Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panettaako luonnossa?

Vierailija
19.03.2011 |

Kuljen itse paljon luonnossa, ainakin kesä aikaan. Hyvin usein, huomaan yhtäkkiä metsässä olevani kanki kovana. Ilmeisesti metsässä on sellaista energiaa, niin paljon että sitä siirtyy ihmiseenkin, en tiedä mutta näin usein käy. Joskus kun vaelsin jotain polkua ja olo alkoi olla jo sellainen, että huomio ja ajatukset olivat vain naisissa ja siinä, että kun vain saisi pillua, ajattelin juuri että nyt jos tulee yksinäinen nainen vastaan, niin rupean juttusille ja yritän iskeä. Melkein heti mutkan takaa tuli reipas seksikkään näköinen nainen, niin meinasi meikäläinen häkeltyä. Eihän siinä muuta osannut kuin hädintuskin sai tervehdittyä, kun omaksi yllätyksekseni punastuin hieman ja kiirehdin eteenpäin (ajatellen, että näkiköhän se tuon pullotuksen). Ei olisi juttusille oikein kehdannut alkaa :) Mites teillä muilla, panettaako luonnossa? Naiset, kun käytte metsä lenkillä pusikossa, niin ajatteletteko koskaan, että mitä jos joku näkee jostain suoraan alapäähän? Kiihottaako se?

Kommentit (327)

Vierailija
101/327 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti luonnossa,seisovilteen takaapäin puuta vasten..
M51

Vierailija
102/327 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 01:08"]

Kevättä rinnassa?

[/quote]

miks vaan toisessa ono toisessa jäähyytymä? lupsutellen d kupitkin sulaa ja antaa maitoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/327 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 11:34"]

Hyvä aihe. Kirjoitettu aikoja sitten... mutta aina ajankohtainen!

Mietin kans joskus, saako metsästä jotain ihmeen energiaa? Tuntuu kuin pelkästään vihreästä heinästä saisi voimia...! Kuin iänikuisiin mäntyihin olisi kertynyt sadan kesän energiaa, jota huokuu ympäristöön. Tai sitten puusolukot vain imevät turhan pois.

Ehkä se on sitä, että metsästä puuttuu kaikki keinotekoinen. Siellä on sopivasti luonnollisia virikkeitä ja tilaa ajatella tärkeimpiä: mitä seuraavaksi söisi... ja mistä seuraavaksi saisi seksiä!!

Ennen liikuin paljon luonnossa, ilman mitään kiirettä. Kuljin vaiston mukaan, mihin suuntaan mikäkin veti. Tarkkailin lintuja, haistelin ilmaa, ja katselin erilaisia jäkäliä joita oli ajan saatossa kehittynyt. Ajattelin vain mistä löydän makeita mustikoita, aromikkaita vadelmia, tai komeimmat kantarellit... Kunnes mieleeni tupsahti seksi. Ja sen jälkeen aivoihini ei juuri muuta mahtunutkaan. Joka kerta kun kumarruin noukkimaan mustikoita tunsin suorastaan, miltä kiinteä pyöreä peppuni näyttäisikään miehen silmin. Mietin miltä tuntuisi, kun mies tarttuisi lanteisiini ja minä pyllistäisin selkä notkolla. Mies laittaisi ehkä takaapäin kätensä toppini alle, hyväilisi kevyesti rintojani ja puristaisi kerran nännejäni. Ei siinä muuta tarvittaiskaan, jotta minä olisin täysin valmis. 

Jännityksellä odotin ja toivoin, että puskan takaa ilmestyisi joku. Se kiehtoi minua, että periaatteessa voisin törmätä mieheen. Mies tervehtisi minua, minä vastaisin ja jos näkisin hänessä vetovoimaa, katsoisin toiveikkaana odottaen, että hän tajuaisi:  "...tarvitsen miestä!!"

Jos mies uhkaisi jatkaa matkaansa liian pian, loisin vielä viekkaan/anovan katseen suoraan silmiin, kunnes mies varmasti tajuaisi kohdanneensa melko kiimaisen nartun.

Oloni on siinä vaiheessa haaveilua jo aika sietämätön, liikuttelen pikkasen lanteitani pikkasen ja voihkasen välillä, näyttää varmaan siltä kuin stringeissäni olisi ikävä neulanen. Yritän vielä keskittyä marjojen poimimiseen, sillä nautin ajatuksesta, että joku voisi löytää minut.

