Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaako luonnossa?

Vierailija
19.03.2011 |

Kuljen itse paljon luonnossa, ainakin kesä aikaan. Hyvin usein, huomaan yhtäkkiä metsässä olevani kanki kovana. Ilmeisesti metsässä on sellaista energiaa, niin paljon että sitä siirtyy ihmiseenkin, en tiedä mutta näin usein käy. Joskus kun vaelsin jotain polkua ja olo alkoi olla jo sellainen, että huomio ja ajatukset olivat vain naisissa ja siinä, että kun vain saisi pillua, ajattelin juuri että nyt jos tulee yksinäinen nainen vastaan, niin rupean juttusille ja yritän iskeä. Melkein heti mutkan takaa tuli reipas seksikkään näköinen nainen, niin meinasi meikäläinen häkeltyä. Eihän siinä muuta osannut kuin hädintuskin sai tervehdittyä, kun omaksi yllätyksekseni punastuin hieman ja kiirehdin eteenpäin (ajatellen, että näkiköhän se tuon pullotuksen). Ei olisi juttusille oikein kehdannut alkaa :) Mites teillä muilla, panettaako luonnossa? Naiset, kun käytte metsä lenkillä pusikossa, niin ajatteletteko koskaan, että mitä jos joku näkee jostain suoraan alapäähän? Kiihottaako se?

Kommentit (327)

Vierailija
81/327 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelimme tänä kesänä yhtenä iltana länsi-Suomen lehtometsässä. Myöhemmin llalla kävin kusella ja mulukun varressa imutteli kolme hyvinsyönyttä punkkia. Luulisi, että tuon olisi huomannut aiemminkin, mutta punkin purema ei ilmeisesti tunnu.

Vierailija
82/327 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä panettaa, viimeksi sienireissulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/327 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sienessä ja sitten alkoi tatteja katsellessa tuntumaan lämmintä väreilyä pilluassa. Aina kunnon tatin nähdessä ja pyllistäessä tuli sellainen tunne, että kohta tulee mulukkua takaapäin. Haaveeksi se tosin jäi. Kyllä luonto saa ihmisen seksuaalisuuden ja kiiman heräämään.

Vierailija
84/327 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen itse paljon luonnossa, ainakin kesä aikaan. Hyvin usein, huomaan yhtäkkiä metsässä olevani kanki kovana. Ilmeisesti metsässä on sellaista energiaa, niin paljon että sitä siirtyy ihmiseenkin, en tiedä mutta näin usein käy. Joskus kun vaelsin jotain polkua ja olo alkoi olla jo sellainen, että huomio ja ajatukset olivat vain naisissa ja siinä, että kun vain saisi pillua, ajattelin juuri että nyt jos tulee yksinäinen nainen vastaan, niin rupean juttusille ja yritän iskeä. Melkein heti mutkan takaa tuli reipas seksikkään näköinen nainen, niin meinasi meikäläinen häkeltyä. Eihän siinä muuta osannut kuin hädintuskin sai tervehdittyä, kun omaksi yllätyksekseni punastuin hieman ja kiirehdin eteenpäin (ajatellen, että näkiköhän se tuon pullotuksen). Ei olisi juttusille oikein kehdannut alkaa :) Mites teillä muilla, panettaako luonnossa? Naiset, kun käytte metsä lenkillä pusikossa, niin ajatteletteko koskaan, että mitä jos joku näkee jostain suoraan alapäähän? Kiihottaako se?

Eipä mulla yksikseen luonnossa kulkiessa tuollaisia ajatuksia tule kovinkaan usein mieleen.

Mutta aiemmin oli salainen suhde varattuun naiseen. Kävimme kyllä paljon luonnossa ja nautin "luonnossa" olemisesta. Harrastimme seksiä mitä ihmeellisimmässä paikoissa. Meren rannalla hiekkadyynien välissä, välillä ajattelin että minkähänlaisia kuvia lintubongarit sai kun näimme joskus heitä kameroineen ja pitkine putkineen (siis objekteineen) en tiedä oli heillä muut putket kovana meidän touhuista. Välillä olimme kesämökien terassilla, joskus umpimetsässä. Viltti oli aina mukana ja seksi luonnossa eri paikoissa oli erittäin antoisaa, ehkä pieni kiinni jäämisen / nähdyksi tulemisen riski jännitti tilannetta. Voi niitä aikoja...

Vierailija
85/327 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tutkittu asia, rttä metsästä saa energiaa. Miine se energia siirtyy on kai ihan yksilöllistä. Jos on on kova puute päällä, niin pinikin ylimääräinen energia saa seksin mieleen, -ainakin mulla.

Kyllä itse ainakin luonnossa ollessa usein ajattelen seksiä, vaikka olisi kait siellä muutakin ajateltavaa ja katseltavaa..

Vierailija
86/327 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sienessä ja sitten alkoi tatteja katsellessa tuntumaan lämmintä väreilyä pilluassa. Aina kunnon tatin nähdessä ja pyllistäessä tuli sellainen tunne, että kohta tulee mulukkua takaapäin. Haaveeksi se tosin jäi. Kyllä luonto saa ihmisen seksuaalisuuden ja kiiman heräämään.

Kerroppas missä päin käyt tatteja katselemassa niin tulen kyllä takaapäin ja annan mulkkua niin että tuntuu.

Vierailija
87/327 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa, aina lämpimillä säillä...

Vierailija
88/327 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se aina vähän alkaa tehhä mieli, kun käy reippaalla kävelyllä :) Eipä oo tullu vielä niin hyvää tilaisuutta, että pääsis ihan oikeesti...

Vierailija
89/327 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laavullahan on jo luxksusta..mutta ootko nainen etelästä ja useinki metsässä, onko muita naisii tämmösiä? luonnossa on kiva näihi aikoihi

Vierailija
90/327 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaelluksella miehen kanssa, ei oma mies, niin pienessä autiotuvassa oltiin kahelleen yötä niin oli tosi kiihottavaa paneskella ja yks yö oltiin teltassa aamulla aikaisin kun linnut lauloivat oli kyllä sexyä naiskennella, kylläpä tuli orgasmit herkästi. Joten suosittelen!

Vierailija
91/327 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. panettaa ja tekis mieli suoraan kysyä joskus joltain tuntemattomalta, et saiskos :)

Vierailija
92/327 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju :)

Vierailija
93/327 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalla yleensä panettaa aivan sairaasti, kun katselen kapeauumaisia komistuksia pienissä uikkareissa. Tekee mieli sormettaa, mutta eihän yleisellä uimarannalla voi sitä tehdä toisten huomaamatta.

Vierailija
94/327 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läksiäisteni jälkeisenä yönä onnistuttiin vihdoin heivaamaan toinen samojen läksiäisten juhlakalu (toinen senaikaisista rakastajattaristani) pois messistä ja pääsin luontoon toisen rakastajattareni kanssa (hän ei ollut juhlakalu vaan järjestelyporukassa). Kummallisesti hänen haaransa ja pillunsa tuntuivat tavallista pehmeämmiltä, kun naimme ulkona Pikku-Huopalahdessa pinen mäennyppylän päällä. Siitä on jo vähän aikaa, eikä se alue ollut ihan niin täyteen rakennettu kuin nyt. Hän tuli raskaaksi...

, en tiedä tapahtuiko se juuri silloin vai muuten lähiaikana...

Vierailija
95/327 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollut ihan luonnossa, mutta tyttöystäväni (nyt vaimoni kohta 27 vuotta jo) parvekkeella Myllypurossa, auringossa. Ei se ehkä liian jännää ollut, sillä oltiin aika yläkerroksissa, eikä varmaankaan ollut siis silminnäkijöitä muuten kuin lokit...

Vierailija
96/327 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hephep heppiä :) heihei heiluvilles.. saiskos sitä vilkasta, kun ei meinaa housuissa pysyä?

Vierailija
97/327 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänee vkl kun lämpenee mennä taas haaveileen hgissä kallioille jarnanoille ettäjoku hunajapupu tulis edes viereen sanomaan jotain.

Vierailija
98/327 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä metsässä panettaa! Liikun siellä ylläni vain kumisaappaat ja popliinitakki...uuuh...t. Kalervo 

Vierailija
99/327 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään poikaystäväni pani mua isoa rapakiveä vasten mettässä. Oli niin villi olo siellä. Jotain alkukantaista siinä oli. Se oli aika rajuakin. Poikaystäväni veti mua hiuksista lujaa, kun pani mua takaapäin rajusti.

Käveltiin sit taas puoli tuntia metsikössä kunnes alkoi jälleen panettaan ihan hirveesti. Oi alettava imeen poikaystävän kullia ja ei siinä kauan mennyt, kun taas pantiin. Ihanaa tää luonnossa paneminen.

Vierailija
100/327 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aihe. Kirjoitettu aikoja sitten... mutta aina ajankohtainen!

Mietin kans joskus, saako metsästä jotain ihmeen energiaa? Tuntuu kuin pelkästään vihreästä heinästä saisi voimia...! Kuin iänikuisiin mäntyihin olisi kertynyt sadan kesän energiaa, jota huokuu ympäristöön. Tai sitten puusolukot vain imevät turhan pois.

Ehkä se on sitä, että metsästä puuttuu kaikki keinotekoinen. Siellä on sopivasti luonnollisia virikkeitä ja tilaa ajatella tärkeimpiä: mitä seuraavaksi söisi... ja mistä seuraavaksi saisi seksiä!!

Ennen liikuin paljon luonnossa, ilman mitään kiirettä. Kuljin vaiston mukaan, mihin suuntaan mikäkin veti. Tarkkailin lintuja, haistelin ilmaa, ja katselin erilaisia jäkäliä joita oli ajan saatossa kehittynyt. Ajattelin vain mistä löydän makeita mustikoita, aromikkaita vadelmia, tai komeimmat kantarellit... Kunnes mieleeni tupsahti seksi. Ja sen jälkeen aivoihini ei juuri muuta mahtunutkaan. Joka kerta kun kumarruin noukkimaan mustikoita tunsin suorastaan, miltä kiinteä pyöreä peppuni näyttäisikään miehen silmin. Mietin miltä tuntuisi, kun mies tarttuisi lanteisiini ja minä pyllistäisin selkä notkolla. Mies laittaisi ehkä takaapäin kätensä toppini alle, hyväilisi kevyesti rintojani ja puristaisi kerran nännejäni. Ei siinä muuta tarvittaiskaan, jotta minä olisin täysin valmis. 

Jännityksellä odotin ja toivoin, että puskan takaa ilmestyisi joku. Se kiehtoi minua, että periaatteessa voisin törmätä mieheen. Mies tervehtisi minua, minä vastaisin ja jos näkisin hänessä vetovoimaa, katsoisin toiveikkaana odottaen, että hän tajuaisi:  "...tarvitsen miestä!!"

Jos mies uhkaisi jatkaa matkaansa liian pian, loisin vielä viekkaan/anovan katseen suoraan silmiin, kunnes mies varmasti tajuaisi kohdanneensa melko kiimaisen nartun.

Oloni on siinä vaiheessa haaveilua jo aika sietämätön, liikuttelen pikkasen lanteitani pikkasen ja voihkasen välillä, näyttää varmaan siltä kuin stringeissäni olisi ikävä neulanen. Yritän vielä keskittyä marjojen poimimiseen, sillä nautin ajatuksesta, että joku voisi löytää minut.

Mutta oikeasti olisin miehen tavatessani liian häkeltynut ja ujo.

Alan katsella levottomana sopivaa kivenkoloa, jossa voisin helpottaaa paineitani. Vaikka eihän luokseni kukaan kuitenkaan tupsahda, voisin vain nojata siihen kuivaan sammalmättääseen nautiskelemaan itsestäni. Näin olen monesti tehnytkin :) Eihän sitä oikeasti kuitenkaan mitään apua voisi vieraalta saada siihen hätään, se on pelkkää haaveilua?

Nykyään liikun vielä paljon metsässä, mutta juosten. Jos mieleen tulee seksi lisään vauhtia. Moni mies juttelee aina välillä jotain, mutta ajattelen että he vain juttelevat. Joskus odotan näyttävätkö he kiinnostustaan, mutta silloinkin saatan olla vähäsanainen ja katsoa mietteliäänä karttaani ja seuraavaa suuntaa... vaikka oikeasti mietin, aikookohan mies pyytää treffeille? No ei pyydä, ellen osoita selvää kiinnostusta. Olen vain nainen ja joskus unohdan, että ajatukseni eivät siirry miehelle kuin itsestään.

Miehille sellainen vinkki, että jos tapaatte luonnossa viehättävän naisen, tehkää vapaasti tuttavuutta. Naiset nauttivat huomiostanne, kunhan etenette niin että naisen turvallinen olo säilyy. (Jos nainen pälyilee jo epätoivoisesti pakenemisreittiä, kannattaa ottaa se naisen mukavuuskin huomioon...) Kun mitään ei varsinaisesti odota tapahtuvan heti, voi olla antoisaa vaihtaa juttua. Ihan kuin olisi aina tunnettu. Jos kiinnostusta herää molemmin puolin, voihan sitä pyytää toista ulos. Eihän se muuta merkkaa, kuin että olisi kiinnostunut tutustumaan lisää.

Olen joskus miettinyt sellaista, että laittaisin ihastukseni postilaatikkoon kartan jossa olisi yksi ainoa punainen rasti... ja kellonaika. Jos mies löytäisi paikan, häntä odottaisi mukava yllätys!! Mutta mieluummin ihan vain yhteinen metsäretki. Vaikka mustikoita poimimaan, nehän kypsyy heinäkuussa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi