Aikuisen ihmisen omituinen käytös, minkä näit viimeksi?
Kommentit (48)
Ihan tavallisen suomalaisen näköinen pariskunta.
Mulla oli jäänyt hänen luokseen pikkuhousut ajalta ennen eroa, kertoi haistelevansa niitä pikkuhousuja ja nukkuvansa niiden kanssa yöt. Pikkarit oli käytetyt.
23
Eilen kauppareissulla parkkiksella... Nainen kantoi autolle kahta painavaa ostoskassia ja piteli samalla taaperoa lantiotaan vasten ja laiskanpulskea mies tuli perässä pelkkää autonavainta heilutellen!
Mä olen kertonut mun miehelle, että näin E-P:lla toimitaan. Jos joskus ostoskassit jää kaikki mulle, käsken sen pyöritellä autonavaimia.
Eilen kauppareissulla parkkiksella... Nainen kantoi autolle kahta painavaa ostoskassia ja piteli samalla taaperoa lantiotaan vasten ja laiskanpulskea mies tuli perässä pelkkää autonavainta heilutellen!
Mä olen kertonut mun miehelle, että näin E-P:lla toimitaan. Jos joskus ostoskassit jää kaikki mulle, käsken sen pyöritellä autonavaimia.
Huh, nauran miltei kuset housuissa. Me ei olla Etelä-Pohjanmaalla, mutta kyllä vaan täälläkin moni perhe toimii noin. Liekö sitten kotoisin sieltä... =D
Huh, nauran miltei kuset housuissa. Me ei olla Etelä-Pohjanmaalla, mutta kyllä vaan täälläkin moni perhe toimii noin. Liekö sitten kotoisin sieltä... =D
käytäntö on vallalla muuallakin kuin Etelä-Pohjanmaalla. Mutta mä oon opettanut oman mieheni paikallisille tavoolle ;)
Nainen kantoi autolle kahta painavaa ostoskassia ja piteli samalla taaperoa lantiotaan vasten ja laiskanpulskea mies tuli perässä pelkkää autonavainta heilutellen!
tällaisen miehen, on nyt jo kuollut.
Kulki 5m vaimonsa edellä ja vaimo raahasi kauppakasseja perässä. Tosin harvoi edes vaivautui kauppaan kuskaamaan.
Kun lapset oli heillä pieniä (3) nainen roudas lasten kanssa koko perheen ostokset bussilla kera lasten kotiin. Kun lapset meni kouluun teki nainen puoltapäivää töitä heidän firmassaan ja tuli bussilla kaupan kautta kotiin ruokakassien kanssa. Perheessä oli 1 auto, ja vaimollakin ajokortti, mutta ei saanut käyttää autoa.
Perheellä olisi ollut varaa vaikka kymmeneen autoon.
Tää mies oli muutenkin tosi ällö. Mm paneskeli hoitoaan kun vaimo oli synnyttämässä lapsia, aina sama jutto joka kerralla.
Nainen kantoi autolle kahta painavaa ostoskassia ja piteli samalla taaperoa lantiotaan vasten ja laiskanpulskea mies tuli perässä pelkkää autonavainta heilutellen!
tällaisen miehen, on nyt jo kuollut.
Kulki 5m vaimonsa edellä ja vaimo raahasi kauppakasseja perässä. Tosin harvoi edes vaivautui kauppaan kuskaamaan.Kun lapset oli heillä pieniä (3) nainen roudas lasten kanssa koko perheen ostokset bussilla kera lasten kotiin. Kun lapset meni kouluun teki nainen puoltapäivää töitä heidän firmassaan ja tuli bussilla kaupan kautta kotiin ruokakassien kanssa. Perheessä oli 1 auto, ja vaimollakin ajokortti, mutta ei saanut käyttää autoa.
Perheellä olisi ollut varaa vaikka kymmeneen autoon.
Tää mies oli muutenkin tosi ällö. Mm paneskeli hoitoaan kun vaimo oli synnyttämässä lapsia, aina sama jutto joka kerralla.
tällaisen perheen ja kyllä sen huomasi että KAIKKI kotityöt ja lastenhoitaminen oli/on naisen harteilla, mies tekee mitä lystää milloin lystää. Eikä kysele vaimolta mielipidettä mihinkään.