Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tämä "baariin meneminen" on??

Vierailija
23.03.2011 |

Täällä aina puhutaan, että miehet lähtee baariin jne... Siis mitä? Itse olen asunut elämäni aikana jo 3 miehen kanssa yhdessä eikä koskaan ole ollut tällaisia epämääräisiä baariin lähtemisiä. Joskus on esim. työpaikan saunailta ja sen jälkeen kenties jatkoille jonnekin.

Mutta että tuosta vaan lähdetään kavereiden kanssa istumaan iltaa johonkin baariin... Ei uppoa minun tajuntaani. Mitä varten johonkin baariin pitää mennä? Eikö kavereita voi kutsua vaikka kotiin tms.

No, onneksi minulla on aikuinen mies, jota ei kiinnosta lähteä nuohoamaan jonnekin baareihin vapaa-aikanaan.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en kanssa ymmärrä näitä "mies lähti baariin"-juttuja..

Vierailija
2/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno provo.

Jos meillä ei tehdä näin, niin en tajua, miksi kukaa muukaan tekee.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin toisinaan käyn baarissa, nuorempana jopa jatkuvasti. Sä taidat olla kuitenkin sillä asenteella liikkeellä, että just se sun tapa on paras ja muiden käsittämätön.

Vierailija
4/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden kutsuminen kotiin. Yksi tekee yhtä, toinen toista ja kolmas kolmatta. Palstalla luonnollisestikin näiden osapuolten on mahdoton ymmärtää toisiaan.

Vierailija
5/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen et se on wt-kulttuuria

että sinä olet erittäin rajoittunut ihminen.

Vierailija
6/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on just oiva esimerkki perus AV-suomi WT-ämmästä. Mä en tajua ämmiä ketkä kyttää miehiään sairaasti. Teillä katotaan vissiin kännykkäkin eestaas ja pidetään huoli ettei mies varmasti pääse minnekään sun tietämättä.

Vierailija
7/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomaan?

Vierailija
8/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen minäkin nuorena baareissa hypännyt, mutta ne ajat on jo jääneet taakse.

AP

Vierailija
9/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat "käyvät baarissa", koska meillä on pieniä lapsia ja kavereita ei viitsi kutsua kyllä iltaisin ainakaan kamalan usein.

Lisäksi meillä on osittain omat tuttavapiirimme, joita haluamme nähdä ilman puolisoa. Ei minun esimerkiksi tee mieli mennä vaihtamaan kuulumisia miehen entisten työkavereiden kanssa, jotka vieläpä ovat suurimmaksi osaksi sinkkumiehiä. Olisi kiva, jos joku sitten toisi vaimonsa siihen juttuja kuuntelemaan.

Itse tapaan tyttökavereitani kahvilassa tai baarissa ja kyllä katsottaisiin kieroon, jos joku toisi äijänsä mukana :)

Vierailija
10/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne pyritään sopimaan hyvissä ajoin etukäteen, joskus tietty tulee yllätyksiä. Mutta ajatella, olen nainen ja minusta on välillä KIVAA käydä baarissa tapaamassa kavereita (miesseuraa en siis etsi, enkä känniä). Joskus on kiva tanssia, välillä istua rauhallisemmassa baarissa ihan vaan juttelemassa.

Ei sinun tarvitse käydä baareissa jos et halua, mutta aika suppea ajatusmaailma jos ei ymmärrä että joku muu voi tykätä :)

Vierailija
11/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottuna en ymmärrä minäkään.

En vain ymmärrä että miksi perheelliset miehet tai naiset kokee tarpeelliseksi käydä baareissa parikin kertaa kuussa. Etenkin kun sitten vaan tapellaan siitä kotona..

Eikö voi keksiä muuta tekemistä?

Ei meillä käydä baareissa kun varmaan kerran vuodessa ja en kyllä koe että mitään puuttuu.

Vierailija
12/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, wt-kulttuurilta kuulostaa. Ja olen minäkin nuorena baareissa hypännyt, mutta ne ajat on jo jääneet taakse.

AP

jos baareissa käyminen tekee ihmisestä wt:n. Ei mun mies hyppää jatkuvasti baareissa, kuten en minäkään. Meidän kotipaikkakunnalla ei edes ole baareja. Mutta joskus, käydään, yhdessä tai erikseen.

Vierailija
13/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap määrittelee baarin? Disko, paikallinen pubi, ruokaravintola? Mikä tahansa kahvila, josta saa alkoholia? Aika laaja käsite tuo "baariin meneminen". Meillä kyllä molemmat käy usein. Itse olen käynt jopa päivällä vauvan kanssa. Tosin tilasin kahvin ja kaverini yhden siiderin :D

Vierailija
14/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin mennään mm. seuraavista syistä:

- sinne voi saapua ja sieltä voi lähteä koska haluaa

- siellä siivoaa joku muu, eikä tarvitse kotia vieraiden takia siistiä

- ei tarvitse (ainakaan paljoa) tarjota ja passata

- kotona voi istua vaikka joka ilta, baariin ei sen sijaan aina pääse muista velvoitteista johtuen.

Vierailija
15/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä ymmärrän että sinkkuina ja nuorina ravataan baarissa, tutustumassa ihmisiin, tapaamassa kavereita, juomassa jne.

Mutta en ymmärrä miksi sitä jatketaan vielä perheellisinä.

Ainakin meillä kaverit käy meillä ja me käydään kavereilla. Ja se riittää meille hyvin :)

Vierailija
16/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä illat on meidän omaa aikaa. Kun saadaan lapset nukkumaan, me saunotaan, juodaan viiniä, syödään herkkuja, jutellaan, katsotaan telkkaria, harrastetaan seksiä... Ei ole tullut mieleenkään, että kumpikaan meistä lähtisi jonnekin baariin istumaan. Kai me olemme sitten jotenkin erikoisia tässä suhteessa.

Vierailija
17/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baareissa... muuta kun pikkujoulut,haluaa viettää kaiken vapaa ajan kotona pojan kanssa,nyt hän viimeksi oli viihteellä pikkujouluissa ja nyt ovat työkavereiden kanssa menemässä karting radalle,se sallittakoot,mieheni ei vaa oo sitä tyyppiä joka juo alkoholia ja ravaa baareissa.

En mä voi toista pakottaa baariin vai voinko??

Vierailija
18/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottuna en ymmärrä minäkään. En vain ymmärrä että miksi perheelliset miehet tai naiset kokee tarpeelliseksi käydä baareissa parikin kertaa kuussa. Etenkin kun sitten vaan tapellaan siitä kotona.. Eikö voi keksiä muuta tekemistä? Ei meillä käydä baareissa kun varmaan kerran vuodessa ja en kyllä koe että mitään puuttuu.

mitä kohtaa te ette nyt ymmärrä jos mies haluaa mennä baaqriin rentoutumaan parikin kertaa kuussa,, siis mitv... on teillä ongelmat suuret..

kyl nollatakki saa ja pitää.. ja osata ottaa elämästäki irti joskus..

jos se nyt sit on se juttu täsä millä se mies on päässyt.. kimmo

Vierailija
19/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baariin eikä kutsuta kavereita tänne, koska on lapsia. Siitähän vasta ilo irtoaisi kun kymmenen miestä/naista olisi täällä juomassa ja lapset pyörivät jaloissa. Myöskin nämä tilat ovat vähän rajalliset isolle porukalle.

Meille baarissa käyminen on yksi tapa rentoutua. On kiva tanssia, laulaa karaokea, jutella tuttujen kanssa jne.

Vierailija
20/88 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn max kerran kuukaudessa ja mies saman verran. Joskus yhdessä, joskus erikseen. Joskus keikalla/keikan jälkeen, joskus leffan jälkeen, joskus muuten vaan kavereita tapaamassa. Ja me riidellään ehkä kerran vuodessa :)

Ja kun monilla kavereilla on pieniä lapsia, on välillä kiva nähdä illalla ilman että jonkun pitää olla koko ajan valmiustilassa jos lapsi herää tjsp.

sanottuna en ymmärrä minäkään.

En vain ymmärrä että miksi perheelliset miehet tai naiset kokee tarpeelliseksi käydä baareissa parikin kertaa kuussa. Etenkin kun sitten vaan tapellaan siitä kotona..

Eikö voi keksiä muuta tekemistä?

Ei meillä käydä baareissa kun varmaan kerran vuodessa ja en kyllä koe että mitään puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi