Mistä tarjottavista juhlissa pidät vähiten tai jopa inhoat?
Kommentit (91)
mahd halvalla tehty ja huono ruoka, ällömakeat valmisleivonnaiset, lisäaineita vilisevät tarjottavat, lihajalosteet, kuten nakit yök. Kyse ei ole siis vain mieltymyksestä, saan lisäaineista erilaisia fyysisiä oireita. Hyvistä aineksista itse tehtynä menee mikä vain.
Juon teetä tai mehua. Ja valitettavan usein tarjolla on vain perus-Liptonia ja Fun Lightia...
Miks teen juojat usein valittaa ettei oo ku yhtä tee laatua? Eihän kahvin juojatkaan vaadi juhla mokan tilalle mitään jamaica blue mountainia...
Fiksusti kirjoitettu, että maistat etkä todellakaan ala nirsoilemaan kyläpaikassa ja tekemään siitä numeroa!
Ja saisiko tuota raparperikakun ohjetta, kun alkoi kuulostaa niin mielenkiintoiselta ;)
En voi sietää sinihomejuustoa, jää aina syömättä. Samoin sillit ovat kuvottavia.
Muuten kelpaa ihan mikä vaan, tykkään voileipäkakuista, kermakakuista, peruspullasta, kuivakakuista, kekseistä...
PALJON parempaa ku jotkut muka-hienot-tiramisu-leivonnaiset!!
ei muuta tarjolla voin syödä, yritän nielaista rusinat...! Kuten aikaisemmin joku kirjoitti, käytöstavat kunniaan.
Mun mielestä kamalinta on juuri se juhlamokka. Vatsakaan ei kestä. Ja minä siis rakastan kahvia. Juhlissa juon yleensä teetä, koska tarjolla on vain tuota suomalaiseen makuun olevaa vaaleapaahtoista halpaa ja kitkerää kahvia. Yök.
Miks teen juojat usein valittaa ettei oo ku yhtä tee laatua? Eihän kahvin juojatkaan vaadi juhla mokan tilalle mitään jamaica blue mountainia...
vaan laadusta. Jopa Pirkka-perustee on parempaa kuin Lipton.
Haudutettu tee olisi tosi mahtavaa, mutta mulle riittäisi, että olisi edes pientä kahvikuppia isompi muki ja laadukas pussitee - esim. Clipper on hyvä merkki, jota saa ihan peruskaupoistakin.
Huono tee on verrattavissa siihen, että kahvi keitettäisiin aamulla ja lämmitettäisiin vieraita varten mikrossa.
Miksi pitää pilata ihana pulla rusinoilla :(
tai hedelmähyytelötäytekakku sekä kinuskikakku.
kalaruoat yleensäkin tökkii.
makeaa syön kaikkea, mutta kuivakakut on kyllä tylsiä, eli niitä vaan paremman puutteessa :)
Minusta perus-Lipton on perushyvää.
t. teenjuoja
vaan laadusta. Jopa Pirkka-perustee on parempaa kuin Lipton.
Makeat tarjottavat jäävät usein juhlissa ottamatta, kun ne eivät oikein maistu.
Minusta perus-Lipton on perushyvää.
t. teenjuoja
Minusta esim. sinihomejuusto sopii piirakkaan kuin piirakkaan ja pullassa kuuluu ehdottomasti olla rusinoita. :-)
Kyllä minäkin sen liptonin pikkukupista juon ihan irvistelemättä, mutta saahan sitä silti hiljaa mielessään toivoa parempaa!
Erityisesti pidän niistä mistä monet näköjään eivät, eli graavilohesta, sienistä ja homejuustosta. Makeista tarjottavista en niinkään välitä, en ole makean ystävä.
paitsi sellaiset leivonnaiset tai jälkiruuat missä on jotain alkoholia niin että se alkoholi maistuu niissä.
Mutta syömättä jätän kaikki sinihomejuustoa tai vuohenjuustoa sisältävät tarjottavat, joita tuntuu nykyään olevan joka paikassa.
Noiden lisäksi voileipäkakku ja oikein märäksi kostutettu täytekakku ovat epämiellyttäviä.
ja pipareita en popsi, en kyllä kääretorttuakaan..
Mä en ymmärrä sitä ollenkaan.Kosteeta ja kuivaa samaan aikaan.Miksei voi olla voileipiä ja kakkuja.Tommonen hybridi saa mulla kylmät väreet.
kaikki missä on sieniä, en tiedä miksi olen aina niitä inhonnut.
Olen kasvissyöjä joten kaikki missä on lihaa/kalaa/äyriäisiä tms. jää tästä syystä ottamatta.