Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaako luonnossa?

Vierailija
19.03.2011 |

Kuljen itse paljon luonnossa, ainakin kesä aikaan. Hyvin usein, huomaan yhtäkkiä metsässä olevani kanki kovana. Ilmeisesti metsässä on sellaista energiaa, niin paljon että sitä siirtyy ihmiseenkin, en tiedä mutta näin usein käy. Joskus kun vaelsin jotain polkua ja olo alkoi olla jo sellainen, että huomio ja ajatukset olivat vain naisissa ja siinä, että kun vain saisi pillua, ajattelin juuri että nyt jos tulee yksinäinen nainen vastaan, niin rupean juttusille ja yritän iskeä. Melkein heti mutkan takaa tuli reipas seksikkään näköinen nainen, niin meinasi meikäläinen häkeltyä. Eihän siinä muuta osannut kuin hädintuskin sai tervehdittyä, kun omaksi yllätyksekseni punastuin hieman ja kiirehdin eteenpäin (ajatellen, että näkiköhän se tuon pullotuksen). Ei olisi juttusille oikein kehdannut alkaa :) Mites teillä muilla, panettaako luonnossa? Naiset, kun käytte metsä lenkillä pusikossa, niin ajatteletteko koskaan, että mitä jos joku näkee jostain suoraan alapäähän? Kiihottaako se?

Kommentit (327)

Vierailija
161/327 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju panettaa ja kiihottaa!

Vierailija
162/327 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/327 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliolle istumaan ja odottamaan että nainen tulee juttelemaan,(HKI)

Vierailija
164/327 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö oot siellä kalliolla? Onko monta naista käynyt?

Vierailija
165/327 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa vetää käteen silloin se auttaa

Vierailija
166/327 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi jäätyä pakkasessa. Tai sitten neste hukka kevään helteissä uuvuttanut. -siis hän, joka Helsingin kalliolla naista odottelee. 

Vierailija
167/327 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gyhte kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksin kesällä syrjäisellä metsätiellä riisuin kaikki vaatteet paitsi lenkkarit ja juoksin hiekkatiellä. Menin sitten hiekkarantaiseen lampeen uimaan ja sitten märkänä selälleni kuumalle hiekalle kierimään. Toivoin, että jostain tulisi tuntematon mies. Ei tullut, mutta tyydytin itseni hiekalla pari kertaa.

No eihän tätä tapahdu edes elokuvissa. Te naiset jotka kaipaatte että vieras mies tulisi ja panisi metsässä tai lenkillä niin kertokaapa mistä sen tunnistaa että te haluatte kunnolla seksiä siltä vastaantulijasta enkä saa lähentelystä syytettä :D?

Olisihan tuollainen todella kiihottavaa. Kai sen intensiivisestä katseesta näkee? Näkeekö?

Monikohan mies haluaisi kokeilla? Olisi kyllä jännittävää. Kiihotun nyt.

N35

Vierailija
168/327 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoooo!

Apinamies huutelee.................

Vierailija
169/327 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarha- ja muut ulkotyöt alkaa panettamaan. Useinkin tekisi mieli jättää puuhat kesken ja lähteä rakastelu hommiin. Metsissä en ole viimeaikoina kuljeskellut, mutta kaippa sielläkin tekisi mieli.

Vierailija
170/327 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, kenen kanssa siellä luonnossa olen. Yhden tyypin kanssa panettaisi varmasti. ;)

Vierailija
171/327 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina metsälenkillä ollessa tulee mieleen miten olisikin kiihottavaa ja jännää hieman luonnossa nautiskella. N29/Kajaani

Vierailija
172/327 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autiotuvassa olen pariin otteeseen nauttinut muustakin kuin luonnosta.

Vierailija
173/327 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme naisystäväni kanssa paneskelleet luonnossa mitä erilaisimissa paikoissa. Muutaman kerran paljaan taivaan alla solumuovin päällä. Rakastelupaikat ovat aina olleet jossain syrjässä. Emme nauti siitä että joutuisimme yllätetyiksi päinvastoin.

Retkeilyreittien laavuissa päiväsaikaan jännittää jos joku sattuu tulemaan. Pelko siitä että joku sattuisi yllättämään tekee sen että panot ovat aika nopeita. Illalla kun on varmaa että muita ei ole paikalla niin sitten rakastelemme pitkän kaavan mukaan.

Syksyllä on mukava panna kahdessa yhdistetyssä makuupussissa. Kun pussit yhdistää niin tilaa on runsaasti ja ei tule kylmä.

Vierailija
174/327 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän liittyen, miehet, huomaako naisesta sen jos on hirveä kiima?

Niin. Ihan sietämätön panetus olisi päällä ja ihan koko ajan, myös ja erityisesti ulkona luonnossa. Ei ole miestä.

Tämä on ihan kaameaa. Ulkona lenkillä katse hakeutuu silmää miellyttäviin miehiin ja kyllä kuvittelen hyvin seksistisiä asioita.

Pari iltaa sitten osuin yhden vähäpukeisen miehen kanssa vähän niinkuin kohdakkain, ja katseemme hetkeksi kohtasivat. Kävin niin kuumana että hävetti, oli pakko katsoa muualle. Toivoin niin että mies olisi lähtenyt samaan suuntaan mutta ei. Hyvä etten heittäytynyt selälleni ja anellut, että voisitko nyt vaan panna minua?!

Kiinnostaisi tietää, että näkyykö tämä? Jos näkyy niin pidätkö sitä hulluna, kiihottavana, pelottavana, kiusallisena, vai minkälaisena? Luulen nimittäin että tämä näkyy.

Vierailija
175/327 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä naidaan usein ulkona kun säät sallii, viltti nurmikolle ja suojainen paikka, kiihottavaa painella kun kuuluu ääniä läheltä, vaimo käy ihan kuumana himosta

Vierailija
176/327 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33 kirjoitti:

Tähän liittyen, miehet, huomaako naisesta sen jos on hirveä kiima?

Niin. Ihan sietämätön panetus olisi päällä ja ihan koko ajan, myös ja erityisesti ulkona luonnossa. Ei ole miestä.

Tämä on ihan kaameaa. Ulkona lenkillä katse hakeutuu silmää miellyttäviin miehiin ja kyllä kuvittelen hyvin seksistisiä asioita.

Pari iltaa sitten osuin yhden vähäpukeisen miehen kanssa vähän niinkuin kohdakkain, ja katseemme hetkeksi kohtasivat. Kävin niin kuumana että hävetti, oli pakko katsoa muualle. Toivoin niin että mies olisi lähtenyt samaan suuntaan mutta ei. Hyvä etten heittäytynyt selälleni ja anellut, että voisitko nyt vaan panna minua?!

Kiinnostaisi tietää, että näkyykö tämä? Jos näkyy niin pidätkö sitä hulluna, kiihottavana, pelottavana, kiusallisena, vai minkälaisena? Luulen nimittäin että tämä näkyy.

Kyllähän sen kiiman huomaa, (eikä ole hullua, kiihoittavaa kylläkin), varsinkin jos nainen tekee sen vähänkin selväksi eleillään, esim. haroo hiuksiaan tai hivelee itseään vaikka kaulasta, tai rinnasta (siis rintojen yläpuolelta), siis sellaisia pienieleisiä juttuja. Ja jos olet miehen kanssa kahden ja rohkeutta riittää, niin voit tietysti kysyä, luulen että aika hyvällä prosentilla saat panoseuraa ihan heti.

Vierailija
177/327 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi niin että duunin kimppakyydin kanssa ajauduttiin luontoon panemaan. Tää nelikymppinen lady oli niin sexy kuljettaja kesäasussaan että mulla alkoi kesken matkan seisomaan.

Siinä jutellessa ihan muuta tää sanoi kesken kaiken että Mä haluan nähdä sun kyrpäsi. Tien reunassa parkissa sain suihinoton.

Olin siinä rintoja kourinut suihinoton aikana mutta tottakai kiinnosti enemmänkin saada. Aloite oli onneksi tällä naisella koko ajan ja hän ehdotti että mennään ulos autosta. Selitin jotain toi tyhmää siitä että saisinpa nähdä nyt sut alasti tms .

No nyt näät mun pillun tää sanoi kun oltiin joiku 5 metriä pientareelta heinikossa ja nosti hametta, veti pikkarit polviin ja totesi että Nyt on pakko kusta, ennen kuin tehdään muuta. Oli eka kerta kun olen nuollut kusista pillua mutta toivottavasti ei viimeinen

Vierailija
178/327 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nuollut kusista pillua mutta muuten kyllä paljon yksin nautiskellut metsässä. toivoen että joku yllättäisi, nainen mieluummin  sillä olen mies. alastikin joskus kuljen poluilla ja annan kalun seisoa. kivaa. naturisti? ehkä...pidän myös nude-rannoista. ja uiminen alasti on parasta.

Vierailija
179/327 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se ois niin suunnattoman kihottavaa törmätä lenkillä jossain mukavaan hyvännäköiseen tuntemattomaan naiseen ja päästä tämän kanssa pikaisesti johonkin pusikkoon tai erikoiseen paikkaan pumppaamaan lastit sisään niin että nainen jatkais matkaa hymyillen raukeana pikkarit tai legginsit spermassa tämän jälkeen :)). Kuinka moni on pannut tuntematonta yllätten jossain ulkona? Tuskimpa suomessa tällainen onnistuu varsinkaan jos ei ole vanha tuttu nainen kyseessä. Kuinka hyvin teitä uskaltaa lähestyä flirtti mielessä jos tulette lenkillä vastaan

M29

Vierailija
180/327 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä käytiin ensin uimassa helteellä ja sitten rannalla pyyhkeiden päällä. Sitä voi sanoa rakasteluksi, kumpikin sai.

Kyllä kun on nainen jota haluaa todella paljon niin onhan se tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi