Mistä tarjottavista juhlissa pidät vähiten tai jopa inhoat?
Kommentit (91)
molemmille tarjotaan normisettiä, ts. ei espressoa tai cappuccinoa eikä myöskään haudutettua teetä.
Henkilökohtaisesti en pidä voileipäkakusta. En tosin tee siitä numeroa.
molemmille tarjotaan normisettiä, ts. ei espressoa tai cappuccinoa eikä myöskään haudutettua teetä.
Pussiteen verrokki kahvimaailmassa on ennemminkin Nescafe yms pikakahvit.
laitat ne kahvinjuojat myös valmistamaan itse kahvinsa, koska sehän on selvänä erona noissa.
Kahvinjuoja saa valmiin tuotteen kuppiinsa, kun taas teenjuoja laitetaan itse valmistamaan teensä. Sen haudutusteen tekeminen olis oikeasti helppoa. Vielä helpompaa kuin kahvin tekeminen.
Kahvin- ja teenjuojat meillä samassa asemassa
-Täytekakku
-Pussitee, jonka jäljiltä teetä on kaikkialla muualla paitsi kupissa
-Munavoi ainoana levitteenä karjalanpiirakoille
varsinkin pitkosta leikatut viipaleet.
ei vaan maistu
isostikaan karjalanpiirakoista, homejuustot ei myöskään oo mun juttu, mutta sienet ja graavilohi on herkkua :) makeista en isosti piittaa, varsinkaan äklösuklaisista..
ite teen aina haudutettua teetä, mutta se taas johtuu siitä, ettei isäni juo kahvia ja osaa kyllä arvostaa kunnollista teetä.. usein käykin niin, että kahvit jää juomatta, ku vieraat huomaa, että onkin haudutettua teetä..
Niistä saa juu kivannäköisiä mutta kun marsipaani vaan on niin pahaa :P
Inhoan sitä sekä itselleni tarjottuna sekä myös muille tarjottuna. Inhoan sitä, että alkoholia tuputetaan väkisin, vaikka olisin monta kertaa kohteliaasti kieltäytynyt. Inhoan myös sitä, että sitä tarjotaan muille niin paljon että muut humaltuvat ja minä joudun olemaan kännikuski, seuraamaan sivusta muiden riitoja tai örvellyksiä tai muuten vain sopimattomia puheita, jotka seuraavana päivänä kaduttavat.
on aivan hirveitä. Lisäksi syömättä jää minulla: graavi- ja kylmäsavukalat
katkaravut
homejuusto-jutut
vuohenjuusto-jutut
sienet
pateet ym. "möhnät"
Makeista leipomuksista meneekin sitten hyvinkin kaikki :)