Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään hirveästi että seuraava lapseni olisi vammainen

Vierailija
23.03.2011 |

En millään muotoa halua sanoa, että vammaisella lapsella ei olisi oikeus syntyä. Vaan toki on, mutta pelkään etten selviäisi lapsen kanssa tai en osaisi suhtautuakaan siihen oikein...



Mitä ihmettä sitä oikein pitäisi tehdä? Eihän tällaisen pitäisi estää vauvan harkintaa... ajatus ja pelko on kamalan tiukassa.



Ensimmäinen lapseni on täysin terve. Ei edes koliikkia tai allergioita ole ollut.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tunteen kanssa täytyy vaan elää tai sitten jättää lapset hankkimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä