Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on ruvennut TOD vituttamaan miehen paskallä käymisen ajankäyttö!!!

Vierailija
20.03.2011 |

MITÄ mies voi tehdä ja MITEN mies voi viihtyä paskapöntöllä joka ikinen kerta ½h-45min???

Puhelin sillä on mukana, uutisia s ekuulema tutkii ja työsähköpostejaan yms ja en usko että runkkaa tms.

Mulla vaan nyt kilhati, lapset ulkona ja eka kerta kun oltais päiväkausiin se 2h kaksin niin hrs istuu siitä ajasta 45min paskalla!!!!

Kommentit (193)

Vierailija
61/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiputtaa kaljan sekaan.

Vierailija
62/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöntöllä kuluu tuhottoman kauan, ja tosiaan: miksi vessaan pitää mennä aina silloin, kun ollaan lähdössä johonkin?

kun silloin pääsee helpommalla kun ei tarvii hoitaa lapsen pukemisia, valojen sammuttamisia yms. vaan voi huolehtia ihan vain itsestään.

Jos ollaan sovittu että hän pukee lapset, niin minähän odotan vessan oven takana.

19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jotenkin erikoista käyttäytymistä, vielä erikoisempaa kuin naisten tarve mennä ravintolan vessaan porukalla.

Entisellä miehelläni oli tuo tapa, samoin nykyisellä miesystävälläni. En täysin osta tuota pakenemis/piiloutumisteoriaa, koska käyttäytymistä ilmenee, vaikka lapset eivät olisi mailla halmeilla ja minäkin olisin jossain omassa jutussani kiinni. Toki myös joka kerta kun ollaan porukalla lähdössä jonnekin, ryhmän miespuolista saa odottaa paskalla istumisen takia.

Omituisia otuksia ovat miehet, mutta ehkä ne voi lyödä omilla aseillaan... ;)

Vierailija
64/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et kerran kestä edes toisen paskalla käymistä ehkä sä olet niin vittumainen puoliso, että tuo 45min on miehelle omaa aikaa jolloin kukaan ei olevaatimassa mitään (paitsi tietenkin sinä ap)

Vierailija
65/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa miehen pukea kakkareissunsa jälkeen. Eihän äidin tarvitse osallistua rumbaan ollenkaan, mieskin voi hyvin ottaa 100% vastuun hommasta siinä missä nainenkin. Jos lapset valittavat, ilmoita, että asia kuuluu nyt isälle ja että selvittävät asian hänen kanssaan.

Vierailija
66/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy nyt tunnustaa, että minä olen meillä se joka siellä huussissa istuu. Kännykän kanssa :/

t. yks AV-mamma

Vierailija
67/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä jopa nopeammin. Ei tarvitse kummankaan vessaan piiloutua, tai kakkaa ängertää ja vängertää. Joo kaikkia varmaan tämäkin kiinnosti, toki.

Vierailija
68/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi meillä mies menee lisäksi AINA vessaan heti syömisen jälkeen. Kyllä vituttaa kun pöydän korjaaminen (siis tiskit ym) jää aina minulle. Kyllähän tuo sanoo, että älä korjaa niitä ja hän siivoaa sen jälkeen kun tulee vessasta, mutta OIKEESTI siinä saattaa mennä se 30-45 minuuttiakin ihan helposti. Anna nyt siinä sitten meitopurkkien seistä pöydässä.

Sama juttu joka kerta myös kun lähdetään johonkin. Muut jo istumme yleensä autossa kun miehen pitää vielä istua paskalla. Muuten on ihan huippu mies mutta toi vessajuttu ärsyttää. Ja sekään ei ärsyttäis jos ois oikeesti vaan vessassa, mutta kun meillä mies saattaa lukea hyvinkin puoli kirjaa siinä samassa. Ja mikä pahinta, esikoinen näyttää olevan omaksumassa saman tavan. ARGH!!!

Vierailija
69/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös yksi pönttötakiaiseen puoliso. Meillä mies kärsinyt vuosia kivuliaisista peräpukamista, mutta ei ole ottanut kuuleviin korviinsa kun olen maininnut tästä syy-yhteydestä pöntöllä istumiseen. 45min /kerta on täälläkin ollut ihan normiaika. Viime syksynä miehen oli lopulta pakko mennä lääkärille, kun ei juuri kävelemään enää pystynyt. Lääkäri oli heti kysellyt tästä vessakäyttäytymisestä ja mies sitten lääkäriltä tultuaan innoissaan kertoi, että saattaa johtua pitkistä vessaistunnoista. Siis ihan uutena asiana hänelle tämä tuli. Aivan sama vaikka itse olin vuosia hänelle asiasta puhunut. Mutta kun en ole terveysalan ammattilainen, niin voi sivuuttaa tällaiset maalaisjärjellä tuotetut diagnoosit. Itsepähän kärsii ukko vaivoistaan.

Vierailija
70/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku miespuolinen tulla kertomaan miksi siellä paskalla pitää istua niin saakelin kauan?

Vierailija
71/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi kahvin juominen on sellaista taidetta, että! kestää vähintään tunnin.

