Aikuisen ihmisen omituinen käytös, minkä näit viimeksi?
Kommentit (48)
ruokakaupan kassalla, nainen maksaa AINA kaiken omasta kukkarostaan, mies auttelee puuhakkaana ostosten pakkaamisessa kasseihin.
kukahan meillä kyttää, kun meillä maksaa melkein aina mies! Ja mä pakkailen puuhakkaana kasseihin.
ruokakaupan kassalla, nainen maksaa AINA kaiken omasta kukkarostaan, mies auttelee puuhakkaana ostosten pakkaamisessa kasseihin.
Maksan aina ostokseni koska emme asu yhdessä emmekä luultavasti ikinä muutakaan yhteen:) Mutta mies kyllä pakkaa, mistä olen iloinen.
kukahan meillä kyttää, kun meillä maksaa melkein aina mies! Ja mä pakkailen puuhakkaana kasseihin.
tämä ei kerro mitään mistään. Minä usein maksan ostokset, kun mies pakkaa. Mulla on kylläkin käytössä miehen rahat, koska olen itse kotihoidontuella ja hän töissä, ei ole mulla rahoja maksella, mutta yhteiset varat on. Toki kun menen töihin, myös mies saa käyttää mun tienaamia rahoja. Meillä on yhteinen perhe, talous ja rahat.
taloyhtiömme lehtiroskista (olis siis kaatanut koko roskiksen sisällön jätekatoksen lattialle). Häkellyin niin etten saanut sanaa suustani vaan heivasin jätepussini vaan äkkiä astiaan ja häivyin. Setä selvästikin kyllä nolostui. Mitä kummaa se sieltä oikein kaivoi???
Olen itsekin kaivanut siellä samanlailla.
tärkeän paperin roskiin. Pengoin illalla roskista samalla tavalla..
mieheni kanssa ja kyläpaikan perheen isäntä istui sohvalla kalsareissaan koko vierailun ajan, katsoi urheilua eikä puhunut mitään ja jossain vaiheessa tunnusteli kiveksiään (mies oli huomannut).
mieheni kanssa ja kyläpaikan perheen isäntä istui sohvalla kalsareissaan koko vierailun ajan, katsoi urheilua eikä puhunut mitään ja jossain vaiheessa tunnusteli kiveksiään (mies oli huomannut).
perheen mies oli möhömahoineen t-paidalla ja boksereilla, tepasteli ja teki mitä miloinkin eikä sitä haitannut, vaikka oli harvinaisempi vieras kylässä.
Tämä työkaveri on sairaslomalla tämän alkuviikon ja näin sen ärrällä ostamassa kondoomeja.
Jätkä ei ostanut mitään muuta kuin kaks pakettia kondomeeja.
En tiedä sitten tarkoittaako sille sairausloma jotain seksilomaa.
Ja en kehdannut moikata sille vaan olin niin kun en olis huomannut sitä...nolotti jotenkin niin paljon sen puolesta..
kutsuttuna juhilin tuttavapariskunnan luo. perheen isä tai äiti evät juuri edes tervehtineet, kun tultiin. Lapsetkaan eivät puhuneet mitään. yksi pelas tietokoneella ja toiset puuhasivat omiaan. Perheen emäntä söi itse tarjottavia, eikä tarjonnut meille. Otettiin sitten itse kahvinkeittimestä kahvia ja kakkua pöydältä. Olipa outoa kyllä.
laskut (sähkö, vesi, jäte, vakuutukset, kaapeli, netti, auto ym.) ja minä ruuat! Mutta tulee mukaan kauppaan ja kantaa vielä kassitkin!! :D
meilläkin on näin, johtuen jo siitä syystä että olemme jakaneet kuluja niin. Mies maksaa aina lainat, talon kaikki kulut, ym ja minä maksan ruuat, lasten vaatteet ym. Ei ole tullut mieleenkään että se olisi jotenkin outoa.
kutsuttuna juhilin tuttavapariskunnan luo. perheen isä tai äiti evät juuri edes tervehtineet, kun tultiin. Lapsetkaan eivät puhuneet mitään. yksi pelas tietokoneella ja toiset puuhasivat omiaan. Perheen emäntä söi itse tarjottavia, eikä tarjonnut meille. Otettiin sitten itse kahvinkeittimestä kahvia ja kakkua pöydältä. Olipa outoa kyllä.
kun olen jotain vahingossa heittäny sinne. Kerran meni just otetut passikuvat ja sillon asuin rivitalossa. Piti vielä se oma pussi sieltä valkata :D
Mulla jääny elävästi mieleen, ku mentiin mieheni kotia jouluaattoiltana. Oltiin puettu parempaa päälle ja oli siis ensimmäinen joulu, kun menin anoppilaan. Niin mieheni isä oli reikäisessä t-paidassa ja kulahtaneissa venyneissä kalsareissa. Jotka roikkuu perseestä polvitaipeisiin asti.
Mulla meni suorastaan ruokahalu :D appiukkoa katellessa.
Meillä minä aina hoidan maksupuolen ja mies pakkaa ja kantaa tavarat.
Rahat kyllä menevät ihan yhteiseltä tililtä.
käyttää aikaa kirjoittaakseen kolme pitkää haukkumaviestiä olemattomasta työkaverin virheestä
makaa sohvalla ja näplää läppäriä kylässä, kun vaimo huutelee saunan ovelta että lapset tarttis iltapalaa. Mies ei edes vastaa mitään. Lapsensa riehuvat ja meluavat ympärillä ja kyläpaikan vauvaa nukutetaan viereisessä huoneessa.
ja sen jälkeen kaatoi ämpärin päälleen.
ja kyllä ne kaikenmaailman homppeleiden ja lepakoitten käytös -ja ennen kaikkea jutut- oli vähintääkin outoa. Yrittää nyt tuollaisesta luonnottomuudesta vääntää jotenkin ymmärrettävää.