Minkälainen nainen on ollut porukkanne suosituin miesten keskuudessa?
En nyt puhu mistään lukiolaispimuista vaan ihan aikuisista naisista. Jos menisitte ulos vaikka työporukalla tai kaveriporukalla, ketä yritettäisiin iskeä eniten (riippumatta siviilisäädystä)? Mietin vain, että miten vaikkapa kolmekymppiset "suositut" eroavat teiniaikojen suosituista?
Kommentit (106)
Miehet pitävät eniten hoikista normaalipainoisista kurvikkaista (tissit ja peppu) naisista, eivät anorektikoista tai lihavista. Lihavilla kurvit "uppoaa" usein siihen tasapaksuun lihavaan vartaloon ja sillähän ei tarkoiteta kurvikkuutta/muodokkuutta, vaikka monet lihavat naiset tuntuvat niin luulevan.
Meillä oli töissä sellainen ylipainoinen maalipytty. Mahdottoman naisellinen kihertäjä, huippukorkkarit ja painoa sen 30kg liikaa. Hän oli guru. Mihin tahansa mentiin, niin 20 sekuntia ja sillä naisella oli juttukaveri. Baaritiskiltä haki juomista, niin sinne jäi. Kerran odotettiin keskellä päivää bussia, niin tämäpä samantein alkoi naureskella vieressä seisovan, tuntemattoman miehen kanssa. Eihän ne kaikki miehet niin komeita ollut, mutta selvästi osasi pelin. Hänellä oli iloinen ilme, juttelevainen ja koko ajan pilke silmäkulmassa.
Yleisesti iloisuus auttaa!
Tytärpuoleni on oikeasti kaunis. Vahva ja hieman kihara tukka lapaluitten alle, pituus 173cm, BMI noin 20, kauniit kasvot, kauniit hampaat jne. Aivan mieletön näky ja pukeutuu tosi hyvin. Seuraa saa silti baarista huonosti. On jotenkin jäykkä, ujokin. Helposti hänestä saa nyrpeän vaikutelman, jota pahentaa korkkarit, joita mielellään käyttää. Todellisuudessa ei ole lainkaan kranttu ja moni aika vaatimatonkin mies kelpaa. Pikemminkin ihmettelen, miksi 24-vuotias nainen tuolla ulkonäöllä ei hae nyt sitä parasta mahdollista diiliä vaan tyytyy kaikenlaisiin autorassareihin amisviiksineen.
Tytärpuoleni on oikeasti kaunis. Vahva ja hieman kihara tukka lapaluitten alle, pituus 173cm, BMI noin 20, kauniit kasvot, kauniit hampaat jne. Aivan mieletön näky ja pukeutuu tosi hyvin. Seuraa saa silti baarista huonosti. On jotenkin jäykkä, ujokin. Helposti hänestä saa nyrpeän vaikutelman, jota pahentaa korkkarit, joita mielellään käyttää.
Minulla on kaksi erilaista ystävää, joiden kanssa olen käynyt kahdestaan ulkona. Kukaan meistä ei ole mikään missi, ihan perusnättejä normaalivartaloisia olemme kaikki. Tämä toinen on nauravainen ja puhelias kuten olen itsekin, ja illan aikana monet miehet tulevat juttelemaan. Oletan, että vaikutamme helposti lähestyttäviltä tyypeiltä. Tämä toinen ystäväni vaikka mukava onkin, on hiljainen eikä hymyile juuri koskaan. Niinpä seistä törötämme jäykkinä baarin nurkassa ja näyttää varmasti siltä, että katselemme muita nenänvarttamme pitkin. Ja yksikään mies ei tule illan aikana juttelemaan.
Että pitää olla suurehkot rinnat, hoikka vyötärö ja vielä takapuolta.
Kiva kiva, just sellainen stereotyyppinen naisvartalo, jota mediassa ihastellaan. (jennifer lopez yms.)
Totuus on, että hyvin harva tavallinen nainen on tuollainen.
Miehet pitävät eniten hoikista normaalipainoisista kurvikkaista (tissit ja peppu) naisista, eivät anorektikoista tai lihavista. Lihavilla kurvit "uppoaa" usein siihen tasapaksuun lihavaan vartaloon ja sillähän ei tarkoiteta kurvikkuutta/muodokkuutta, vaikka monet lihavat naiset tuntuvat niin luulevan.
Kun ovat pettäneet vaimokkeitaan, ovat valkanneet kauniin, lapsettoman, laihan ja isotissisen sinkkublondin. Tunnen pari tällaista 30v. naista, jotka haluavat vain seksisuhteita varattujen miesten kanssa ja heillä on todella korkea itsetunto, koska tietävät, että ovat tällöin parempia kuin vaimot. Surullista, mutta todella yleistä. Oma ukkonikin petti parin sellaisen kanssa ja jopa lähti toisen mukaan ja jätti minut ja lapset.
semmoinen nainen, jolla on AV-mammojen paheksuma rämemajava ja keskivertonaista runsaampi karvankasvu muutenkin, jopa kasvoissa.
ymmärtää asioita eri tavalla. Ei tietenkään mun pariutuneet kaverit (tai sinkutkaan) halua, saati kerjää huomiota miehiltä. Eikä me 30+ ikäiset edes käydä missään örisijä-paikoissa. Mä ajattelin kysymystä niin, että ketkä kavereistani selvästi viehättävät miehiä, eli keiden kanssa miehet usein hakeutuvat juttelemaan, kenen jutuille nauravat, kehen suhtautuvat positiivisesti. Siis ihan vaikka jossain "kotibileissä". Ja siis täysin viattomasti, koskee myös mun omaa miestä enkä tule mitenkään mustasukkaiseksi siitä.
Kuka ja miksi tahtoo huomiota "kaikilta miehiltä". Minä aidosti annan olemuksellani ymmärtää, että minua ei kiinnosta kaikenmaailman kännisten örisijöiden ja epätoivoisten luiskaotsien seura.
Parilla sanalla niistä pääsee. Sitten onkin aikaa keskittyä paremmin niihin jäljelle jääviin alle kiinnostaviin yksilöihin.
ja avonaisen puseron. Kavereiden miehet ei saa silmiään irti mun rintapielistä ja suosio on taattu.
Sit toinen varma keino on hyvin lyhyt hame. Mutta mua itseäni huvittaa enemmän jutella miesten kanssa , jotka puhuvat rinnoilleni. ;-)
kun heruttelet kavereittesi miehille? Eikö vapaiden miesten katseista saa samanlaista mielihyvää? Olet surullinen tapaus.
...on yksi reippaasti pullukka esimiehenä toimiva nainen, joka on vain niin valloittava tapaus, että menemme minne tahansa konferenssiin, hänellä riittäisi aina vientiä - muutenkin kuin ammatillisesti. Nainen on iloinen, älykäs, isokokoinen, "paha suustaan" ja samalla hyväntahtoinen ja erittäin itseironinen. Ei erityisen kaunis sellaisella perinteisellä tavalla, mutta ryhdikäs, pitkät hiukset, naisellinen ja sitten jotakin extraa. Joskus oikein naurattaa, kun miehet menevät hänestä niin sekaisin. Hauskinta on, ettei hän itse edes tajua sitä, vaan on ihan öönä, kun hänelle sanoo asiasta. On perheellinen ja onnellinen parisuhteessaan. Oma miehensä on sellainen ulkoisesti vaatimaton, mutta erittäin hauska ja älykäs. Onneksi minun ystäväni!
Tänne ruudun taakse saakka paistaa, että tuon viestin pullea kirjoittaja puhuu niin kuin TOIVOISI asian itsensä kohdalla olevan. As if.
Mun tutuista kaikista eniten miessuhteidensa määrällä kehuskelee ne, jotka vähiten muistuttaa sitä tyypillistä miesten mieleen -naista. Ne hoikat, kauniit, huolitellut ja hauskaa seuraa olevat naiset eivät flaksillaan brassaile. Ei tartte, kun on ihan itsestään selvää, että vientiä on jos vain sitä haluavat.
Pullukkakin on suhteellista. Kyllä rehevä ilosen oloinen nainen tyyliin Maria Sid on miesten mieleen, noin keskimäärin. Läski ei ole, mutta kurvikas saa olla pyöreä.
T. Kukkakeppi 177 cm...
eräs kaverini joutuu aina ehdotteluiden kohteeksi ja kaikki kauheat kaljamahat varsinkin on aina vonkaamassa seksiä. Tämä kaverini on kovin rintava. ihan nättikin.
Eräs toinen kaverini taas saa jatkuvasti vakavampia iskuyrityksiä osakseen. (selvästi etsitään jo seurustelukumppania) Hän on hoikka, sporttinen, hymyilevä, nauravainen jne.
tai sitten, jos seurueessa on joku julkkis, niin sillehän käydään sitten selittämässä pitkin iltaa kaikkea "hitto sä oot vaan niin ihana"- läppää.
Mullakin on yks pullukka kaverina ja kyllä hän yhdeksi illaksi on lähes aina halutessaan saanut seuraa, mutta siihen se sitten jää. Ja hän on just tällänen sanavalmis ja fiksu tyyppi, mutta se kun ei valitettavasti vaan riitä.
Kyllä se niin on, että + 38vuotiaat, läskit, tavikset ja vaatimattomamman näköiset saavat olla ainakin täällä Helsingissä aika omin nokkinensa - eli Ketään Ei Kiinnosta.
Aivan ehdottomasti iloiset. Se, joka nauraa ja hymyilee paljon, on elämäänsä tyytyväinen, rento ja itsevarma. Se houkuttaa miehiä.
Huolitellusta ulkoasusta ja hyvästä ryhdistäkin on toki apua, mutta iloinen mieli on paras!
toinen naisista on erittäin sosiaalinen, jatkuvasti hymyilevä, ulkoisesti naisellinen kiharine pitkine hiuksineen, meikkeineen, hameineen, korkkareineen jne. hän on korkeasti koulutettu ja erittäin älykäs.
toinen taas on erittäin "poikamainen" olemukseltaan - vaikkakin hyvin kaunis - pukeutuu aina farkkuihin ja lenkkareihin tai juhlavammin housupukuun, ei koskaan meikkaa ja hiukset ovat lyhyttäkin lyhyemmät. en ole koskaan hänellä nähnyt korkkareita, vaikka olemme olleet jopa samoissa iltapukutilaisuuksissa mukana. tämäkin nainen on sosiaalinen, hymyilevä, kova puhumaan ja erittäin älykäs.
Ei kai kukaan ole ollut niin suosittu miesten keskuukessa että olis ihan silmiin pistänyt.
Jokaiselle on vientiä riittänyt.
aika lailla samat on suosittuja niin parikymppisenä kuin nelikymppisenä
...on yksi reippaasti pullukka esimiehenä toimiva nainen, joka on vain niin valloittava tapaus, että menemme minne tahansa konferenssiin, hänellä riittäisi aina vientiä - muutenkin kuin ammatillisesti. Nainen on iloinen, älykäs, isokokoinen, "paha suustaan" ja samalla hyväntahtoinen ja erittäin itseironinen. Ei erityisen kaunis sellaisella perinteisellä tavalla, mutta ryhdikäs, pitkät hiukset, naisellinen ja sitten jotakin extraa. Joskus oikein naurattaa, kun miehet menevät hänestä niin sekaisin. Hauskinta on, ettei hän itse edes tajua sitä, vaan on ihan öönä, kun hänelle sanoo asiasta. On perheellinen ja onnellinen parisuhteessaan. Oma miehensä on sellainen ulkoisesti vaatimaton, mutta erittäin hauska ja älykäs. Onneksi minun ystäväni!
jos vain naisella on iloinen mieli, hymyilee paljon, osaa jutella ja omaa huumorintajua. Iällä ei niin väliä, ne kiehtoo miehiä, ja kyllä naisetkin heidän seurassaan hyvin viihtyvät.
Opiskeluaikoina mulla oli "tasku-Venus" -tyyppinen kaveri - siro, kurvikas, pitkä punertava tukka, suuret silmät - jota miehet tuijotti silmät tapillaan toiselta puolen huonetta, teki tikusta asiaa, hakeutui puoliväkisin hänen seuraansa jne., vaikka ystäväni seurusteli eikä tehnyt mitään huomiota saadakseen.
Itse olin vieressä ihan hoikka, mutta roteva ja harteikas ja vain tavallisen sievä kasvoiltani + lyhyehkö tukka - ystäväni jahtaajat eivät vilkaisseetkaan minua.
Ekassa duunipaikassa taas oli kollega, joka kans pienikokoinen, erittäin siro, jäntevä ja itsevarma, pitkä, kihara vaalea tukka, suuret silmät... ja äijiä suorastaan parveili hänen ympärillään, eräskin perheellinen kaverimies halusi jättää vaimonsa ja tenavansa tämän naisen takia... ja kollega joutui nätisti mutta perusteellisesti selittämään, ettei hän todellakaan halua jättää omaa poikaystäväänsä.
On siis tuollaisia naisia, jotka herättävät intohimoja miehissä ihan tahtomattaan.
Ja sitten tällaisia kaltaisiani tavallisia tapauksia, jotka taapertavat eteenpäin ilman sen kummempia kohinoita - story of my life - ;-) Mutta pärjätty on silti ja ihan perheenkin olen onnistunut perustamaan.
Ja btw - nuo molemmat tuntemani kaunottaret ovat nykyään isotuloisten johtajamiesten "trophy wife" -tyyppisiä puolisoita.