Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaako luonnossa?

Vierailija
19.03.2011 |

Kuljen itse paljon luonnossa, ainakin kesä aikaan. Hyvin usein, huomaan yhtäkkiä metsässä olevani kanki kovana. Ilmeisesti metsässä on sellaista energiaa, niin paljon että sitä siirtyy ihmiseenkin, en tiedä mutta näin usein käy. Joskus kun vaelsin jotain polkua ja olo alkoi olla jo sellainen, että huomio ja ajatukset olivat vain naisissa ja siinä, että kun vain saisi pillua, ajattelin juuri että nyt jos tulee yksinäinen nainen vastaan, niin rupean juttusille ja yritän iskeä. Melkein heti mutkan takaa tuli reipas seksikkään näköinen nainen, niin meinasi meikäläinen häkeltyä. Eihän siinä muuta osannut kuin hädintuskin sai tervehdittyä, kun omaksi yllätyksekseni punastuin hieman ja kiirehdin eteenpäin (ajatellen, että näkiköhän se tuon pullotuksen). Ei olisi juttusille oikein kehdannut alkaa :) Mites teillä muilla, panettaako luonnossa? Naiset, kun käytte metsä lenkillä pusikossa, niin ajatteletteko koskaan, että mitä jos joku näkee jostain suoraan alapäähän? Kiihottaako se?

Kommentit (327)

Vierailija
61/327 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuuksiossa tavataan vielä tänä kesänä arvon naiset, eikun rohkeasti juttusille

Vierailija
62/327 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saiskin jonkun lähtemään luonnon helmaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/327 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu panettaa.

Vierailija
64/327 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että kesä on taas takana ja kylmyys estää luontoseksin. Viime kesänä asiasta ikein innostuimme ja kävimme viikottain luonnonhelmassa rakastelemassa.

Jännitys siitä, että joku saattaa nähdä, nostaa kiiman ihan uudelle tasolle. Näin sitten tänä kesänä tapahtuikin... Oikeastaan tietoisesta paikanvalinnasta johtuen. Erään moottoritien levähdyspaikan metsikössä kävimme muutaman kerran ja saimme seuraksemme meitä katsovia ja itseään tyydyttäviä miehiä. Ei haitannut - päinvastoin :-)

Vierailija
65/327 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se puunhaju saa hormoonit hyrräämään sahamies(sahalla töissä) on älyttömän kova panemaan varmaan se puu saa sen aikaan

Vierailija
66/327 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkarainen -kin?

Vierailija
67/327 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä nyt luonnossa panettais

Vierailija
68/327 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä juu panettaa

Vierailija
69/327 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai luonnossa panettaa mulla on 2 poikkista molemmat koko ajan kinastelee musta oon menny sänkyyn ainaki9 kertaa eks ookki hyvä laittakaa ihmeessä perää jotai viestii !!!

paneminen on kivaa

Vierailija
70/327 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii minkä ikäsii te ootte ja ootteko koskaa

menny sänkyy 2 miehen kaa

Vierailija
71/327 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen kanssa itekki oon kokenu

Vierailija
72/327 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ainaki

Vierailija
73/327 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kun on lämmin....

Vierailija
74/327 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomea tämmöstä on tapahtunut joillekin? jossain pyynikillä vai keskuspuistossa?

Vierailija
75/327 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos pääsis naisen kanssa moottorikelkkailemaan. Johonki kodalle veisin ja tulet laittaisin. Kodan lämmössä ois mahtava lämmitellä naista ja kellistää taljoille. Ohhohhoh jospa joskus...

Vierailija
76/327 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat lämpimät päivät, huomenna metsään lenkille ja jossain vaiheessa housut alas, käsi pimpille ja sormilla hyväilyä, nyt jo kostun mutta kun olen tänään töissä.

Vierailija
77/327 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä tai toisesta,asuin vaimoni kanssa metsässä yksi kesä itse tein laavun jokin sateen suoja ja nukkuma paikka eli se oli meidän asunto,ei ollu hääppöstä nuotiolla tehtiin ruoka,järvestä vesi,mutta seksi elämä kukoisti,se oli hienoa vaikka muuten asiat oli päin persettä,seksi elämä luonnossa auttoi jaksamaan.

Vierailija
78/327 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus panettaa. Luonnossa rentoutuu nopeammin ja silloin myös panettaa herkemmin. Eipä ole saantia ollut pitkään aikaan, mutta toivossa on hyvä elää..

Vierailija
79/327 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat lämpimät päivät, huomenna metsään lenkille ja jossain vaiheessa housut alas, käsi pimpille ja sormilla hyväilyä, nyt jo kostun mutta kun olen tänään töissä.

Kuullostaa siltä, että pitää tosissaan ottaa ne lenkkarit esiin ja lähteä metsään radalle jos vaikka sattuis näkymään näitä kevään merkkejä...

mies 30

Vierailija
80/327 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökki saaressa, kaukana muusta asutuksesta. Vastarannalle ei näe, ei edes kiikareilla. Aina kun vaimoni kanssa ollaan kahdestaan mökillä, niin se menee ulkona naimiseksi. Todella mahtavaa maata viltillä, lueskella ja sitten aloittaa hiljaa esileikit, joko käsin tai suulla. Joskus ollaan pantu loppuun rannalla, joskus taas siirrytty sisälle sänkyyn.

Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan