Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisen ihmisen omituinen käytös, minkä näit viimeksi?

Vierailija
20.03.2011 |

kerro

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä on suuri.

Vierailija
22/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän parkkipaikalla kyttäämässä klo 23 aikaan arki-iltana ekaluokkalainen lapsi mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun moikkasin niin se veti verhot kiinni.

Vierailija
24/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun moikkasin niin se veti verhot kiinni.

Vierailija
25/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloyhtiömme lehtiroskista (olis siis kaatanut koko roskiksen sisällön jätekatoksen lattialle). Häkellyin niin etten saanut sanaa suustani vaan heivasin jätepussini vaan äkkiä astiaan ja häivyin. Setä selvästikin kyllä nolostui. Mitä kummaa se sieltä oikein kaivoi???

Vierailija
26/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloyhtiömme lehtiroskista (olis siis kaatanut koko roskiksen sisällön jätekatoksen lattialle). Häkellyin niin etten saanut sanaa suustani vaan heivasin jätepussini vaan äkkiä astiaan ja häivyin. Setä selvästikin kyllä nolostui. Mitä kummaa se sieltä oikein kaivoi???

No naapureitten laskuja ja muita yksityistä postia, mistä saa hyviä juoruilunaiheita...

Vierailija
27/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kaivanut siellä samanlailla.

Vierailija
28/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin tekemässä lumitöitä näin naapurin n. 70-vuotiaan naisen tekemässä lumitöitä omalla pihallaan. Naisen paiskiessa töitä hänen n. 40-vuotias poikansa, joka asuu äidin luona, istui puutarhatuolilla keskellä lumihankea ja katseli kun ihmiset teki lumitöitä..

Vierailija
29/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kantoi autolle kahta painavaa ostoskassia ja piteli samalla taaperoa lantiotaan vasten ja laiskanpulskea mies tuli perässä pelkkää autonavainta heilutellen!

Vierailija
30/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
31/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

akka alkoi haukkumaan mua kun kysyin sen tytöltä paperit kaupan kassalla kun osti kaljaa.

Vierailija
32/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kantoi autolle kahta painavaa ostoskassia ja piteli samalla taaperoa lantiotaan vasten ja laiskanpulskea mies tuli perässä pelkkää autonavainta heilutellen!

Mä näin vähän vastaavan jutun, naapurin pariskunta oli menossa mattopyykille pyykkitupaan, pienikokoinen nainen kantoi kahta jumalattoman suurta olohuoneen mattoa sylissään, mies käveli perässä kuin maailman omistaja...Lyön vetoa ettei se mies osallistunut mattojen pesemiseenkään :D

Vierailija
33/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... kyyläsi minua ja miestäni kauppakeskuksessa. Hän liimautui viekkuun ja oli kovasti tutkivinaan lähes tyhjää suksihyllyä. Luulimme hänen jo tajunneen, ettei saisi meistä irti mitään, kun hän häipyi - mutta tyyppi kävikin vain välillä vähän hyllyjen takana keräämässä rohkeutta, ja hiippaili sitten TAKAISIN tarkalleen samaan spottiin tuijottamaan lasittuneesti lähes tyhjää suksihyllyä. Minä tiedän ennestään, miten hukassa tämä olento on itsensä ja elämänsä kanssa, mutta mieheni ei ole tottunut sellaiseen, hmmm.... todellisuudentajun puutteeseen, eikä ollut uskoa silmiään.

Vierailija
34/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... kyyläsi minua ja miestäni kauppakeskuksessa. Hän liimautui viekkuun ja oli kovasti tutkivinaan lähes tyhjää suksihyllyä. Luulimme hänen jo tajunneen, ettei saisi meistä irti mitään, kun hän häipyi - mutta tyyppi kävikin vain välillä vähän hyllyjen takana keräämässä rohkeutta, ja hiippaili sitten TAKAISIN tarkalleen samaan spottiin tuijottamaan lasittuneesti lähes tyhjää suksihyllyä. Minä tiedän ennestään, miten hukassa tämä olento on itsensä ja elämänsä kanssa, mutta mieheni ei ole tottunut sellaiseen, hmmm.... todellisuudentajun puutteeseen, eikä ollut uskoa silmiään.

Vierailija
35/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätettyäni hänet 14 vuotta sitten, alkoi silloin kyttäämään minua. Asun serkkuni kanssa kerrostalossa, jätkä istui autossaan viereisen taloyhtiön parkkipaikalla sillä sieltä näki suoraan asuntomme ikkunoihin. Jos lähdimme serkun kanssa kotoa pois, kävellen koska olimme vähävaraisia opiskelijoitaja kaupungissa erittäin huonosti järjestetty julkinen liikenne, ex ajoi omalla autollaan vieressä alle 20 kilsaa tunnissa vauhtia. Kävi tiputtamassa postilaatikkoon oman kuvansa ja postikortin jossa luki jotain tässä sinulle valokuva minusta rakkaani. Soitteli vanhemmilleni ja 2:lle tätilleni tekevänsä itsemurhan. Aivan seko.

Vierailija
36/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan oppinut elämään. Liekö jotain samankaltaista kuin 23:n exällä...

Siis onks tää joku katuskitsofeenikko, ei oo terveen ihmisen touhua

21

Vierailija
37/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko exällä mitään diagnoosia, mutta seko se oli silloin ja varmaan vieläkin. Tosi kahelil tyyppi oli kun vieläkään en ole edes kuullut mistään oudommasta.

23

En tiedä mikä (mitkä) diagnoosi(t) olisi oikea eikä kiinnostakaan. Ei ole koskaan oppinut elämään. Liekö jotain samankaltaista kuin 23:n exällä...

21

Vierailija
38/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko exällä mitään diagnoosia, mutta seko se oli silloin ja varmaan vieläkin. Tosi kahelil tyyppi oli kun vieläkään en ole edes kuullut mistään oudommasta.

23

En tiedä mikä (mitkä) diagnoosi(t) olisi oikea eikä kiinnostakaan. Ei ole koskaan oppinut elämään. Liekö jotain samankaltaista kuin 23:n exällä...

21

ja hitto että se oli pelottavaa! Ihminen joka ei ymmärtänyt sanaa "ei" vaan käyttäytyi kuin iso pikkulapsi. Karmaiseva mies.

Vierailija
39/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex-vaimo

meidän parkkipaikalla kyttäämässä klo 23 aikaan arki-iltana ekaluokkalainen lapsi mukana.

Vierailija
40/48 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

23

21

ja hitto että se oli pelottavaa! Ihminen joka ei ymmärtänyt sanaa "ei" vaan käyttäytyi kuin iso pikkulapsi. Karmaiseva mies.

vaikka ex sananmukaisesti kyttäsi mua jokaisen hereilläolohetkensä. Aamulla kun heräsin, näkyi auto olkkarin ikkunasta tai ainakin ilmestyi sinne ennen klo 9:ää. Illalla oli siellä vielä klo 23 aikoihin. Jos kävin kaupassa, ex ajeli hitaasti vieressä katua pitkin ja odotti kaupan edessä parkissa. Jos onnistuttiin eksyttämään se, ajoi taas kotini viereen odottamaan että milloin palataan takaisin. Saattoi soittaa mulle, muttei puhunut mitään kun linja aukesi. Kerran jätin kännykän linja auki makkarin sängylle, kun itse katsoin kavereitten kanssa olkkarissa telkkaria, puolen tunnin kuluttua kävin tarkistamassa ja edelleen linja auki.

Sitten kerran hoksattiin serkun kanssa että kerrostalomme kellarikerroksessa menee käytävä koko talon päästä päähän ja sieltä ovi ulos (joka ei näy sinne missä ex kyttäsi). Vieressä oli ammattikoulu ja sen koulun pihan kautta päästiin huomaamatta lähtemään. Vielä kun jätettiin kämppään valot päälle niin ex vain odotteli pihalla autossaan...

Näin jälkeenpäin kuulostaa aivan hullulta etten edes pelännyt koko tyyppiä. Ois voinu seota täysin ja vaikka yrittää tappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi