Minkälainen nainen on ollut porukkanne suosituin miesten keskuudessa?
En nyt puhu mistään lukiolaispimuista vaan ihan aikuisista naisista. Jos menisitte ulos vaikka työporukalla tai kaveriporukalla, ketä yritettäisiin iskeä eniten (riippumatta siviilisäädystä)? Mietin vain, että miten vaikkapa kolmekymppiset "suositut" eroavat teiniaikojen suosituista?
Kommentit (106)
emmekä yritä koskaan iskeä porukalla ketään. Emme käy baareissa ja tuollainen kuullostaa aivan 10-14 vuotiaiden touhulta.
hyvin laihat naiset viehättävät miehiä eniten. Tällainen hyvin laiha ja kovin flirtti saa aina miehet pyörimään ympärillään, hänellä on myös paksut pitkät hiukset.
Lääkärinaiset saavat aina seuraa, olivatpa minkänäköisiä ja luonteisia hyvänsä. Miehistä tuntuu olevan kiva sanoa, että "vaimoni on lekuri". Koska juuri nämä miehet puhuvat vaimonsa ammatista ja toiset eivät. En koskaan kuule miehen sanovan "vaimonin on ekonomi tai juristi, mutta lekuria paljon".
ja kauniihkot kasvot. Pukeutuu naisellisesti ja käyttää korkokenkiä.
miehiin suopeasti. En siis tarkoita mitään horoilua vaan ihan normaalilla tavalla ilmaistua kiinnostusta. Ei siis vain juuri seksuaalista kiinnostusta vaan ylipäänsä kiinnostusta miehiä kohtaan: niiden juttuja, niiden vitsejä, niiden työtä jne.
Peruskivannäköinen kiinnostustaan osoittava nainen on yleensä suositumpi kuin kauniimpi jääkuningatar.
Ulkonäkö halpa, mutta kunhan on LAIHA niin vientiä riittää.
t. ei kade, mutta ihmettelevä normaalipainoinen
Ulkonäkö halpa, mutta kunhan on LAIHA niin vientiä riittää.
t. ei kade, mutta ihmettelevä normaalipainoinen
Mä kävin ennen baareissa laihan "kirjastotätityyppisen" kaverini kanssa, ei sillä mitään vientiä ollut koskaan. Laiha on väärä määritelmä, se vaatii jotain muutakin rinnalleen.
t. normaalipainoinen, jolla oli enemmän vientiä, mutta ei nyt mitenkään erityisesti mullakaan
hyvin laihat naiset viehättävät miehiä eniten. Tällainen hyvin laiha ja kovin flirtti saa aina miehet pyörimään ympärillään, hänellä on myös paksut pitkät hiukset.
Lääkärinaiset saavat aina seuraa, olivatpa minkänäköisiä ja luonteisia hyvänsä. Miehistä tuntuu olevan kiva sanoa, että "vaimoni on lekuri". Koska juuri nämä miehet puhuvat vaimonsa ammatista ja toiset eivät. En koskaan kuule miehen sanovan "vaimonin on ekonomi tai juristi, mutta lekuria paljon".
Tunnen lääkärinaisia, jotka ei koskaan löydä ketään. Ovat tosin pullukoita, siinäkö salaisuus. Psykologi ja juristi on muuten täysi turn-off naisella, liian rasittavia ammatteja erotilanteessa. Sossuntantta olisi varmaan myös, mutta se on niin yleinen ammatti, että sitä on vaikea välttää massana.
Yksi kaveri on juuri klassinen tapaus, kasvot kuvankauniit, pitkä ja hoikka (ja siis ihan mallin töitä tehnyt), hänellä on kyllä vientiä riittänyt.
Yksi kaveri taas on juuri sellainen taskuvenus, pikkuinen, sievä/söpö, ja hänelle löytyy aina ihastujia ja perään kuolaajia.
Yksi kaveri taas on pyörempi, varmaan normaalipainon yläpäässä, kurvikas, isot rinnat, kasvoista nätti, ja hänellä on myös todella paljon ihailijoita, ja aina baarissa joku tulee iskemään.
Näistä viimeisin on selvästi sosiaalisin ja flirtein, eli kyllä eleillään antaa selvästi ymmärtää että seura kelpaa. Kaksi edellistä taas ovat ujompia ja ehkä hieman älykkäämpiä. Eli jos mies tulee keskustelemaan, on juttelun taso ihan erilaista. Viimeisin antaa ymmärtää että hän on vähän hupsu ja tosi tyttömäinen, ehkä jopa vetää roolia. Kun kaksi edellistä ovat paljon kylmempiä, ja eivät edes ala juttelemaan jos miehen jutun tasot ovat tyyliä "meille vai teille". Ehkä joissain naisissa vain on sitä jotain, en oikeasti psaa sanoa mitän yhdistävää tekijää näillä ainakaan.
Vartaloltani olen lyhyt, isorintainen, normaalipainoinen (en erityisen hoikka, pyöreä peppu (toim. huom. täkkaisen kropan saa vaatteissa näyttämään tosi hyvältä, oikeasti mulla on mm. selluliittia ja roikkuvat rinnat).
kasvoiltani olen (meikattuna) kaunis (olen saanut tästä kuulla aina eli uskon jo itsekin), aika klassisella tavalla. Hiukset pitkät ja vaaleahkot. Luonteeltani olen iloinen ja rohkea, flirttailen ja tanssiessa "ketkutan" mutta en yliprovosoivasti, jos joku alkaa katsella niin en ole heti tuijottamassa silmiin vaan pidän jonkun tason kuitenkin. Osaan jutella aiheesta kuin aiheesta ja hymyilen paljon.
Oman kokemukseni mukaan painolla on vaikutusta, olen ollut lievästi ylipainoinen ja silloinkin vientiä oli, mutta vähemmän. Pituus (tai siis lyhyys) tuntuu viehättävän monia, samoin pitkät hiukset (aika selkeä ero, onko mulla hiukset auki vai ei, jos nyt siis puhutaan yöelämästä). Muita kavereitani, joilla vientiä on ollut enemmän, yhdistää myös hymyileväisyys, hyvä ryhti ja reipas olemus. Toki kaikki ovat olleet ainakin perusnättejä muutenkin, karu totuus on se, että eihän miehet nyt ensisijaisesti rumia naisia pokaile. Toisaalta mikään superkaunis ei kyllä selvästikään tarvitse olla huomiota saadakseen.
Yleisesti ottaen, niin klisee kuin se onkin, viennissä on varmaan kyse kokonaisuudesta kuitenkin.
Viennin määrä riippuu myös aika lailla siitä, missä ollaan. Eräs kaverini on tosi pitkä, hoikka ja kasvoiltaan kaunis. Pukeutuu trendikkäästi (minä taas melko rockhenkisen naisellisesti). Niissä paikoissa jossa hän saa huomiota, minä olen vähemmän suosittu. Sitten taas sellaiset yökerhot/baarit joissa mulla on hurjasti vientiä, eivät ole hänelle otollisimpia. Minusta tykkää selvästi vähän aikuisemmat (30-) ja nuorempien keskuudessa taas juntimmat, suomileijonamiehet (mikä on tooosi kiva,kun itse olen kuitenkin korkeasti koulutettu ja ns. "kultturelli" ja sivistynyt tyyppi), hänestä taas diggaa nuoremmat ja trendikkäämmät miehet. Molemmat ollaan välillä kateellisia toisillemme :)
on vain kauniita naisia (minun mielipide). Jos menemme ulos kaveriporukalla niin kyllä kaikilla huomiota riittää. Kaikki pukeutuu nätisti ja näyttävät hyvältä. Ainoastaan yksi joka on koko ajan ns. haku päällä, epätoivoisesti etsii itselleen seuraa niin jääkin sitä ilman.
