Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Sano HEP jos aiot äänestää Persuja!

Vierailija
18.03.2011 |

Ja perustelujakin saa laittaa mukaan. Katotaan, kuinka moni palstalainen aikoo oikeasti äänestää Persuja :)

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vaalien jälkeen tapahtuu. Vaaleissahan on persuilun tavoite ja kliimaksi ja luulisi että homppaniassa on sen jälkeen vähän tyhjä olo, tai viimeistään sitten kun on juhlittu/surtu mahdollinen voitto/tappio.

Nyt jo on vähän näkyvissä turnausväsymystä mamujen haukkumisessa ja painopiste on siirtynyt aavistuksen ruotsinkielisten suuntaan. Mitä vaalien jälkeen? Tuskin persut siihen lopettaa nyt kun ovat ns. päässeet veren makuun. Jatkuuko sama linja vai ollaanko siihen jo kyllästytty. Mitä ja ketkä pääsee tähtäimeen seuraavaksi. Mieleniintoiset ajat ovat edessä.

Vierailija
42/108 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista pienituloisimmilta on viety kaikki mahdollisuudet ihmisarvoiseen elämään! Ja oeln kuitenkin itse työssäkäyvä ihminen eli en edes omnaa etua tässä aja, mutta voi olla, että joskus itsekin tarvitsen apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sitä mainosta, mutta löisin ison vedon, että sunkin tuttavapiirissä on piilopersuja... Juuri niissä älykkäissäkin. Mikä sinä olet päättämään, mikä on soveliasta ja mikä ei? Minä en edelleenkään ymmärrä tätä persuhysteriaa? Mitä ihmeellistä ne sanoo, joka on NIIN KAMALAA JA PELOTTAVAA, kun itse en huomaa mitään? Kamalinta ja pelottavinta on se, että joidenkin mielestä on kamalaa ja pelottavaa, jos äänestysprosentti nousee... Aika hirveä ajatus demokratiassa.

Ihmiset ovat oikeutetusti tyytymättömiä ryvettyneihin (oikeisto-) poliitikkoihin. Nyt vaan protesti kanavoituu vaarallisesti.

-persuilla ei ole minkäänlaista tasa-arvoagendaa. Persut on öykkärisikaniskamiesten puolue, jossa naiset (varsinkin taidetta puolustavat) laitetaan itkemään. Soini vastustaa aborttia ja tasa-arvoa edistäviä kansalaisjärjestöjä.

-vapaa taide ja kulttuuri on heillä tappolistalla. HE haluavat määritellä mitä on hyvä ja kannatettava taide. Mallit tähän tulevat natsi-Saksasta ja Neuvostoliitosta.

-Suomi halutaan sulkea kaikilta jotka eivät ole natiiveja suomalaisia

-Persut vastustavat energiaveroja ja siten luonnonsuojelua

-Soini kannattaa ydinvoimaa

-Persut ratsastavat vain ja ainoastaan protestimielialalla. Tonyhalmelaisuudella vihreiden demonisoimisella haetaan "tosimiesten" ääniä, jotka eivät kukkahattuja kumartele. Kuka haluaa Soinista pääministerin, Halla-Ahosta maahanmuuttoministerin ja Kike Elomaasta kulttuuriministerin? Ei ainakaan kukaan lähipiirissäni.

-Protesti on hyvä asia, mutta miksi pitää mennä herravihan hurmiossa junttipalvontaan? Minä ainakin arvostan ammattilaisia, ja hirvittää ajatella, että persut lähtevät sankoin joukoin eduskuntaan opettelemaan. Siinähän lamaantuu koko toiminta.

Olen töissä kulttuurialalla, ja niissä piireissä persuja seurataan oksennus suussa. Mutta niinhän he haluavatkin. He ovat käytännössä kieltämässä kansalaisilta kulttuurin, koska he demonisoivat sen elitismiksi. Tämä on surullista hegenriistoa tavallisilta kansalaisilta.

Kokoomuksen talouskasvua ja heikkojen vihaamista ihannoima politiikka on kyllä vielä persujakin vaarallisempaa. Tavalliset äänestäjät eivät näemmä ymmärrä, että Kokoomus ajaa vain ja ainoastaan suurituloisten ja työnantajien etua.

Tulevissa vaaleissa ollaan galluppien valossa menossa ojasta allikkoon.

Vierailija
44/108 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista pienituloisimmilta on viety kaikki mahdollisuudet ihmisarvoiseen elämään! Ja oeln kuitenkin itse työssäkäyvä ihminen eli en edes omnaa etua tässä aja, mutta voi olla, että joskus itsekin tarvitsen apua

Vierailija
45/108 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Soini vastustaa ehkäisyä! Entä noidat, manaus, ristiretket ja lasten hyväksikäyttö?

Soinin Suora lainaus:

"Oma arvomaailmani lähtee katolisesta kristinopista. Tämä arvomaailma maailmassa on miljardilla ihmisellä. Täällä olen aina poliittisesti vähemmistössä, mutta olen ison valtakirkon jäsen, joka on maailmanlaajuinen. TÄMÄN KIRKON KANTA VAIKUTTAA AJATTELUUNI KAIKISSA MORAALISISSA KYSYMYKSISSÄ, oli minun sitten helppoa hyväksyä se tai ei. Aina ei ole suinkaan helppoa, VAATIMUKSET OVAT KOVAT, MUTTA RUSINOITA PULLASTA EI NOUKITA. SE ON KIRKON OPPI, ja se kirkon jäsenelle kelpaa. Tästä on kysymys kohdallani tässä asiassa."

http://www.eduskunta.fi/faktatmp/uta...62_126_p.shtml

Ja katolisen kirkon kanta on tämä:

"The Roman Catholic Church opposes all sexual acts outside of marriage, as well as any sexual act in which the chance of successful conception has been reduced by direct and intentional acts (e.g., surgery to prevent conception) or foreign objects (e.g., condoms)."

Kyse ei ole siis yksittäisestä asiasta vaan koko lahkon opista, josta Soini ei omien sanojensa mukaan rusinoita nouki. Kehtaa vielä puhua afrikkalaisten maahamuuttajien tulvasta Suomeen, kun itse ei ole valmis tekemään mitään sen eteen, että mantereen suurin ongelma saataisiin ratkaistua - ylikansoittuminen.

Vierailija
46/108 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa vielä puhua afrikkalaisten maahamuuttajien tulvasta Suomeen, kun itse ei ole valmis tekemään mitään sen eteen, että mantereen suurin ongelma saataisiin ratkaistua - ylikansoittuminen.

Äänesti EU:n jossain äänestyksessä mm. ehkäisyyn ja sukupuoliterveyteen liittyvissä asioissa juurikin katolisen kirkon kannan mukaisesti. Katoliset on jämähtäneet todella surullisella tavalla vuosisatojen takaiseen meininkiin esim. ehkäisykysymyksissä ja siitä seuraa maailmassa järkyttävät määrät kärsimystä.

Vierailija
47/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

persujen äänestäjie sitten montaa olekaan..

Vierailija
48/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy yksi (tai itse asiassa useampikin) jotka äänestävät Persuja.

Vierailija
49/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIelestäni aika paljon jos vertaa esim vihreisiin tai kommunisteihin. Sveitsissä persuja onkin sitten lähes 35 %:a ja heitäkin oli alussa vain muutama prosentti.

Vierailija
50/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, vihervasemmiston kanssa en voisi olla edes samassa huoneessa.

Vierailija
51/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana mitä natseja täällä pyörii. En ikinä äänestäisi, enkä kykenisi olemaan tekemisissä ihmisen kanssa joka niitä äänestää...

Hehän ovat pahempia kuin natsit aikoinaan, mutta luulen, että sinulle se sopiikin hienosti, eikös juu? Double standard taas kerran ja sun kannattaa lukea Godwinin laista ;)

Vierailija
52/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska silloinhan sinäkin olet tuo parjaamasi surkea mamu.

9.4 ajamme lähetystöön äänestämään täällä Englannissa ja persuille menee ääni. MItä olen täällä ollut suomalaisten kanssa tekemisissä niin lähes jokainen äänestää persuja. Tosin täällä kaikki ovat nähneet omin silmin mihin järjetön mamutus johtaa, joten otanta on ehkä huono. Minulla ei ole oikein muita syitä kuin, etten halua Suomeen Englannin kaltaista tilannetta, jossa koulut on surkeita mamukouluja ja kaikkien vähänkin normaaliälyisten pitää viedä lapsensa yksityiskouluun. Ymmärrän hyvin, ettei todella rikkaat ja ruotsinkieliset välttämättä äänestä persuja, koska heillä on Suomessa muutenkin omat koulut, joihin ei mamuilla ole asiaa sotkemaan opetusta.

Vierailija
53/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo ajatellut äänestäväni persuja, mutta vaalikoneesta tuli vasuri! En tajua. Maahanmuutto ei ole mulle niin tärkeä juttu kuin pienituloisten asiat ja natoon liittymättömyys, ehkäpä siis vastasin "väärin" siinä kohtaa. Mietin siis vielä.

Vierailija
54/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, vihervasemmiston kanssa en voisi olla edes samassa huoneessa.

Vierailija
55/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pariskunta, jotka haluaa ravistella poliittista kenttää. Minä olen akateeminen, mies amispohjainen yrittäjä.

Mun suvusta tuntuu joka toinen äänestävän persuja. Äidin maanviljelijä veli (ennen kepua), äitini ja isäni (opettaja-sosiaalityöntekijä, eläkkeellä), raksamiessetä, opettajatäti, sh-täti jne. Aika kirjavaa sakkia. Koulutukset laidasta laitaan ja myös puoluekannat ennen.

Vierailija
56/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo ajatellut äänestäväni persuja, mutta vaalikoneesta tuli vasuri! En tajua. Maahanmuutto ei ole mulle niin tärkeä juttu kuin pienituloisten asiat ja natoon liittymättömyys, ehkäpä siis vastasin "väärin" siinä kohtaa. Mietin siis vielä.

Persujen veromalli on oikeastaan kaikille tuloluokille paras eli lisää eniten ostovoimaa, joka ratkaisee:

http://www.hs.fi/grafiikka/1135264411349?orientation=horizontal

Vierailija
57/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut useampaan vuoteen. Kyllähän kommunistinen puolue edelleen on mukana, mutta kannatus on melko pientä. Eli aika huono vertailukohta. Ja musta hyvä osoitus Persujen äänestäjien älykkyydestä (tai sen puutteesta) on se, että heistä Sveitsissä persuja on tuo lähes 35%. En ole nimittäin tiennytkään, että PerusSUOMALAISET ovat Sveitsissä noin suosittuja. No, molemmat vastaukset sisälsivät saivartelua, mutta eipä sinunkaan viestisi ole järjellä pilattu. Lisäksi: 20% kansasta ei ole vielä äänestänyt persuja. Odotellaan nyt ihan rauhassa vaaleihin asti.

MIelestäni aika paljon jos vertaa esim vihreisiin tai kommunisteihin. Sveitsissä persuja onkin sitten lähes 35 %:a ja heitäkin oli alussa vain muutama prosentti.

Vierailija
58/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.4 ajamme lähetystöön äänestämään täällä Englannissa ja persuille menee ääni. MItä olen täällä ollut suomalaisten kanssa tekemisissä niin lähes jokainen äänestää persuja. Tosin täällä kaikki ovat nähneet omin silmin mihin järjetön mamutus johtaa, joten otanta on ehkä huono. Minulla ei ole oikein muita syitä kuin, etten halua Suomeen Englannin kaltaista tilannetta, jossa koulut on surkeita mamukouluja ja kaikkien vähänkin normaaliälyisten pitää viedä lapsensa yksityiskouluun. Ymmärrän hyvin, ettei todella rikkaat ja ruotsinkieliset välttämättä äänestä persuja, koska heillä on Suomessa muutenkin omat koulut, joihin ei mamuilla ole asiaa sotkemaan opetusta.

Tarkan määritelmän mukaan kyllä, mutta eiköhän jokainen tiedä mihin sana mamu viittaa etenkin puhekielessä, tuskin kukaan työtätekeviä koulutettuja ihmisiä on mamuksi nimittelemässä. Olemme täällä vielä muutaman vuoden työkomennuksella ja sitten Suomeen taas pariksi vuodeksi ja sitten Australiaan 5 vuodeksi. Itseppä englantilainen firma meidät tänne puoliksi pakotti :) Tänään tuli äänestysliput muuten.

Vierailija
59/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä ketään joka äänestäisi persuja. Mielenkiinnolla odotan että kohtaan sen ensimmäisen, joka kehtaa äänestävänsä heitä. Ovat kyllä sellainen junttipuolue että heikompia hirvittää.

Täällä pariskunta, jotka haluaa ravistella poliittista kenttää. Minä olen akateeminen, mies amispohjainen yrittäjä. Mun suvusta tuntuu joka toinen äänestävän persuja. Äidin maanviljelijä veli (ennen kepua), äitini ja isäni (opettaja-sosiaalityöntekijä, eläkkeellä), raksamiessetä, opettajatäti, sh-täti jne. Aika kirjavaa sakkia. Koulutukset laidasta laitaan ja myös puoluekannat ennen.

Vierailija
60/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkan määritelmän mukaan kyllä, mutta eiköhän jokainen tiedä mihin sana mamu viittaa etenkin puhekielessä, tuskin kukaan työtätekeviä koulutettuja ihmisiä on mamuksi nimittelemässä. Olemme täällä vielä muutaman vuoden työkomennuksella ja sitten Suomeen taas pariksi vuodeksi ja sitten Australiaan 5 vuodeksi. Itseppä englantilainen firma meidät tänne puoliksi pakotti :) Tänään tuli äänestysliput muuten.