Panettaako luonnossa?
Kuljen itse paljon luonnossa, ainakin kesä aikaan. Hyvin usein, huomaan yhtäkkiä metsässä olevani kanki kovana. Ilmeisesti metsässä on sellaista energiaa, niin paljon että sitä siirtyy ihmiseenkin, en tiedä mutta näin usein käy. Joskus kun vaelsin jotain polkua ja olo alkoi olla jo sellainen, että huomio ja ajatukset olivat vain naisissa ja siinä, että kun vain saisi pillua, ajattelin juuri että nyt jos tulee yksinäinen nainen vastaan, niin rupean juttusille ja yritän iskeä. Melkein heti mutkan takaa tuli reipas seksikkään näköinen nainen, niin meinasi meikäläinen häkeltyä. Eihän siinä muuta osannut kuin hädintuskin sai tervehdittyä, kun omaksi yllätyksekseni punastuin hieman ja kiirehdin eteenpäin (ajatellen, että näkiköhän se tuon pullotuksen). Ei olisi juttusille oikein kehdannut alkaa :) Mites teillä muilla, panettaako luonnossa? Naiset, kun käytte metsä lenkillä pusikossa, niin ajatteletteko koskaan, että mitä jos joku näkee jostain suoraan alapäähän? Kiihottaako se?
Kommentit (327)
Kyllähän sitä nuorena tuli luonnossa nusuteltua kun ei tyttöä kehdannut kotona hoidella eikä tytön kotiin voinut mennä tai kehdannut. Ajokorttia ei ollut ja viritetty mopo kuljetti. Jalat aukesivat helposti ja tytön orgasmit tulivat herkkinä. Mikäs siinä ainakin pojan näkökulmasta kun olin aina päällä. Tyttö makoili alla milloin missäkin, sammalmättäällä, mustikanvarpujen päällä, nurmikolla jne.
Voih... siitä on aikaa. Ratsastelin tyttösenä ponillani pienessä maaseutukylässä ihana poika vierelläni hölkkäämässä ja puhuttiin kaikesta, oltiin parhaat kaverit ja rakastavaiset. Hän otti minut syliin satulasta ja rakastelimme. Oriponini hirnui tammoille laitumella ja poika minulle. Ihanimpia muistojani.
Viimeksi muutama päivä sitten. Syrjäinen lampi, jonka rannalla pantiin rajusti niin edestä kuin takaa. Pillu pestiin puhtaaksi lammen raikkaalla vedellä. Tulevana viikonloppuna laavulla on odotettavissa ainakin suihinottoa; ehkä joku seksilelukin lähtee mukaan.
Uimarantojen pukukopeissa on kiva paneskella, kun oviahan ei saa lukkoon ... Kiihottaa kovasti, kun joku voi tulla paikalle yks kaks ... Sitten vaan mälli lentämään ja kumppani nostaa pikkarit spermaisen pillun päälle ja ollaan kuin oltaisi vaihdettu uikkareita ... Panettaa jo pelkkä ajatuskin. Tänään vois panna vedessä, kun vedet on siihen touhuun sopivan lämpöiset. Sekin toki yleisellä rannalla, mutta näkösuojassa veden alla.
Alkaa panettaa, kun lukee näitä tarinoita ...
Mitään sanomatta siis antautui ja pyysi ottamaan takaapäin. Oliko kiihottunut sen jälkeen palata sieltä metsästä siemenet sisällä?? Mulla kyllä kiihotti paljon kun exän kans touhuttiin eri paikoissa ja usein paljaalla siemenet sisälle