Hän näytti 19-vuotiaana nelikymppiseltä ja nelikymppisenä 60-vuotiaalta. Leuka ja posket repsottivat iloisesti.
Menekkiä oli kuin pienellä sialla. Eli se siitä ideasta, että kauniit naiset ovat kysyttyä seuraa.
Hyväntuulisuus on valttia.
sillä on vientiä joka sitä vähiten kaipaa. Epätoivo paistaa kauas ja sellaista vältetään. Iloinen, itsevarma, puhelias kiinnostaa, erityisesti jos on puhelias ja suosittu omassa porukassakin. Sellaista yritetään iskeä sinnikkäästikin, ja seurasta kieltäytyminen vain lisää kiinnostusta. Tämä ainakin oma kokemukseni. En ole laiha enkä pikkusievä vaan pitkä ja komea, ehkä rohkeankin näköinen, kysyntää riittää kyllä jos vain itseä kiinnostaa.
Kaunis on myös iloinen ja itsevarma, koska hän on aina saanut miehiltä myönteistä palautetta, jos vain viitsii näille huomion murenia pudotella.
ja kukaan kavereistani ei käyttäydy niin että antaisi ymmärtää että he olisivat iskettävissä.
Kuka ja miksi tahtoo huomiota "kaikilta miehiltä". Minä aidosti annan olemuksellani ymmärtää, että minua ei kiinnosta kaikenmaailman kännisten örisijöiden ja epätoivoisten luiskaotsien seura.
Parilla sanalla niistä pääsee. Sitten onkin aikaa keskittyä paremmin niihin jäljelle jääviin alle kiinnostaviin yksilöihin.
Sitten onkin aikaa keskittyä paremmin niihin jäljelle jääviin alle kymmeneen prosenttiin, jotka kiinnostavat.
Kuka ja miksi tahtoo huomiota "kaikilta miehiltä". Minä aidosti annan olemuksellani ymmärtää, että minua ei kiinnosta kaikenmaailman kännisten örisijöiden ja epätoivoisten luiskaotsien seura.
Parilla sanalla niistä pääsee. Sitten onkin aikaa keskittyä paremmin niihin jäljelle jääviin alle kiinnostaviin yksilöihin.
siski sulla ei varmaan olekaan kavereita.
pitkät blondit hiukset, kasvot tavalliset, vartalo laiha/hoikka, muualla ei muotoja paitsi rinnoissa, c-kupit.
Luonne nauravainen, iloinen, sanavalmis ja sosiaalinen.
Hän oli suosituin siinä mielessä, että haluttiin usein ihan tyttöystäväksi, ei vaan seksiseuraa.
Porukassa oli myös se kaunis, hyväkroppainen, joka toki ihan ensin vei kaikkien huomion, mutta ehkä ujoutensa vuoksi ei ollut niin haluttua seuraa loppujen lopuksi.
Itselläni käy hirveän hyvä flaksi aina baarissa, vaikka olenkin varattu. Olen söpö, naisellinen ja 15kg ylipainoinen. Iloinen ja sosiaalinen luonne tutustuu kaikkiin. Mähän "pokaan" ensimmäisen seuran jo jonosta ja viimeisen yöllä kebab-paikasta.:) Aina riittää juttuseuraa, hyvännäköistäkin! Aloitan itse jutustelun. Salaisuus on varmaan se, että vaikutan vaan sosiaaliselta olematta tyrkky, koska minusta ei varattuna varmaan tule sellaista epätoivoista kuvaa, vaikka juttelemaan tulenkin. Ehkä se sosiaalisuus yhdistettynä siihen, ettei tarvi kuitenkaan ketään, tekee sen, että sitä seuraa löytyisi hyvin.
puhuvat ihan kenelle tahansa, ihan mitä tahansa. Osaavat ja uskaltavat aloittaa keskuskustelun tosta vaan kenen kanssa vaan.
rajumpaakin huumoria eli sillä tavalla jopa "poikamainen", iloinen ja elämää kokenut (-->sydämen sivistystä).