Mutta oikeasti olisin miehen tavatessani liian häkeltynut ja ujo.

Alan katsella levottomana sopivaa kivenkoloa, jossa voisin helpottaaa paineitani. Vaikka eihän luokseni kukaan kuitenkaan tupsahda, voisin vain nojata siihen kuivaan sammalmättääseen nautiskelemaan itsestäni. Näin olen monesti tehnytkin :) Eihän sitä oikeasti kuitenkaan mitään apua voisi vieraalta saada siihen hätään, se on pelkkää haaveilua?

Nykyään liikun vielä paljon metsässä, mutta juosten. Jos mieleen tulee seksi lisään vauhtia. Moni mies juttelee aina välillä jotain, mutta ajattelen että he vain juttelevat. Joskus odotan näyttävätkö he kiinnostustaan, mutta silloinkin saatan olla vähäsanainen ja katsoa mietteliäänä karttaani ja seuraavaa suuntaa... vaikka oikeasti mietin, aikookohan mies pyytää treffeille? No ei pyydä, ellen osoita selvää kiinnostusta. Olen vain nainen ja joskus unohdan, että ajatukseni eivät siirry miehelle kuin itsestään.

Miehille sellainen vinkki, että jos tapaatte luonnossa viehättävän naisen, tehkää vapaasti tuttavuutta. Naiset nauttivat huomiostanne, kunhan etenette niin että naisen turvallinen olo säilyy. (Jos nainen pälyilee jo epätoivoisesti pakenemisreittiä, kannattaa ottaa se naisen mukavuuskin huomioon...) Kun mitään ei varsinaisesti odota tapahtuvan heti, voi olla antoisaa vaihtaa juttua. Ihan kuin olisi aina tunnettu. Jos kiinnostusta herää molemmin puolin, voihan sitä pyytää toista ulos. Eihän se muuta merkkaa, kuin että olisi kiinnostunut tutustumaan lisää.

Olen joskus miettinyt sellaista, että laittaisin ihastukseni postilaatikkoon kartan jossa olisi yksi ainoa punainen rasti... ja kellonaika. Jos mies löytäisi paikan, häntä odottaisi mukava yllätys!! Mutta mieluummin ihan vain yhteinen metsäretki. Vaikka mustikoita poimimaan, nehän kypsyy heinäkuussa. 

[/quote]

ukeat naiset marjassa aina säikyneet kun läheltä kävelee. sit ajattelevat jälkeenpäin mitä ajattelevat. mutteivat aloitteita kosaan tee. näin esim nuuksiossa....tai keskuspuistossa

Vierailija
104/327 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:03"]

Pillu maistuu parhaalta luonnossa!

[/quote]

jo mutta ei haise parhaalta

Vierailija
105/327 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju..

Vierailija
106/327 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
107/327 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:03"]

Pillu maistuu parhaalta luonnossa!

[/quote]

kuka nainen sitä antais ja missä? kohta kesä mennyt...

Vierailija
108/327 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko naiset sormettaneet / dildottaneet metsässä jollakin ??? 

Vierailija
109/327 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus liikuin  autolla , kun alkoi hillitön panettaminen. Oli pakko ajaa auto metsätien varteen. Löysin autosta tyhjän pullon, jolla hieroin pilluani.. ei siinä kauaa mennyt, kun sain.  Niin taivaallista !!!                               Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia ?    

Vierailija
110/327 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi sitten, olin itsekseni kävelyllä..  pysähdyin hetkeksi  ,kun  huomasin tien varrella metsikön laidalla suorakaiteen muotoisen sähkökaapin.. , jonka päälle yritin kiivetä istumaan.  Haarovälini hipaisi  kulmaa ja  haluni heräsivät kokeilla, miltä  tuntuisi jatkaa .  Aloin hieroa  klitaani hitaasti kiihytäen reunaan   ja  aaahhh... juurikin sopivalla korkeudella.  Kyllä teki hyvää. Samaa olen harrastanut sen jälkeen yksin ollessani kotona.  Esim. pöydän, pesukoneen tai sängyn kulmaan hangaten.  nopea helpotus.      suosittelen ;)

Vierailija
111/327 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 02:53"]

Aloin hieroa  klitaani hitaasti kiihytäen reunaan   ja  aaahhh... juurikin sopivalla korkeudella.  Kyllä teki hyvää. Samaa olen harrastanut sen jälkeen yksin ollessani kotona.  Esim. pöydän, pesukoneen tai sängyn kulmaan hangaten.  nopea helpotus.      suosittelen ;)

[/quote]

Heh, keksit sen minkä muut yleensä oivaltavat noin 6-vuotiaana.

Vierailija
112/327 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2011 klo 17:13"]

Kuljen itse paljon luonnossa, ainakin kesä aikaan. Hyvin usein, huomaan yhtäkkiä metsässä olevani kanki kovana. Ilmeisesti metsässä on sellaista energiaa, niin paljon että sitä siirtyy ihmiseenkin, en tiedä mutta näin usein käy. Joskus kun vaelsin jotain polkua ja olo alkoi olla jo sellainen, että huomio ja ajatukset olivat vain naisissa ja siinä, että kun vain saisi pillua, ajattelin juuri että nyt jos tulee yksinäinen nainen vastaan, niin rupean juttusille ja yritän iskeä. Melkein heti mutkan takaa tuli reipas seksikkään näköinen nainen, niin meinasi meikäläinen häkeltyä. Eihän siinä muuta osannut kuin hädintuskin sai tervehdittyä, kun omaksi yllätyksekseni punastuin hieman ja kiirehdin eteenpäin (ajatellen, että näkiköhän se tuon pullotuksen). Ei olisi juttusille oikein kehdannut alkaa :) Mites teillä muilla, panettaako luonnossa? Naiset, kun käytte metsä lenkillä pusikossa, niin ajatteletteko koskaan, että mitä jos joku näkee jostain suoraan alapäähän? Kiihottaako se?

[/quote]

Kerran kokeiltiin. Vaikka olimme himoissamme, niin ei siitä mitään tullut. Oli hyttysiä ja paarmoja, mutta teltassa kylläM50+.

Vierailija
113/327 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran rannalla ... ja oli kokemisen arvoista !   Mitäs fantasioita muilla , luonnon helmassa yksin vai kaksin ??????

Vierailija
114/327 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Panettaa ..ja usein olen masturboinut luonnossa. Se on vaan jotenkin jännittävää aina ! 

Vierailija
115/327 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi , kun saisin  .. taitaa jäädä haaveeksi. Mutta voin kuvitella itseni nojaamassa puuhun.. ja joku ottaa takaapäin , isolla kullilla... 

kyllä tässä paikat kastuu ajatuksesta..

Vierailija
116/327 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:27"]

Voi , kun saisin  .. taitaa jäädä haaveeksi. Mutta voin kuvitella itseni nojaamassa puuhun.. ja joku ottaa takaapäin , isolla kullilla... 

kyllä tässä paikat kastuu ajatuksesta..

[/quote]

No ei tietenkään kukaan uskalla sua ottaa koska pelkää raiskaussyytettä tai lähentelysyytettä sillä nin siinä käy kun koittaa tehdä noin

Vierailija
117/327 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 02:53"]

Noin vuosi sitten, olin itsekseni kävelyllä..  pysähdyin hetkeksi  ,kun  huomasin tien varrella metsikön laidalla suorakaiteen muotoisen sähkökaapin.. , jonka päälle yritin kiivetä istumaan.  Haarovälini hipaisi  kulmaa ja  haluni heräsivät kokeilla, miltä  tuntuisi jatkaa .  Aloin hieroa  klitaani hitaasti kiihytäen reunaan   ja  aaahhh... juurikin sopivalla korkeudella.  Kyllä teki hyvää. Samaa olen harrastanut sen jälkeen yksin ollessani kotona.  Esim. pöydän, pesukoneen tai sängyn kulmaan hangaten.  nopea helpotus.      suosittelen ;)

[/quote]

Epäreilua koska eipä onnistu miehenä tuollainen 

Vierailija
118/327 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on pantu. Aina se on vaan yhtä kiihoittavaa, että joku näkee.   

Missä ja miten te olette panneet luonnossa , omaa kivaa vai jonkun kanssa ???

Vierailija
119/327 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökilla rannassa. omistaja katsoi ristakamerasta...kuiteski...

fantasia ois soudella ja joku nainen viittilois laiturilta rantaan ja mentäs saunan kautta..

Vierailija
120/327 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mussa jotain vikaa ???  Aina on tuhmat mielessä, kun pääsee metsään kävelylle !   Olen tosin aktiivinen muutoinkin seksin suhteen.  Nämä tarinat täällä , saa monesti vaan innostumaan lisää.