Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on ruvennut TOD vituttamaan miehen paskallä käymisen ajankäyttö!!!

Vierailija
20.03.2011 |

MITÄ mies voi tehdä ja MITEN mies voi viihtyä paskapöntöllä joka ikinen kerta ½h-45min???

Puhelin sillä on mukana, uutisia s ekuulema tutkii ja työsähköpostejaan yms ja en usko että runkkaa tms.

Mulla vaan nyt kilhati, lapset ulkona ja eka kerta kun oltais päiväkausiin se 2h kaksin niin hrs istuu siitä ajasta 45min paskalla!!!!

Kommentit (193)

Vierailija
81/193 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on samanlaisia, niillä on jonkinlainen meditaatiokirkko se huussi.

Höpö höpö. Älä yleistä. Mieheni käy asioillaan ja tulee vessasta pois heti sen jälkeen eikä tosiaankaan jää sinne tuntikausiksi. Miehelläni on sentään käytöstavat.

Sun miehesi ei taida sitten ollakaan oikea mies jos ei tuon pitempään pöntöllä istu.

Vierailija
82/193 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on samanlaisia, niillä on jonkinlainen meditaatiokirkko se huussi.

Höpö höpö. Älä yleistä. Mieheni käy asioillaan ja tulee vessasta pois heti sen jälkeen eikä tosiaankaan jää sinne tuntikausiksi. Miehelläni on sentään käytöstavat.

Sun miehesi ei taida sitten ollakaan oikea mies jos ei tuon pitempään pöntöllä istu.

Älkääpä kateelliset panetelko siellä. Mieheni on parasta laatua oleva mies. Hänellä on parempaakin tekemistä kuin istuskella vessassa. Eipähän tarvitse keskustelupalstoilla itkeä ja haukkua omaa miestään kuin jotkut tekevät. Mahtavaa, kun saa olla omaan ihanaan mieheensä kaikin puolin tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/193 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan tekee ukko hallaa terveydelleen. Ottais tyroksi renkaan mukaansa ni voi istua talvellakin vessassa.

Minunkin mies istuu vaikka tunnin vessassa ja lukee + täyttää sanaristikoita.

Sit kerran kirjastosta löysin Homeopatian päätyypit käsittelevän kirjan JA TODEN TOTTA siinä puhuttiin juuri esim. mun miehestä.

Kakka tulee ulos pieninä läjäyksinä ja se kestää kauan.

Nyt syötän Terveyskaupasta ostettua yrtti-ruuansulatustippoja ja kakkajuttu sujuu paremmin.

Toinen kirja käsitteli ihmistyyppejä ja joku tyyppi olikohan Leptomaani tai joku on sellainen, että vaan nauttii olla vessassa pitkään! Hui!

Kaikkeen voi löytyä ihan selityskin.

Vierailija
84/193 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöntöllä kuluu tuhottoman kauan, ja tosiaan: miksi vessaan pitää mennä aina silloin, kun ollaan lähdössä johonkin?

kun silloin pääsee helpommalla kun ei tarvii hoitaa lapsen pukemisia, valojen sammuttamisia yms. vaan voi huolehtia ihan vain itsestään.

Ei vaan ettei tule se paskahätä siellä minne ikinä onkaan menossa

Vierailija
85/193 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikilla lähtö noin samaaan aikaan. Mies jösöttää vessassa puolikin tuntia p---a! Muittenkin olis tarvis käydä ,onneksi on toinen vessa rakenteilla.Meillä on kolme VC-kaksi ihmistä tällä hetkellä.Kaksi on yläkerrassa, mutta alhaalla on kumminkin mukavampi käydä.

Vierailija
86/193 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hän pysyy käymään joka aamu p......a samaan kellonaikaan.Toimitus kestää n. 20 min.Onneksi tähän on varattu hänelle oma vessa ja pehmeää paperia.Myös radio on käden ulottuvilla...kuuntelee samalla uutiset.

Vierailija
87/193 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan lehteä luen, teen ristikkoa, pelaan jotan peliä kännykästä, enkä viitti jättää kesken :)

Että kaikenlaista siellä voikin tehdä.

Vierailija
88/193 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille pullollinen Levolacia, jotta juoksee nopeempaa sonta

Ei kannata istua pitkään, kun sen takia tulee helpommin peräpukamia. Toimitetaan asia nopeasti ja sitten vedetään vessa.

Haju ei ehdi haitaksi, kun vedetään heti. Jos halutaan sitten istua vessassa, niin kansi kiinni ja istutaan sen päällä. Paitsi jos painoa on paljon ja kansi menee rikki. Sitten on parempi lähteä pois vessasta ja istua sohvalla. Jos ei toimi, syödään kuitua ja juodaan riittävästi vettä.

Itse todella harvoin viivyn viittä minuuttia enempää.

-M46

Vierailija
89/193 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kirja mukana kun menen paskalle.Istun siellä noin tunnin.

Vierailija
90/193 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole edes lukkoa veskin ovessa.Ei siellä viitti kauaa istua kun joku voi aukasta oven kun sä just väännät siellä paskaa.

Vierailija
91/193 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikilla ripuli ja on vaan yksi vessa.Olen joutunut paskantamaan keittiön lavuaariin ku ukko on vallannu huussin

Vierailija
92/193 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis surffaako jotkut kannettavalla veskissä tai puhuu kännyyn? Mulle ei ole ikinä tullut edes mieleeni, kun lehteäkään en vessassa lue.

Vierailija
93/193 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeroko uhkaa tulevaisuudessa???

Menee vessaan,lukitsee oven ja viipuu vähintään sen puolituntia. Pelaa Nintendoa ja höpöttää itsekseen. Ilmeisesti ummetustaipumusta, mutta sitä ei koskaan myönnä-

,

Vierailija
94/193 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeroko uhkaa tulevaisuudessa???

Menee vessaan,lukitsee oven ja viipuu vähintään sen puolituntia. Pelaa Nintendoa ja höpöttää itsekseen. Ilmeisesti ummetustaipumusta, mutta sitä ei koskaan myönnä-

,

jospa loytää ymmärtäväisen puolison

Vierailija
95/193 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis surffaako jotkut kannettavalla veskissä tai puhuu kännyyn? Mulle ei ole ikinä tullut edes mieleeni, kun lehteäkään en vessassa lue.

mulla on aina känny ja kannettava mukana,joskus myös näppärää ruokaa esim. cokista ja lihapirakkaa

Vierailija
96/193 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos runkkaakin. Oletko mustasukkainen kädelle. Tästä lähtien vaadit sitten että ukko jättää kädet näkyviin oven rakoon, että voit vahtia ettei ole sulle uskoton.

Vierailija
97/193 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos runkkaakin. Oletko mustasukkainen kädelle. Tästä lähtien vaadit sitten että ukko jättää kädet näkyviin oven rakoon, että voit vahtia ettei ole sulle uskoton.

Vierailija
98/193 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes vähän aikaa

Vierailija
99/193 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan jaksaa lukea kaikki

Vierailija
100/193 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläki mies viipyy, on sanonu et tavara tulee monessa osassa ja siksi kestää, oon uskonu. Mutta ei se siellä rauhassa saa olla jos aamulla kauan kestää, meisselillä avaan ulkopuolelta ja haen vaippaa lapselle, hiusharjaa itelle tai tuun ehostamaan... ja joo, lehdet jää lattialle tai hyvässä tapauksessa pesukoneelle tai hoitopöydälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän