Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tämä "baariin meneminen" on??

Vierailija
23.03.2011 |

Täällä aina puhutaan, että miehet lähtee baariin jne... Siis mitä? Itse olen asunut elämäni aikana jo 3 miehen kanssa yhdessä eikä koskaan ole ollut tällaisia epämääräisiä baariin lähtemisiä. Joskus on esim. työpaikan saunailta ja sen jälkeen kenties jatkoille jonnekin.

Mutta että tuosta vaan lähdetään kavereiden kanssa istumaan iltaa johonkin baariin... Ei uppoa minun tajuntaani. Mitä varten johonkin baariin pitää mennä? Eikö kavereita voi kutsua vaikka kotiin tms.

No, onneksi minulla on aikuinen mies, jota ei kiinnosta lähteä nuohoamaan jonnekin baareihin vapaa-aikanaan.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäitini, elämäni on rauhallista.

Illalla lapset menee kahdeksalta nukkumaan niin siinä voidaan istua miehen kanssa rupattelemassa ja juoda pari lasia alkoholia jos siltä tuntuu.

Mutta pointtihan baarille on että pääsee pois 4 seinän sisältä juomaan ne pari lasia.

Meillä ainakin lapset nukkuu yöt ja vahtimassa on tuttu henkilö. Buuhuu.

Minulle baari on vaihtoehto, siinä missä ruokaravintola, keilahalli, hiihtolatu, leffateatteri, pilkkiminen.

Pakkoko sinne baarissa on dokattava kuin apina ja pantava kaikkea mikä liikkuu?

Minusta tässä pahimmasta päästä on ne jotka kuvittelee että baarissa harrastetaan orgioita jne. Ehkä oma kokemus on tuollainen? En osaa sanoa. Säälittävää silti.

23

Vierailija
42/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikähän ranskalaiset ja italialaiset menevät kulmakuppilaan kahville, kun kotonakin voisi juoda?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, oletteko niitä naisia joiden mies tulee pikkujouluista aamulla klo 9 aivan tolkuttomassa humalassa kotiin, huulipunan jäljet poskella ja hajuvedeltä haisten? Kun mies kerrankin pääsi lähtemään ilman jalassa roikkuvaa palloa (=vaimo). Mutta hei, mikäs siinä jos miehenne ei käy baareissa koskaan.

Tässä ketjussa tuntuu olevan vaikeaa saada läpi se, että jopa ihmisillä joilla on lapsia(!) on erilaisia sosiaalisia tarpeita ja oikeus tyydyttää niitä. Se parantaa ihmisen elämänlaatua ja sitä kautta onnellisuutta, se tuo happea elämään.

Kaikella on oma paikkansa: pariskuntaelämällä, perhekyläilyillä ja omalla ulkona käymisellä ilman puolisoa tai perhettä. Kun ne ovat tasapainossa, niistä ei tule ongelmaa. Aikuisen ihmisen menojen sääntely silloin, kun ne eivät oikeasti haittaa perheen elämää, on kyllä ihan naurettavaa.

Jos baarissa juoksee alvariinsa ja aina juo itsensä tajuttomaksi ja tulee kotiin vasta 2 pvää myöhemmin, silloin on ongelmia. Mutta ne ongelmat eivät ole siellä baarissa.

27

Vierailija
44/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, oletteko niitä naisia joiden mies tulee pikkujouluista aamulla klo 9 aivan tolkuttomassa humalassa kotiin, huulipunan jäljet poskella ja hajuvedeltä haisten? Kun mies kerrankin pääsi lähtemään ilman jalassa roikkuvaa palloa (=vaimo). Mutta hei, mikäs siinä jos miehenne ei käy baareissa koskaan.

Tässä ketjussa tuntuu olevan vaikeaa saada läpi se, että jopa ihmisillä joilla on lapsia(!) on erilaisia sosiaalisia tarpeita ja oikeus tyydyttää niitä. Se parantaa ihmisen elämänlaatua ja sitä kautta onnellisuutta, se tuo happea elämään.

Kaikella on oma paikkansa: pariskuntaelämällä, perhekyläilyillä ja omalla ulkona käymisellä ilman puolisoa tai perhettä. Kun ne ovat tasapainossa, niistä ei tule ongelmaa. Aikuisen ihmisen menojen sääntely silloin, kun ne eivät oikeasti haittaa perheen elämää, on kyllä ihan naurettavaa.

Jos baarissa juoksee alvariinsa ja aina juo itsensä tajuttomaksi ja tulee kotiin vasta 2 pvää myöhemmin, silloin on ongelmia. Mutta ne ongelmat eivät ole siellä baarissa.

27

Vierailija
45/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pari kertaa kuussa kavereiden kanssa baarissa, mies vähän harvemmin. On IHANAA pukeutua kauniisti, kuunnella ehkä jotain livebändiä, tanssia, kesällä nauttia kesäkuumasta terassista, olla vaan ihmisten ilmoilla. Esim. kesäistä Stadia terasseineen ei voita mikään! No, ehkä Porvoo tai Naantali. : )

Hih, tää on taas niin av:tä: jos joku tekee erilailla kuin Minä, se on aivan totaalisen käsittämätöntä! : D Avartakaa vähän maailmankuvaa ja hyväksykää nyt suosiolla vaan se, että kaikki eivät tee samalla tavalla kuin te ja he ovat silti ihan yhtä "oikeassa" mielipiteineen ja tekoineen. Aikuistukaa.

tuo kuuluu nuoruuteen,vai oletko just 25??

Vierailija
46/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pari kertaa kuussa kavereiden kanssa baarissa, mies vähän harvemmin. On IHANAA pukeutua kauniisti, kuunnella ehkä jotain livebändiä, tanssia, kesällä nauttia kesäkuumasta terassista, olla vaan ihmisten ilmoilla. Esim. kesäistä Stadia terasseineen ei voita mikään! No, ehkä Porvoo tai Naantali. : )

Hih, tää on taas niin av:tä: jos joku tekee erilailla kuin Minä, se on aivan totaalisen käsittämätöntä! : D Avartakaa vähän maailmankuvaa ja hyväksykää nyt suosiolla vaan se, että kaikki eivät tee samalla tavalla kuin te ja he ovat silti ihan yhtä "oikeassa" mielipiteineen ja tekoineen. Aikuistukaa.

Vierailija
47/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäitini, elämäni on rauhallista.

Illalla lapset menee kahdeksalta nukkumaan niin siinä voidaan istua miehen kanssa rupattelemassa ja juoda pari lasia alkoholia jos siltä tuntuu.

Mutta pointtihan baarille on että pääsee pois 4 seinän sisältä juomaan ne pari lasia.

Meillä ainakin lapset nukkuu yöt ja vahtimassa on tuttu henkilö. Buuhuu.

Minulle baari on vaihtoehto, siinä missä ruokaravintola, keilahalli, hiihtolatu, leffateatteri, pilkkiminen.

Pakkoko sinne baarissa on dokattava kuin apina ja pantava kaikkea mikä liikkuu?

Minusta tässä pahimmasta päästä on ne jotka kuvittelee että baarissa harrastetaan orgioita jne. Ehkä oma kokemus on tuollainen? En osaa sanoa. Säälittävää silti.

23

Vierailija
48/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikähän ranskalaiset ja italialaiset menevät kulmakuppilaan kahville, kun kotonakin voisi juoda?

...että terveisiä vaan täältä Keski-Euroopasta!

Vierailija
49/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta että tuosta vaan lähdetään kavereiden kanssa istumaan iltaa johonkin baariin... Ei uppoa minun tajuntaani. Mitä varten johonkin baariin pitää mennä? Eikö kavereita voi kutsua vaikka kotiin tms.

Sinä et tätä tajua, mutta oletko ajatellut että joku vissiin tajuaa ja tykkää. Koska baareissa käy ihan useinkin paljon ihmisiä. Ihan totta ja suurin osa ihan vapaaehtoisesti! Ehkä kertoo jotain sinun älykkyydestäsi, jos et tajua kuin asioita, joista itse pidät... Hoh.

Vierailija
50/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yli 30 v saa nauttia nätisti pukeutumisesta? Eikö sa akäydä katsomassa livebändejä? Tanssia? Nauttia auringonpaisteesta? Nauttia siitä että on ihmisten keskellä ilman lapsia?

Jos ei saa, niin miksi?

Vierailija
51/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

27

Lisään vielä että miettikääpä moniko mies (yleensä ne taitaa olla miehiä) jotka parisuhteen aikana on olleet kiltisti kotona vapaa-ajat ja harrastaneet perhekyläilyjä, on eron jälkeen kehittänyt uuden harrastuksen nimeltä baarikierrokset? Viikonloput jolloin lapset on exällä, kuluu baarissa ja parilla kaljalla käydään arki-iltoinakin. Mihin "aikuisten ihmisten perhekyläilyt" silloin jäi? Vai onko totuus se että mies ei parisuhteessa ollessaan jaksanut riidellä menoista vaan jäi naista miellyttääkseen aina kotiin ja kärsi hiljaa?

38

Vierailija
52/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se baarissa käyminen on ihan eri lailla rentouttavaa kuin kotiviikonloppu.

Pääset tyttöporukalla baariin vaihtamaan kuulumisia, muistelemaan vanhoja ilman puolisojen kummaksuvia ilmeitä ja jopa juttelemaan ihan uusienkin ihmisten kanssa.

Eikä se tarkoita, että pitäis vetää umpituubakännit.

Ihmisten ilmoilla on mukava olla ja sitten kotonakin jaksaa olla 24/7, eikä ahdista.

Vierailija
53/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yli 30 v saa nauttia nätisti pukeutumisesta? Eikö sa akäydä katsomassa livebändejä? Tanssia? Nauttia auringonpaisteesta? Nauttia siitä että on ihmisten keskellä ilman lapsia?

Jos ei saa, niin miksi?

Elämässä ei siinä vaiheessa saa olla muuta kuin verkkareihinja t-paitaan pukeutunut, kotona kykkiminen ja lasten viihdyttäminen sen jälkeen kun tullaan töistä kotiin.

Kaikki, mikä ei ei jollakin tavalla liity puolisoon ja lapsiin, on ehdottomasti pahasta.

Vierailija
54/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät saa käydä keikolla baarissa tai kesäterassilla?

Käyn pari kertaa kuussa kavereiden kanssa baarissa, mies vähän harvemmin. On IHANAA pukeutua kauniisti, kuunnella ehkä jotain livebändiä, tanssia, kesällä nauttia kesäkuumasta terassista, olla vaan ihmisten ilmoilla. Esim. kesäistä Stadia terasseineen ei voita mikään! No, ehkä Porvoo tai Naantali. : ) Hih, tää on taas niin av:tä: jos joku tekee erilailla kuin Minä, se on aivan totaalisen käsittämätöntä! : D Avartakaa vähän maailmankuvaa ja hyväksykää nyt suosiolla vaan se, että kaikki eivät tee samalla tavalla kuin te ja he ovat silti ihan yhtä "oikeassa" mielipiteineen ja tekoineen. Aikuistukaa.

Vierailija
55/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myöhään illalla, siinä vaiheessa kun haluaisin jo kulkea itse pyjamassa ja rauhoittua yöpuulle. Paljon mieluummin lähettäisin miehen baariin niitä kavereita tapaamaan.

Vierailija
56/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuosta vaan lähdettäis kapakkiin, kun toi X pyysi. Nope. Ja koskee molempia, myöskään minä en tuosta noin vain lähde rilluttelemaan minnekään. Eikä ole lähtenyt ikinä, eikä ole muuten sinne edes mies hinkunut (kun täällä aina luullaan että kaikki miehet tahtii baariin).

On ollut baarissa kerran ilman mua yli 11 vuoden aikana, viipyi sillä 15 minuuttia ja totes, että ei kiitti.

Vierailija
57/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneksi sekä minä että mies käydään välillä baarissa. Musta on ihana päästä välillä ihmisten ilmoille ja eri ympäristöön kuin kotona olla.

En myöskään halua että meillä kaverit nauttii alkoholia kun talossa on lapsiakin!!

Itse myös käyn baareissa sen vuoksi, että pääsee kavereiden kanssa tanssimaan, kotona se nyt ois aika tyhmää tossa olohuoneessa jorata :D

Vierailija
58/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi lähtisi tosta noin vain baariin jos kaveri soittaisi ja pyytäisi? Jos kerran miehesi on hyvä ja luotettava mies jonka elämäntehtävä ei ole baarissa ryypätä ja panna vieraita naisia? Mitä vahinkoa silloin tapahtuisi jos parin tunnin varoitusajalla lähtisi? Oletetaan tietysti että olisit kotona illan, eikä sinulla aamulla töihin lähtöä, joten mieskin voisi rauhassa nukkua.

että tuosta vaan lähdettäis kapakkiin, kun toi X pyysi. Nope. Ja koskee molempia, myöskään minä en tuosta noin vain lähde rilluttelemaan minnekään. Eikä ole lähtenyt ikinä, eikä ole muuten sinne edes mies hinkunut (kun täällä aina luullaan että kaikki miehet tahtii baariin).

On ollut baarissa kerran ilman mua yli 11 vuoden aikana, viipyi sillä 15 minuuttia ja totes, että ei kiitti.

Vierailija
59/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö siis vanhemmat voi nauttia olostaan sekä kotona, että välillä baareissa?

Me ainakin rentoudutaan kotona, nautitaan, mutta niin tehdään omien kavereiden kanssa myös baarissa. Ihanaa olla tyttöjen kanssa, ilman miehiä ja lapsia, jutella niitä näitä muutaman lasillisen kera, tanssia, nähdä ihmisiä - ja perheelliset ei etsi uusia miehiä, toki jutella aina voi!

Enkä myöskään halua että meille tulee kerrallaan 5 miestä illalla katsomaan lätkää ja hurraamaan...mieluusti päästän ne sporttibaariin ottamaan pari rentouttavaa, jutteleen omia juttujaan ilman naisia ja lapsia ja katsomaan peliä.

Ja todellakin, pikkujoulu aikaan näkee ketä miehiä vaimot ei päästä koskaan baareihin!!! Ne miehet on niin räkäkännissä ja roikkuu joka naisen kimpussa - hyi olkoon mitä tossukoita!!

Vierailija
60/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi lähtisi tosta noin vain baariin jos kaveri soittaisi ja pyytäisi? Jos kerran miehesi on hyvä ja luotettava mies jonka elämäntehtävä ei ole baarissa ryypätä ja panna vieraita naisia? Mitä vahinkoa silloin tapahtuisi jos parin tunnin varoitusajalla lähtisi? Oletetaan tietysti että olisit kotona illan, eikä sinulla aamulla töihin lähtöä, joten mieskin voisi rauhassa nukkua.

Meillä sekä minä että mies ollaan lähetty baaruun tyyliin puolen tunnin varoitusajalla. Ollaan jo todettu, että jos ei olla muuta sovittu sille päivälle/illalle tai seuraavana aamuna ei ole menoa, niin siitä vain.

Mutta ilmeisesti me ollaankin kovin harvinainen pariskunta tällä palstalla =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi