Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tämä "baariin meneminen" on??

Vierailija
23.03.2011 |

Täällä aina puhutaan, että miehet lähtee baariin jne... Siis mitä? Itse olen asunut elämäni aikana jo 3 miehen kanssa yhdessä eikä koskaan ole ollut tällaisia epämääräisiä baariin lähtemisiä. Joskus on esim. työpaikan saunailta ja sen jälkeen kenties jatkoille jonnekin.

Mutta että tuosta vaan lähdetään kavereiden kanssa istumaan iltaa johonkin baariin... Ei uppoa minun tajuntaani. Mitä varten johonkin baariin pitää mennä? Eikö kavereita voi kutsua vaikka kotiin tms.

No, onneksi minulla on aikuinen mies, jota ei kiinnosta lähteä nuohoamaan jonnekin baareihin vapaa-aikanaan.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies jää kotiin lasten kanssa :D

Vierailija
82/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhun baarista, oli se sitten laadukkaampi yökerho tai tavallinen pubi. Räkälät on erikseen ja niistä käytän aina sanaa räkälä, joissa sitä kännisönkötystä näkyy. Niissä en käy koskaan.

Ihmeellinen stereotypia, että baari on yhtä kuin se suttuisin lähibaari. Ainakin täällä meidän kaupungissa on viihtyisiä aikuiseen makuun sopivia illanistumispaikkoja, joissa ei tarvitse kuunnella sönkötystä.

Mut en todellakaan jaksa istua jossain lähibaarissa katsomassa sitä kännistä sönkötystä. Että ehkä tässä on myös joku nyanssiero? Kun mä ymmärrän baarilla sen kännisönkötyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mieheni kanssa kohta nelikymppisiä ja meille on tulossa kohta neljäs lapsi, joten baarissa käyminen on lähiaikoina ollut varsin vähäistä. Mutta minusta ainakin on ok, jos mies menee muutamaksi tunniksi ystävänsä kanssa juomaan olutta ja puhumaan niiden omia juttuja johonkin pubiin. Osa miehen kavereista on sinkkuja tai sitten en tunne niiden vaimoja kovinkaan hyvin, joten miksi minun pitäisi niiden kanssa seurustella meillä kotona?

Saatan myös joskus käydä omien kavereiden kanssa ravintolassa. Me kyllä yleensä ensin syödään ja sitten juodaan. Käymme myös miehen kanssa joskus yhdessä ulkona ja tavataan sitten minun tai hänen kavereita jossakin.

Oikeasti emme käy koskaan missään lähiöbaarissa (asumme kantakaupungissa, joten ei ole mitään syytä lähteä lähiöön baariin), vaan asiallisissa pubeissa tai vastaavissa. Yökerhossa käyn ehkä kerran vuodessa.

Vierailija
84/88 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rakastan livemusiikkia, ja käyn usein eri bändien keikoilla (niin stadioneilla, baareiaa kun konsereissakin) ja joskus otan muutaman oluen, joskus vesilinjalla (käyn toisinaan arkenakin ja töihin seuraavana päivänä)

2. Tapaan baareissa tuttuja, varsinkin noilla keikoilla tulee tavattua vanhoja tuttuja joista moni harvemmin käy missään (koska lapsia jne.) osaan kuvitella esim. kuinka moni tuttu tapaisi toisensa jos esim. Tehosekoitin tmv. bändi tekisi muutaman keikan comebackin.

3. Baareissa on hyvä nähdä kavereita, usein homma menee niin että näen kaverin/kavereiden kanssa, menemme syömään ja sen jälkeen 1-2 johonkin juomaan. Tätä tapahtuu joskus myös ihan viikolla töiden jälkeen ja töihin myös seuraavana päivänä, eli mistään dokaamisesta ei ole kyse, vaan siitä että otetaan lapsivapaata aikaa ja jutellaan kaverin/kavereiden kanssa.

Ja esim. mieheni usein menee pelaamaan biljardia/keilaamaan kavereiden kanssa, ja joskus menemme myös kaksin/perheen kanssa pelaamaan/keilaamaan, mukavaa ajanvitettä. Koen tuon biliksen pelaamisen parempana kun esim. elokuvissa/teatterissa käymisen tai sen että menee taidenäyttelyyn tai museoon tai keikalle, koska em. ei pysty juttelemaan samaan tapaan. Kun pelaa bilistä voi siinä samalla jutella kun pelailee, samoja keskustelu ei voi käydä leffassa, näyttelyssä, keikalla jne.

Vierailija
85/88 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän me kaikki jo tämä tiedettiin, hyvänenaika sentään, KAIKKI varatut miehethän käy baareissa vaan siksi, että hakevat sieltä jotain panoseuraa, mikään muu syyhän ei tule kysymykseenkään, ei niillä kavereilla, tunnelmalla, musiikilla tms. ole mitään merkitystä, pääasia että saa pimppaa!

Vieras pilluhan on myös syy, miksi miehet ylipäätään käy töissä, taikka kaupassa, sieltähän se on helppo joku kollega/kaupan nuori kassa iskea :D

että ÄLKÄÄ HYVÄT NAISET IKINÄ PÄÄSTÄKÖ MIESTÄ BAARIIN, meidän mies ei lähde ainakaan, koskaan ikinä, ILMAn mua mihinkä, ja silloinki kuljen koko ajan käsipuolessa, ettei vahingossa jää kenellekkä epselväks, että kyseessä on MUN mies, MUN!

PS. kaikki miehet pettää, poikkeuksia EI ole. PISTE.

Vierailija
86/88 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baareissa.

Siksi, että saavat sieltä välillä irtopillua ja kännissä on kiva olla.

Aikoinaan sinkkuna kun baareilin paljonkin, oli helpoimmin iskettävät miehet perheellisiä. Heiltä tippui pöksyt nopeiten. Siksi miehet siis käyvät baareissa, että saavat vierasta pillua.

Ei siihen mitään hienoja syitä tarvita.

Naiset kai käy siksi, että on kiva kännätä ja saada ihailua ja pientä flirttiä ja seksuaalista värinää. Naiset ei niin herkästi petä kuin miehet. Mutta tykkäävät siitä kun pikku kaljoissaan miehet vähän puristelee heidän löysiä, imetettyjä tisujaan.

tuo edellinen vastaus oli mun, ja piti tätä vaan kompata, mut jäi matkasta :)

Vierailija
87/88 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baareissa.

Siksi, että saavat sieltä välillä irtopillua ja kännissä on kiva olla.

Aikoinaan sinkkuna kun baareilin paljonkin, oli helpoimmin iskettävät miehet perheellisiä. Heiltä tippui pöksyt nopeiten. Siksi miehet siis käyvät baareissa, että saavat vierasta pillua.

Ei siihen mitään hienoja syitä tarvita.

Naiset kai käy siksi, että on kiva kännätä ja saada ihailua ja pientä flirttiä ja seksuaalista värinää. Naiset ei niin herkästi petä kuin miehet. Mutta tykkäävät siitä kun pikku kaljoissaan miehet vähän puristelee heidän löysiä, imetettyjä tisujaan.

tuo edellinen vastaus oli mun, ja piti tätä vaan kompata, mut jäi matkasta :)

Huomatkaa, että Miehistä tuo tieto on kirjoitettu faktaksi, mutta naisten kohdalla juttu alkaa, että käyvät KAI siksi, että... Ihme juttu, vastaaja kuitenkin ymmärtääkseni nainen. Ja tietää varmaksi miksi miehet käy, mutta naisten motiiveista ei ole niin varma.

Vierailija
88/88 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutaman vuoden sisällä on tullut paneskeltua aika monen perheellisen miehen kanssa. Että kyllä totta toinen puoli. Seksiseuraa ne teidän miehenne sieltä baarista hakevat,

No kyllähän me kaikki jo tämä tiedettiin, hyvänenaika sentään, KAIKKI varatut miehethän käy baareissa vaan siksi, että hakevat sieltä jotain panoseuraa, mikään muu syyhän ei tule kysymykseenkään, ei niillä kavereilla, tunnelmalla, musiikilla tms. ole mitään merkitystä, pääasia että saa pimppaa!

Vieras pilluhan on myös syy, miksi miehet ylipäätään käy töissä, taikka kaupassa, sieltähän se on helppo joku kollega/kaupan nuori kassa iskea :D

että ÄLKÄÄ HYVÄT NAISET IKINÄ PÄÄSTÄKÖ MIESTÄ BAARIIN, meidän mies ei lähde ainakaan, koskaan ikinä, ILMAn mua mihinkä, ja silloinki kuljen koko ajan käsipuolessa, ettei vahingossa jää kenellekkä epselväks, että kyseessä on MUN mies, MUN!

PS. kaikki miehet pettää, poikkeuksia EI ole. PISTE.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi