Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tämä "baariin meneminen" on??

Vierailija
23.03.2011 |

Täällä aina puhutaan, että miehet lähtee baariin jne... Siis mitä? Itse olen asunut elämäni aikana jo 3 miehen kanssa yhdessä eikä koskaan ole ollut tällaisia epämääräisiä baariin lähtemisiä. Joskus on esim. työpaikan saunailta ja sen jälkeen kenties jatkoille jonnekin.

Mutta että tuosta vaan lähdetään kavereiden kanssa istumaan iltaa johonkin baariin... Ei uppoa minun tajuntaani. Mitä varten johonkin baariin pitää mennä? Eikö kavereita voi kutsua vaikka kotiin tms.

No, onneksi minulla on aikuinen mies, jota ei kiinnosta lähteä nuohoamaan jonnekin baareihin vapaa-aikanaan.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, tiedätkö: minun vanhempanikin käy baareissa!!! Eikö ole kamalaa, isovanhemmat!!!

Harrastaa myös seksiä vaikka ovat yli 60- vuotiaita. Hyi.

Vierailija
22/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulis nyt olis parempaakin tekemistä.

En mäainakaan viitti käydä baareissa ja sen takia laittaa lapsia johonkin hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä illat on meidän omaa aikaa. Kun saadaan lapset nukkumaan, me saunotaan, juodaan viiniä, syödään herkkuja, jutellaan, katsotaan telkkaria, harrastetaan seksiä... Ei ole tullut mieleenkään, että kumpikaan meistä lähtisi jonnekin baariin istumaan. Kai me olemme sitten jotenkin erikoisia tässä suhteessa.

joten minusta on lähinnä hauskaa kerran pari kuukaudessa lähteä baariin. Yleensä menemme eri aikaan, koska toinen jää lasten kanssa kotiin. Ei tarvitse hommata lastenvahtia sen takia. Aika harvoin menemme samaan aikaa.

Vierailija
24/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pari kertaa kuussa kavereiden kanssa baarissa, mies vähän harvemmin. On IHANAA pukeutua kauniisti, kuunnella ehkä jotain livebändiä, tanssia, kesällä nauttia kesäkuumasta terassista, olla vaan ihmisten ilmoilla. Esim. kesäistä Stadia terasseineen ei voita mikään! No, ehkä Porvoo tai Naantali. : )

Hih, tää on taas niin av:tä: jos joku tekee erilailla kuin Minä, se on aivan totaalisen käsittämätöntä! : D Avartakaa vähän maailmankuvaa ja hyväksykää nyt suosiolla vaan se, että kaikki eivät tee samalla tavalla kuin te ja he ovat silti ihan yhtä "oikeassa" mielipiteineen ja tekoineen. Aikuistukaa.

Vierailija
25/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla ystävien kanssa syömään lähtemistä tai Ihan mitä vaan. Humalahakuinen ördääminen baariessa on taaksejäänyttä elämää.

Mutta että sen korvaisi perhekyläilyllä, kuten ap esittää, ei sovi meille. Niin miehelle kuin minullekin on tärkeää, että saamme tavata omia ystäviämme ilman perheitä ja puolisoita.

Vierailija
26/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottuna en ymmärrä minäkään.

En vain ymmärrä että miksi perheelliset miehet tai naiset kokee tarpeelliseksi käydä baareissa parikin kertaa kuussa. Etenkin kun sitten vaan tapellaan siitä kotona..

Eikö voi keksiä muuta tekemistä?

Ei meillä käydä baareissa kun varmaan kerran vuodessa ja en kyllä koe että mitään puuttuu.

Sulle baari taitaa olla lähinnä iskupaikka ja siitä syystä et hyväksy, että perheelliset käyvät baareissa. Mutta mikäs siinä, jokainen taaplaa tyylillään.

Vierailija
27/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun baariin on vaan pakko päästä rentoutumaan.

Ihan kun aikuinen ihminen ei vois rentoutua muutenkin ja ihan kotona, perheen kanssa.

Vierailija
28/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat "käyvät baarissa", koska meillä on pieniä lapsia ja kavereita ei viitsi kutsua kyllä iltaisin ainakaan kamalan usein. Lisäksi meillä on osittain omat tuttavapiirimme, joita haluamme nähdä ilman puolisoa.

En todellakaan halua olla 24/7 lasteni kanssa ja kun haluan vaihtaa ajatuksiani elämästä yleensä (ns. parantaa maailmaa), teen sen ihan mielelläni ilman, että niskassani, tississäni tai jalassa roikkuu kukaan.

Mun mielestä kyläily lastenkin kanssa on ihan mukavaa, mutta eihän siinä pysty mitään syvällisiä keskustelemaan, kun molemmilla osa energiasta menee lapsien vahtimiseen.

Sitä paitsi joskus on kiva olla humalassa.

Vierailija
29/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alkoholin takia siellä baarissa ravataan!

On se kumma kun aikuiset ei osaa rentoutua kuin kännissä.

Vierailija
30/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sitä on, jos tykkää baareissa käydä. Siis automaattisesti.. ;)

Terkuin: huono äiti ja yhtä huono isä

Vierailija
31/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisellä mielestäni on jokin ongelma jos jatkuvasti pitää sinne baariin mennä, joka viikko tai joka toinen viikko. Ainahan ei alkoholiongelmasta ole kyse, voihan pubissakin istua ja jutella ja heittää tikkaa ja juoda kahvia (ainakin meidän tutun omistamassa pubissa). Ongelma voi silloin olla pariskunnan väleissä, paetaan kotitilannetta esimerkiksi. Mutta ongelma on jos jatkuvasti pitää kotoa lähteä vapaa-ajalla pois.

Itsekin menen baariin, viimeksi kävin helmikuussa ja sitä edeltävä kerta on syys- tai lokakuulta. Hurjasti ehkä 4 kertaa vuodessa. En juo itseäni känniin, saatan ottaa pari, mutta lähinä menen pitämään hauskaa kavereitten kanssa.

Vierailija
32/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä illat on meidän omaa aikaa. Kun saadaan lapset nukkumaan, me saunotaan, juodaan viiniä, syödään herkkuja, jutellaan, katsotaan telkkaria, harrastetaan seksiä... Ei ole tullut mieleenkään, että kumpikaan meistä lähtisi jonnekin baariin istumaan.

Kai tuommoisen urakoinnin jälkeen on jo suorastaan pakko lähteä baariin vähän levähtämään?

t. av-pappa.

Vierailija
33/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen minäkin nuorena baareissa hypännyt, mutta ne ajat on jo jääneet taakse. AP

Voidaan mennä syömään / juomaan jonnekin baariin tai ravintolaan isommallakin porukalla. Onhan se eri kuin kotona.

Vierailija
34/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun aikuinen ihminen ei vois rentoutua muutenkin ja ihan kotona, perheen kanssa.

... kun perheen kanssa ei voi rentoutua, kun aina on joku repimässä hihasta tai inisemässä jostain.

Vierailija
35/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottuna en ymmärrä minäkään.

En vain ymmärrä että miksi perheelliset miehet tai naiset kokee tarpeelliseksi käydä baareissa parikin kertaa kuussa. Etenkin kun sitten vaan tapellaan siitä kotona..

Eikö voi keksiä muuta tekemistä?

Ei meillä käydä baareissa kun varmaan kerran vuodessa ja en kyllä koe että mitään puuttuu.

Sulle baari taitaa olla lähinnä iskupaikka ja siitä syystä et hyväksy, että perheelliset käyvät baareissa. Mutta mikäs siinä, jokainen taaplaa tyylillään.

tosi rentoutunut kun satun viettämään lasten/perheen kanssa aikaani aika lailla 24/7 =D Ihme kyllä, oma oloni ei ole kyllä tuollainen....

Kukin rentoutuu parhaaksi katsomalla tavallaan. Se voi olla vaikkapa sitten kavereiden kanssa baarissa käyminen, teatteri, leffa, ooppera, liikunta jne. Ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa enkä minä katso kieroon niitä, jotka haluavat vähän "vapaa-aikansa" käyttää vaikkapa siihen, että istuu kaksi tuntia kuuntelemassa ikkunalasien särkemistä (=ooppera).

Vierailija
36/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, oletteko niitä naisia joiden mies tulee pikkujouluista aamulla klo 9 aivan tolkuttomassa humalassa kotiin, huulipunan jäljet poskella ja hajuvedeltä haisten? Kun mies kerrankin pääsi lähtemään ilman jalassa roikkuvaa palloa (=vaimo). Mutta hei, mikäs siinä jos miehenne ei käy baareissa koskaan.

Vierailija
37/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

join 2 drinkkiä klo 20-02 välillä. Hurjaa örvellystä!

Eli alkoholin takia siellä baarissa ravataan!

On se kumma kun aikuiset ei osaa rentoutua kuin kännissä.

Vierailija
38/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun perheen kanssa ei voi rentoutua, kun aina on joku repimässä hihasta tai inisemässä jostain.

Olen kotiäitinä ja lapset AINA tulee pyytämään minulta vaikka isänsäkin olisi jo tullut töistä kotiin. Elämä on täysin lasten ja kodin ympärillä pyörivää vielä jonkin aikaa. Kun haluan rentoutua, lähden joka kerta pois kotoa ettei tarvitse yhdenkään lapsen tarpeisiin vastata. Meillä on myös allerginen lapsi, jonka yöunetkin on levottomat, heräilee usein. Joten en voi ajatellakaan että rentoudun sitten kun lapset on saatu nukkumaan.

Aina en lähde baariin, viime viikonloppuna menin siskolleni. Syötiin salaattia, patonkina ja katsottiin tyttöleffa kahdestaan. Eikä juotu yhtään alkoholia. Oli kivaa.

-33-

Vierailija
39/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä hauskempaa kuin se että tekee sen hyvässä ja tutussa porukassa. Ei meillä kotona ryypätä, en mä rupeis sellaista kotona katsomaan. Toki voi joskus vähän ottaa mutta ei mitään kännejä.

Meillä mies menee joskus ja minä joskus baariin "örveltämään" ja ollaan nelikymppisiä örveltäjiä.

Mä ymmärrän nipotuksen baariin menosta jos sitä tapahtuu usein, mutta sillointällöin se pitää kyllä sallia jos sitä toinen haluaa.

Vierailija
40/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei oo niin ihanaa kun mennä kattoo hyviä bändejä ja juoda bissee! Välillä ihan jopa koko viikonlopuksi. Tai sitten vaan istuu jonnekki puistoon auringon paisteeseen tissuttelemaan ja siitä baariin. Olisipa jo kesä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi