Panettaako luonnossa?
Kuljen itse paljon luonnossa, ainakin kesä aikaan. Hyvin usein, huomaan yhtäkkiä metsässä olevani kanki kovana. Ilmeisesti metsässä on sellaista energiaa, niin paljon että sitä siirtyy ihmiseenkin, en tiedä mutta näin usein käy. Joskus kun vaelsin jotain polkua ja olo alkoi olla jo sellainen, että huomio ja ajatukset olivat vain naisissa ja siinä, että kun vain saisi pillua, ajattelin juuri että nyt jos tulee yksinäinen nainen vastaan, niin rupean juttusille ja yritän iskeä. Melkein heti mutkan takaa tuli reipas seksikkään näköinen nainen, niin meinasi meikäläinen häkeltyä. Eihän siinä muuta osannut kuin hädintuskin sai tervehdittyä, kun omaksi yllätyksekseni punastuin hieman ja kiirehdin eteenpäin (ajatellen, että näkiköhän se tuon pullotuksen). Ei olisi juttusille oikein kehdannut alkaa :) Mites teillä muilla, panettaako luonnossa? Naiset, kun käytte metsä lenkillä pusikossa, niin ajatteletteko koskaan, että mitä jos joku näkee jostain suoraan alapäähän? Kiihottaako se?
Kommentit (369)
Tässä lista missä ei paneta.
-
-
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoa ottaessa tulee usein kumma halu alkaa hiplailla itseään.
N19
Kuin kerrohan..
Siull biksut yllä
Yleensä alasti jos mahdollista. Ja joo, oon mä usein tehny orkkuja ittelleni kun paikka vaan on ollut sopiva. Ulkona auringossa tuntuu vaan niin vapaalta ja luonnolliselta.
Kiva se on kaunista. Se antaa vapauden tunnetta luonnon helmassa
Hyväilet itseäsi...
Kiinnostaa minuakin silloin tällöin.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoa ottaessa tulee usein kumma halu alkaa hiplailla itseään.
N19
Kuin kerrohan..
Siull biksut yllä
Yleensä alasti jos mahdollista. Ja joo, oon mä usein tehny orkkuja ittelleni kun paikka vaan on ollut sopiva. Ulkona auringossa tuntuu vaan niin vapaalta ja luonnolliselta.
Kiva se on kaunista. Se antaa vapauden tunnetta luonnon helmassa
Hyväilet itseäsi...
Kiinnostaa minuakin silloin tällöin.
M
Tuntuuko myös sinusta, että luonnossa sexiin haluja on enemmän.
M
Aika sama kokemus ittel. Ravintolasta lähdettiin naimisissa olevan reilu kolmekymppisen perheen äidin kanssa kebabille eräänä kesäyönä. Siellä tunteet lämpeni lisää ja syömisen jälkeen päädyimme halailemaan erääseen puistoon. Käsipeliä molemmin puolin ja pian otin rouvaa takaa päin pusikoiden suojassa. Antoi luvan tulla sisään kun siihen hätään ei kumeja mistään löytynyt. Sen jälkeen mentiin istuskelemaan penkille, jossa hän sitten kikatteli, että kylläpäs valuu pikkareihin ja sitähän sitten piti alkaa kädellä kokeilemaan. Oli kiihottavan märkä pimppi ja rouva sitten käsipelillä nosti minutkin uuteen seisokkiin ja hyppäsi päälleni, siirsi vain pikkarit hameen alta sivuun. Tuota liukkautta ja kiimaa en kauaa kestänyt ja päästin uudet satsit sisään. Siitä sitten vähän pikkarit takaisin paikalleen ja vähän ajan päästä rouva lähti kotiin, jossa kuulemma odotteli mies ja pari pientä lasta. Oli oikein viehkeä ja kiimainen tapaus, mutta jäi yhteystiedot hänen toiveestaan vaihtamatta..
Ei, sääski pistää ja ampiainen, orava voi syödä kellekset.
Vierailija kirjoitti:
Ei, sääski pistää ja ampiainen, orava voi syödä kellekset.
"Orava"?
Mehiläiset kun oikein pörrää kukissa, niin haikara tuo vauvan.
Ja luonto se on se mikä tikanpojan ajaa puuhun.