Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tarjottavista juhlissa pidät vähiten tai jopa inhoat?

Vierailija
21.03.2011 |

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki missä on sieniä, en tiedä miksi olen aina niitä inhonnut.

Olen kasvissyöjä joten kaikki missä on lihaa/kalaa/äyriäisiä tms. jää tästä syystä ottamatta.

Vierailija
62/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahd halvalla tehty ja huono ruoka, ällömakeat valmisleivonnaiset, lisäaineita vilisevät tarjottavat, lihajalosteet, kuten nakit yök. Kyse ei ole siis vain mieltymyksestä, saan lisäaineista erilaisia fyysisiä oireita. Hyvistä aineksista itse tehtynä menee mikä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon teetä tai mehua. Ja valitettavan usein tarjolla on vain perus-Liptonia ja Fun Lightia...

Miks teen juojat usein valittaa ettei oo ku yhtä tee laatua? Eihän kahvin juojatkaan vaadi juhla mokan tilalle mitään jamaica blue mountainia...

Vierailija
64/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksusti kirjoitettu, että maistat etkä todellakaan ala nirsoilemaan kyläpaikassa ja tekemään siitä numeroa!

Ja saisiko tuota raparperikakun ohjetta, kun alkoi kuulostaa niin mielenkiintoiselta ;)

Vierailija
65/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää sinihomejuustoa, jää aina syömättä. Samoin sillit ovat kuvottavia.

Muuten kelpaa ihan mikä vaan, tykkään voileipäkakuista, kermakakuista, peruspullasta, kuivakakuista, kekseistä...

Vierailija
66/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON parempaa ku jotkut muka-hienot-tiramisu-leivonnaiset!!

Vierailija
67/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta tarjolla voin syödä, yritän nielaista rusinat...! Kuten aikaisemmin joku kirjoitti, käytöstavat kunniaan.

Vierailija
68/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kamalinta on juuri se juhlamokka. Vatsakaan ei kestä. Ja minä siis rakastan kahvia. Juhlissa juon yleensä teetä, koska tarjolla on vain tuota suomalaiseen makuun olevaa vaaleapaahtoista halpaa ja kitkerää kahvia. Yök.

Vierailija
69/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks teen juojat usein valittaa ettei oo ku yhtä tee laatua? Eihän kahvin juojatkaan vaadi juhla mokan tilalle mitään jamaica blue mountainia...

vaan laadusta. Jopa Pirkka-perustee on parempaa kuin Lipton.

Haudutettu tee olisi tosi mahtavaa, mutta mulle riittäisi, että olisi edes pientä kahvikuppia isompi muki ja laadukas pussitee - esim. Clipper on hyvä merkki, jota saa ihan peruskaupoistakin.

Huono tee on verrattavissa siihen, että kahvi keitettäisiin aamulla ja lämmitettäisiin vieraita varten mikrossa.

Vierailija
70/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pilata ihana pulla rusinoilla :(

Vierailija
71/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hedelmähyytelötäytekakku sekä kinuskikakku.

Vierailija
72/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalaruoat yleensäkin tökkii.

makeaa syön kaikkea, mutta kuivakakut on kyllä tylsiä, eli niitä vaan paremman puutteessa :)

Vierailija
73/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta perus-Lipton on perushyvää.

t. teenjuoja

vaan laadusta. Jopa Pirkka-perustee on parempaa kuin Lipton.

Vierailija
74/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeat tarjottavat jäävät usein juhlissa ottamatta, kun ne eivät oikein maistu.

Vierailija
75/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta perus-Lipton on perushyvää.

t. teenjuoja

Minusta esim. sinihomejuusto sopii piirakkaan kuin piirakkaan ja pullassa kuuluu ehdottomasti olla rusinoita. :-)

Kyllä minäkin sen liptonin pikkukupista juon ihan irvistelemättä, mutta saahan sitä silti hiljaa mielessään toivoa parempaa!

Vierailija
76/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti pidän niistä mistä monet näköjään eivät, eli graavilohesta, sienistä ja homejuustosta. Makeista tarjottavista en niinkään välitä, en ole makean ystävä.

Vierailija
77/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi sellaiset leivonnaiset tai jälkiruuat missä on jotain alkoholia niin että se alkoholi maistuu niissä.

Vierailija
78/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta syömättä jätän kaikki sinihomejuustoa tai vuohenjuustoa sisältävät tarjottavat, joita tuntuu nykyään olevan joka paikassa.

Noiden lisäksi voileipäkakku ja oikein märäksi kostutettu täytekakku ovat epämiellyttäviä.

Vierailija
79/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pipareita en popsi, en kyllä kääretorttuakaan..

Vierailija
80/91 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä sitä ollenkaan.Kosteeta ja kuivaa samaan aikaan.Miksei voi olla voileipiä ja kakkuja.Tommonen hybridi saa mulla kylmät väreet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä