THL: Suomessa jouduttu hävittämään yli 2 milj. rokotetta, vanhenivat käsiin(MTV uutiset)
Että tällaisia rokotteita, eivät kelpaa kellekkään enää. Lampaatkin saivat itsetunnon takaisin ja ovat nyt meidän alfojen linjoilla.
Kommentit (11)
Olen ottanut 3 rokotusta, valitettavasti, tiedon puutteesta johtuen. Rokotteet ovat aiheuttaneet ylikuolleisuutta, sydän-, aivoinfarkteja yms, joista media ei tietenkään uutisoi, vaan puskee edelleen rokotteita. Tämä covid rokotehulluus on maailmanhistorian yksi hulluimpia tapahtumia. Leikkiä ihmishengillä. Voittoja lääkeyhtiöille. Kukaan ei enää tarvitse rokotteita, me olemme kaikki altistuneet virukselle ja meillä on vastustuskykyä. Otetut rokotteetkin suojaavat pitkä-aikaisesti, niitä on turha kenenkään ottaa enempää.
Olisi kelvannut neljäskin rokotus muttei niitä valtaosalle annettu. Ihan käsittämätöntä touhua.
Siinä säästyi samalla paljon ihmishenkiä.. kannattaa katsoa koronarokotteiden aiheuttamat "Essex" kuolemat maailmalla...
Rokotteiden haittavaikutuksia ei saa vieläkään tutkia. Suurien lääkeyhtiöiden voitot ovat ihmisten terveyttä tärkeämpiä. Hulluinta on, että pfiser on aloittanut jo tekemään rokotetta tulevaa pandemiaa varten - mistä pfiser tietää seuraavan pandemian? Vai onko sillä väliä mitä ruiskutetaan, jos tavoite on veritulppien lisääminen ja väestön vähentäminen?
Mikä rokote. Mikä lähde?
Aivan. Lähteesi löytyy pääsi sisältä.
TL;DR: turpakiiqanonpelleSTFU
Hyvä että vanhenevat ja vaaroista puhutaan. En ottanut yhtäkään eikä kaduta.
Et voi sanoa, että ei kelvannut kun niitä ei työikäisille ole enempää annettu. Olisiko kelvannut vaikka olisi annettukin, vaikea sanoa. Itse en olisi hakenut kun olen kolmen piikin jälkeen taudin kertaalleen sairastanut hyvin lievänä nuhakuumeena. Saattaisin olla omikron-spesifistä boosterista kiinnostunut jos vaikka vuoden päivät vetäisin ilman tartuntaa, mutta en toisaalta itke vaikken sellaista saisikaan. Uskon monen rokotetun ajattelevan samalla tavalla.