Vierailija
72/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et kerran kestä edes toisen paskalla käymistä ehkä sä olet niin vittumainen puoliso, että tuo 45min on miehelle omaa aikaa jolloin kukaan ei olevaatimassa mitään (paitsi tietenkin sinä ap)

paskanhajuisessa vessassa kolme varttia? Siis miten kamalaa elämää ihmisten kotona oikein eletäänkään kun jonkun pitää paeta paskalle??

äkerretäänkö siellä myyrää pihalle koko tuo aika vai mitä ihmettä siellä tapahtuu? Eikö tuossa ajassa saa koko peräsuolensa verelle! Äkkiä nyt massut kuntoon tai sitten vaikka lenkille tai muuten ottamaan sitä aikaa.

Vierailija
73/193 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa akat nyt elämä itselle. Ei kait se ole teiltä pois kauanko ukko istuu paskalla. Jos olis tuollainen valittava ämmä muuttaisin pysyvästi sinne vessaan..

Vierailija
74/193 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa akat nyt elämä itselle. Ei kait se ole teiltä pois kauanko ukko istuu paskalla. Jos olis tuollainen valittava ämmä muuttaisin pysyvästi sinne vessaan..

Ihme ämmämäistä valitusta, ei oo ihmekään että ukkonne viihtyvät vessassa jos joka helvetin asiasta pitää itkunillittää ja valittaa :D

Vierailija
75/193 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai täällä muuten nillitettäis ellei nuo paskannussessiot vaikuttais jo muidenkin perheenjäsenten elämään. Jos vaimo ja lapset myöhästyy vähän väliä omista menoistaan sen takia etteivät pääse lähtemään kun mies on vallannut vessan lähes tunniksi niin kyllä se alkaa jossain vaiheessa kyrpimään. Menisi sitten vaikka autotalliin istumaan jos se on vaan siitä omasta ajasta kiinni, niinkuin jotkut täällä sanoo...

Ihme ämmämäistä valitusta, ei oo ihmekään että ukkonne viihtyvät vessassa jos joka helvetin asiasta pitää itkunillittää ja valittaa :D

Vierailija
76/193 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mies on pönttötakiainen... Ja tää vielä väitti vuoskaudet et on ihan normaalia istua vessassa 1/2-1h. Mutta kerran mun äitini sattui olemaan meillä ja rupes kovaan ääneen huolissaan pohtimaan että onko Terolla joku hätänä kun on ollut siellä niin kauan.. Ekaa kertaa mieheni tajus että EI OLE normaalia olla niin kauaa vessassa, eikä se ole vain vaimon nalkutusta!

Ja tosiaan, vessaan täytyy mennä aina kun ollaan lähdössä ja PIIITKÄKSI aikaa :/ Nykyään alan vihjailemaan että tuonko sakset... Joskus se auttaa.

Vierailija
77/193 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten aamutoimiin heräämällä vasta kun on ihan pakko ja sitten heti menemällä vessaan lukemaan sillä aikaa kun mä herättelen, puen ja pesen. Ylipäänsä se on hyvin itsekäs ajankäytössään ja pyrkii ajoittamaan tekemisensä niin että se estäisi hänen osallistumisensa ikäviin velvollisuuksiin.

Mä en usko että sitä edes paskanhaju häiritsee, sillä ei tunnu olevan kovin tarkka hajuaisti ylipäänsäkään.

Vierailija
78/193 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis vielä kuvittelet että vaimoilla on mitään oikeuksia tai miehillä mitään velvollisuuksia. Kyllä se on puhtaasti naisen vika jos mies ei osallistu perhe-elämään tai kotitöihin. Nainen ei varmaan ole antanut tarpeeksi p****a tai on nalkuttanut liikaa.

Ei kai täällä muuten nillitettäis ellei nuo paskannussessiot vaikuttais jo muidenkin perheenjäsenten elämään. Jos vaimo ja lapset myöhästyy vähän väliä omista menoistaan sen takia etteivät pääse lähtemään kun mies on vallannut vessan lähes tunniksi niin kyllä se alkaa jossain vaiheessa kyrpimään. Menisi sitten vaikka autotalliin istumaan jos se on vaan siitä omasta ajasta kiinni, niinkuin jotkut täällä sanoo...

Vierailija
79/193 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessaan, jotta se ei ole ainakaan hän, joka joutuu odottamaan muita. Me odotamme AINA häntä. Olenkin alkanut pakottaa mieheni puoli tuntia ennen lähtöä vessaan, ettei varasta meiltä aikaa ja myöhästytä.

Kyse on viime hetken hommista. Olen lukenut, että osa ihmisistä ei siedä minkäänlaista odottelua. He tekevät viime hetken hommia, kun ollaan lähdössä porukalla ja heitä sitten odotetaan. HE eivät odota.

Vierailija
80/193 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on samanlaisia, niillä on jonkinlainen meditaatiokirkko se huussi.

Höpö höpö. Älä yleistä. Mieheni käy asioillaan ja tulee vessasta pois heti sen jälkeen eikä tosiaankaan jää sinne tuntikausiksi. Miehelläni on sentään käytöstavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi