Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaako luonnossa?

Vierailija
19.03.2011 |

Kuljen itse paljon luonnossa, ainakin kesä aikaan. Hyvin usein, huomaan yhtäkkiä metsässä olevani kanki kovana. Ilmeisesti metsässä on sellaista energiaa, niin paljon että sitä siirtyy ihmiseenkin, en tiedä mutta näin usein käy. Joskus kun vaelsin jotain polkua ja olo alkoi olla jo sellainen, että huomio ja ajatukset olivat vain naisissa ja siinä, että kun vain saisi pillua, ajattelin juuri että nyt jos tulee yksinäinen nainen vastaan, niin rupean juttusille ja yritän iskeä. Melkein heti mutkan takaa tuli reipas seksikkään näköinen nainen, niin meinasi meikäläinen häkeltyä. Eihän siinä muuta osannut kuin hädintuskin sai tervehdittyä, kun omaksi yllätyksekseni punastuin hieman ja kiirehdin eteenpäin (ajatellen, että näkiköhän se tuon pullotuksen). Ei olisi juttusille oikein kehdannut alkaa :) Mites teillä muilla, panettaako luonnossa? Naiset, kun käytte metsä lenkillä pusikossa, niin ajatteletteko koskaan, että mitä jos joku näkee jostain suoraan alapäähän? Kiihottaako se?

Kommentit (327)

141/327 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat silmät ruskea tukka....pitäköö hyvänänsä kiitos!

Vierailija
142/327 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saareen menossa taas juhannukseksi. Kyllä siellä taas jossain välissä ulkona nussitaan, se on meillä vähän niinkuin perinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/327 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka paneskelee lumihangessa?

Vierailija
144/327 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Painisin, vaikka naapurin rouvan kanssa niityllä. Aurinko paistaa ja panettaa.. taitaa tulla...

Vierailija
145/327 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun liikkunut metsässä, linturetkellä tai kalassa, niin on jostain syystä panettanut pirusti. En yleensä vedä usein käteen, vaimo pitänyt huolen pussien tyhjennyksestä, mutta luonnossa on täytynyt purkaa panetusta. Onneksi on vaimo ollut useimmilla kalareissuilla mukana. Parhaimpia muistoja meren ulkosaaressa, matalien katajien välisellä nurmimatolla. Aurinko paistoi ja oli vain mahtava paneskella. Kattelin taivaalla lokkeja, kun vaimo ratsasti päällä.

Vierailija
146/327 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vaimokkeen kanssa pantu usein nakurannoilla suomessa ja kanarialla. Kiihottavaa taivasalla. Joskus joku on tullut viereen katsomaan ja jotku runkkaamaankin... Tosi kiihottavaa ja nainen ihan märkänä kiimasta kun katseluja vieressä.

Vierailija
147/327 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan vaimokkeen kanssa pantu usein nakurannoilla suomessa ja kanarialla. Kiihottavaa taivasalla. Joskus joku on tullut viereen katsomaan ja jotku runkkaamaankin... Tosi kiihottavaa ja nainen ihan märkänä kiimasta kun katseluja vieressä.

Kuulostaa erittäin ihanalta!

Voisitko kertoa, missä olette nakuilleet Suomessa? Olen itsekin nakuilun ystävä ja seksin tietenkin. Puolison kanssa ollaan Yyterin nakurannalla loikoiltu mutta ei naitu. Joku katseli meitä ja runkkasi kauempana.

Olen erityisen kiinnostunut nakuilupaikoista Keski-Suomessa.

Vierailija
148/327 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakuillaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa erittäin ihanalta!

Voisitko kertoa, missä olette nakuilleet Suomessa? Olen itsekin nakuilun ystävä ja seksin tietenkin. Puolison kanssa ollaan Yyterin nakurannalla loikoiltu mutta ei naitu. Joku katseli meitä ja runkkasi kauempana.

Helsinki Pihlajasaari, Inkoo, Hanko ja Yyteri

Olen erityisen kiinnostunut nakuilupaikoista Keski-Suomessa.

Vierailija
149/327 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään myös siintä,että saa hieroa pilluaan jotakin kulmaa vasten , painon tunteen kohdistuessa sopivasti, laukeaa parhaiten itsekseen. Kun muuten tuo huipennus, jää miehen kanssa kokematta vaikka hyvää tekeekin. N 43 v.

Vierailija
150/327 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään myös siintä,että saa hieroa pilluaan jotakin kulmaa vasten , painon tunteen kohdistuessa sopivasti, laukeaa parhaiten itsekseen. Kun muuten tuo huipennus, jää miehen kanssa kokematta vaikka hyvää tekeekin. N 43 v.

Haluaisin nuolla sinun pimppiäsi luonnossa ja antaa sinulle ihania orgasmeja!! Olen N45.

Vierailija
151/327 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäisit naisten välisestä ?? Oletko aiemmin harrastanut sitä ja mistäpäin olet ???

Vierailija
152/327 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi. Haaveillut aina toisesta naisesta,katson usein lesbo seksiä , kun tyydytän itseäni. On vaan niin upeaa, naisten vartalot, suuteleminen, nuoleminen. Oh.. kostun ajatuksesta. Muita saman henkisiä ?? N42

Vierailija
153/327 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkäisit naisten välisestä ?? Oletko aiemmin harrastanut sitä ja mistäpäin olet ???

Jyväskylä. Haluaisin naisen kanssa, ei aikaisempaa kokemusta. N40+.

Vierailija
154/327 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45 Tavataanko ?

Vierailija
155/327 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä-- Kun sais olla pidemmän aikaa, vaikka kesän yli luonnossa isomman porukan kanssa, vois paneskella useampienkin kanssa..

-Sellanen leiri :D

Vierailija
156/327 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein marja-ja sienimatkalla vaimoni kanssa harrastamme seksiä luonnossa.Siinä on jotain erityisen kiihottavaa.Siksi minä lähdenkin mielelläni vaimoni mukaan marjaan tai sieneen, vaikka marjastaminen ja sienestäminen ei kuulukaan lempiharrastuksiini.Joskus myös yhteisellä juoksulenkillä metsässä poikkeamme vähän sivummalle panemaan, ja pikaisen jälkeen jatkamme raukeina juoksemista.Joskus jatkamme kotona vielä. On niin kiihottavaa nuolla spermaista, märkää pillua.

Itse olen myös aina kiihottunut yleisillä paikoilla panemisista ja tuossa erityisesti kiihottaa se kun poikkeaa esim lenkillä pusikkoon pikapanolle ja kun jatkaa matkaa tietäen että vieressä kävelevä märkä pillu on täynnä spermaa joka valuu pitkin housuja ilman että kukaan tietää sitä vastaantulevista :))

Vierailija
157/327 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksin kesällä syrjäisellä metsätiellä riisuin kaikki vaatteet paitsi lenkkarit ja juoksin hiekkatiellä. Menin sitten hiekkarantaiseen lampeen uimaan ja sitten märkänä selälleni kuumalle hiekalle kierimään. Toivoin, että jostain tulisi tuntematon mies. Ei tullut, mutta tyydytin itseni hiekalla pari kertaa.

No eihän tätä tapahdu edes elokuvissa. Te naiset jotka kaipaatte että vieras mies tulisi ja panisi metsässä tai lenkillä niin kertokaapa mistä sen tunnistaa että te haluatte kunnolla seksiä siltä vastaantulijasta enkä saa lähentelystä syytettä :D?

Vierailija
158/327 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan kokemuksia oletteko koskaan päätyneet panemaan missään ulkona,lenkillä tms jonkun uuden tuttavuuden kanssa niin että on vaihdettu sanapari tms ja sille naiselle joka aikaisemmin laittoi viestiä että " olisi niin mukava jos mies huomaisi katseestani että tarvitsen miestä " niin kertokaa naiset ylipäänsä mistä sen tietää milloin nainen haluaa seksiä lenkkipolulla tai luonnossa vastaantullessa koska 97% mahdollisuus saada lähentelystä läsäriä tai syytettä on se juttu miksei koskaan tohdi itse näissä tapauksissa kauheasti lähestyä

Vierailija
159/327 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetti ja panettaa. En tiedä lasketaanko luonnoksi mutta joku vuosi sitten rakasteltiin poikaystävän (nyk. mies) kanssa koulun pihalla. Oli vähän hämärä kesäyö taivas pilvessä ja mulla nätti valkoinen naruolkaintoppi, lyhyt farkkuhame, stayupit ja hiukset auki niin kuin jätkä tykkäsi ja hänellä iso erektio. Käveltiin, pysähdyttiin suutelemaan ja hyväilemään ja taas käveltiin vähän matkaa. Sormet seikkailivat vähän väliä hameeni alla ja huulet kaulallani. Olin niin mielettömän kiihottunut. Nojasin sellaisen ison liukumäen portaisiin ja jätkä minuun. Yritettiin ensin siinä niin että jätkä meni polvista koukkuun, mutta se oli vähän hankalaa. Sitten noustiin rakennelman ylätasanteelle johon mä mahduin selälleen. Makasin hänen allaan ja pantiin kiihkeästi loppuun saakka.

Koko ajan pieni jännitys päällä josko joku huomaisi meidät. Eikä tähän päivään mennessä tiedetä että kukaan olisi nähnyt mitään:)

Vierailija
160/327 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja oikeastaan aina kun tyttöystävä tulee lähelle. Mut hän ei koskaan halua ulkona luonnossa. Mulla olisi haaveena rakastella jossain tosi kielletyssä paikassa. Esim. kaupan takapihalla tai vaikka just jossain päiväkodin tms. pihalla yöllä tietenkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän