka ovat suosittuja. Kolmesta eri porukasta se "suosituin" nainen on kaikkia näitä a) iloinen b) tunne-elämältään tasapainoinen c) puhelias d) kaunis.

Kaksi näistä naisista on myös erittäin itsevarmoja (se vähemmän itsevarma on selkeästi nuorempi, joten voi johtua siitä), ja kaksi on hyvin aktiivisia ja dominoivia seurassa.

Vierailija
37/106 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä kolme pukeutuvat ja meikkaavat hyvin eri tavalla, yksi hyvin hillitysti, yksi meikkaa voimakkaasti ja pukeutuu räväkästi ja yksi siltä väliltä. Ulkonäkö ei minustakaan ole muutenkaan ratkaiseva tekijä, vaikka nämä ystäväni ovat kauniita niin minusta monet vähemmät suositut ystäväni ovat yhtä kauniita. Iloisuus, reippaus ja hyvä itsetunto tuntuu olevan se avain.

kun olen tuntenut useimmat ystäväni teini-iästä tai 20-vuotiaasta lähtien, joten mun on nyt vaikea erottaa heidän teini-iän suosiotaan nykysuosiosta, varsinkaan kun emme hirveästi enää biletä.

Mutta minusta ne on edelleen ne samat naiset, jotka ovat suosittuja. Kolmesta eri porukasta se "suosituin" nainen on kaikkia näitä a) iloinen b) tunne-elämältään tasapainoinen c) puhelias d) kaunis.

Kaksi näistä naisista on myös erittäin itsevarmoja (se vähemmän itsevarma on selkeästi nuorempi, joten voi johtua siitä), ja kaksi on hyvin aktiivisia ja dominoivia seurassa.

Vierailija
38/106 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, laiha, mallimainen pienirintainen blondi joka on kova tanssimaan villisti. Kiltti luonne ja älykäs, mutta luonteesta ne iskijät eivät tanssilattialla hirveästi saa vihiä joten eiköhän tuo ulkonäkö ja energinen tanssiminen ole se mikä vetoaa.

Vierailija
39/106 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää koskaan ylpeilkö sillä, että olette esim. raflassa miesten suosion keskipisteenä. Tuo nimittäin tarkoittaa sitä, että teitä pidetään helppoina & antavaisina, ei viehättävinä.

Eli järki käteen ja jäitä hattuun.

Vierailija
40/106 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää koskaan ylpeilkö sillä, että olette esim. raflassa miesten suosion keskipisteenä. Tuo nimittäin tarkoittaa sitä, että teitä pidetään helppoina & antavaisina, ei viehättävinä.

Eli järki käteen ja jäitä hattuun.

Jäätkö yleensä itse yksin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi