G: Sano HEP jos aiot äänestää Persuja!
Ja perustelujakin saa laittaa mukaan. Katotaan, kuinka moni palstalainen aikoo oikeasti äänestää Persuja :)
Kommentit (108)
Hah hah, salli mun nauraa..=D
Ehkä on syytäkin etsiä foorumi, missä voit keskustella toisten samanmielisten kanssa ajankohtaisista asioista. Olette kaikki siellä samaa mieltä (mieluummin vielä sinun mieltäsi) ja parannatte maailmaa kaikessa yhteisymmärryksessä
Av provosoi ja ärsyttää, välillä taas saa yllättyä mammojen huumorintajusta ja ystävällisyydestä. Tätä on av, ja niin sen pitää ollakin
Siksi juuri täällä palstailen että täällä sanotaan mitä ajatellaan. Mutta rajansa kaikella. Persujen viestintä täällä kääntää vatsaa. Mulla on melkoisen paksu nahka enkä ole koskaan aikaisemmin ajatellut hetkeäkään että kenenkään tyyli tai mielipiteet karkottaisivat täältä pois, mutta onpa nyt sitten tullut sekin nähtyä.
Heidän ajatusmaailmaansa voisi rinnastaa koulukiusaamiseen. "En tykkää susta, enkä noista, enkä tosta, enkä ton värisistä..." Vaikka Soini olisi kuinka fiksu ei se auta. Sitä fiksuuttaan pitää käyttää hyviin asioihin. Mitään hyvää ei seuraa syrjimisestä eikä liian mustavalkoisesta ajattelusta vaikka ne aikomukset, kansan syvien rivien auttaminen, olisivat hyviä.
Ihmisiä luokitellaan mamuiksi, vihrerpiipertäjiksi, kukkahattutädeiksi jne. Miten tällaisen keskustelijan, joka ei arvosta muuta kuin omiaan ja omia näkökantojaan, kanssa voi keskustella rakentavasti mistään tärkeästä aiheesta?
Minkä tiedätkin.
Tietoista harhauttavaa valehtelua. Ei anna kovin hyvää kuvaa sinusta. Toivottavasti et edusta persujen enemmistöä. Teet hallaa kannattamallesi puolueelle tällaisilla kommenteillasi.
En olisi ikinä uskonut lukevinani niin halveeraavia kommentteja suomalaisista, maalaisista, perussuomalaisista, vanhuksista jne kuin mitä olen tällä palstalla saanut lukea vihreiden toimesta.
Heidän ajatusmaailmaansa voisi rinnastaa koulukiusaamiseen. "En tykkää susta, enkä noista, enkä tosta, enkä ton värisistä..." Vaikka Soini olisi kuinka fiksu ei se auta. Sitä fiksuuttaan pitää käyttää hyviin asioihin. Mitään hyvää ei seuraa syrjimisestä eikä liian mustavalkoisesta ajattelusta vaikka ne aikomukset, kansan syvien rivien auttaminen, olisivat hyviä.
Ihmisiä luokitellaan mamuiksi, vihrerpiipertäjiksi, kukkahattutädeiksi jne. Miten tällaisen keskustelijan, joka ei arvosta muuta kuin omiaan ja omia näkökantojaan, kanssa voi keskustella rakentavasti mistään tärkeästä aiheesta?
Ei täällä kokoomuksen tai keskustan tai vihreiden tai sdp:n tai _minkään_ toisen puoleen edustajat systemaattisesti ole koko ajan jokun ryhmittymän kimpussa. Persut ei ikinä nosta esille mitään muita teemoja kuin vähemmistöjen ja erilaisten ihmisten nokkimisen. Miten kukaan voi mennä tällasen sakin kelkkaan?
Eniten tökkii juuri tuo luokittelu.
Eihän kukaan ole ainoastaan vihreä tai ainoastaan maalainen tai kukkahattu tai vanhus tai kokkari tai maahanmuttaja tai edes persu. Kaikkien näiden leimojen taakse kätkeytyy kokonaisen ihmisen elämä erilaisine puolineen. En minä ainakaan määrittele itseäni yksin poliittisen suuntaukseni, ikäni, ammattini, sukupuoleni, asuinpaikkani, parisuhdestatukseni jne. jne. perusteella.
Jotenkin liian kapeakatseista ja mutkat suoriksi vetävää.
Vaali-illassa uskottavimpia olivat ne puolueiden puheenjohtajat, jotka kykenivät "myöntämään" sen, että ovat myös samaa mieltä muiden kanssa jossakin asiassa. Sehän on edellytyskin hallitusyhteistyölle.
mikä on persujen äänestäjien taso.
Kulta pieni, taide on vähän muutakin kuin Teemu Mäen vuosikymmenten takainen teos, joka ei edes koskaan ole ollut missään näyttelyssä esillä. Jaa että sperman levitystä. Ateneumissa oli tosiaan ARS-näyttely 1980-luvulla (vai -90?), jossa yhdessä teoksessa oli käytetty osana ruumiin eritteitä. Tämä sperma on nyt sitten joillekin niin ihmeellistä, että se on ollut siitä lähtien yhtä kuin nykytaide. En kannata kissojen tappamista. Jos joku on perehtynyt Mäen taiteeseen, on ehkä huomannut että siinä on usein kyse nykymenon kritiikistä.
Että minä olen nyt sitten eläinrääkkäyksen kannattaja. Voit luulla minusta (minua tuntematta) mitä vain, mutta ainakaan en ole persujen kannattaja. Ainoastaan totalitärisissä yhteiskunnissa on ylhäältä käsin pyritty määrittelemään, mitä on hyväksytty kulttuuri ja taide.
Taiteen saama tuki on valitettavan pientä Suomessa. Se on hyttysen pieru Saharassa kun puhutaan valtion budjetista. Tämä huomioon ottaen on äärimmäisen vaarallista, että joku poliittinen puolue pyrkii määrittelemään hyväksyttyä taidetta. Syy on persuilla umpimielisen, paikalle jämähtäneen ja heidän käsityksiään vastaavan Suomi-kuvan valaminen betoniin. Ei kiitos kyseiselle junttipuolueelle. Ihmettelen syvästi, kuka heitä voi äänestää.
tämä postmoderni tekotaidekeskustelu. Case closed. Tuomio: junttipuolue.
en tiedä ketään joka äänestäisi persuja. Mielenkiinnolla odotan että kohtaan sen ensimmäisen, joka kehtaa äänestävänsä heitä. Ovat kyllä sellainen junttipuolue että heikompia hirvittää.
Täällä pariskunta, jotka haluaa ravistella poliittista kenttää. Minä olen akateeminen, mies amispohjainen yrittäjä. Mun suvusta tuntuu joka toinen äänestävän persuja. Äidin maanviljelijä veli (ennen kepua), äitini ja isäni (opettaja-sosiaalityöntekijä, eläkkeellä), raksamiessetä, opettajatäti, sh-täti jne. Aika kirjavaa sakkia. Koulutukset laidasta laitaan ja myös puoluekannat ennen.
Minä kun en keksi heistä mitään nimenomaisesti junttia, korkeasti koulutettuja, fiksja kaupunkilaisia. Suurin kannatushan nimenomaan on Helsingissä, joka tosin on kyllä suurimmaksi osaksi maamme pahin junttila.
Vaikka äänestäisin mitä ja olen siis ennen äänestänytkin niin en ole koskaan hyväksynyt taiteilija-apurahoja valtion kassasta, missään muualla maailmassa ei taitelijat elä veronmaksajien rahoilla. Aika vähissä on argumentit sinulla. Tuosta voi siis päätellä, että sinun mielestäsi on oikein antaa kissantappovideoiden tekijöille rahaa ja sperman levittäjille? Minä en antaisi, mielestäni olet eläinrääkkäyksen kannattaja.
Niinpä. Hitlerinkin mielestä vain Wagner oli ok.
mikä on persujen äänestäjien taso. Kulta pieni, taide on vähän muutakin kuin Teemu Mäen vuosikymmenten takainen teos, joka ei edes koskaan ole ollut missään näyttelyssä esillä. Jaa että sperman levitystä. Ateneumissa oli tosiaan ARS-näyttely 1980-luvulla (vai -90?), jossa yhdessä teoksessa oli käytetty osana ruumiin eritteitä. Tämä sperma on nyt sitten joillekin niin ihmeellistä, että se on ollut siitä lähtien yhtä kuin nykytaide. En kannata kissojen tappamista. Jos joku on perehtynyt Mäen taiteeseen, on ehkä huomannut että siinä on usein kyse nykymenon kritiikistä. Että minä olen nyt sitten eläinrääkkäyksen kannattaja. Voit luulla minusta (minua tuntematta) mitä vain, mutta ainakaan en ole persujen kannattaja. Ainoastaan totalitärisissä yhteiskunnissa on ylhäältä käsin pyritty määrittelemään, mitä on hyväksytty kulttuuri ja taide. Taiteen saama tuki on valitettavan pientä Suomessa. Se on hyttysen pieru Saharassa kun puhutaan valtion budjetista. Tämä huomioon ottaen on äärimmäisen vaarallista, että joku poliittinen puolue pyrkii määrittelemään hyväksyttyä taidetta. Syy on persuilla umpimielisen, paikalle jämähtäneen ja heidän käsityksiään vastaavan Suomi-kuvan valaminen betoniin. Ei kiitos kyseiselle junttipuolueelle. Ihmettelen syvästi, kuka heitä voi äänestää.
tämä postmoderni tekotaidekeskustelu. Case closed. Tuomio: junttipuolue.
en tiedä ketään joka äänestäisi persuja. Mielenkiinnolla odotan että kohtaan sen ensimmäisen, joka kehtaa äänestävänsä heitä. Ovat kyllä sellainen junttipuolue että heikompia hirvittää.
Täällä pariskunta, jotka haluaa ravistella poliittista kenttää. Minä olen akateeminen, mies amispohjainen yrittäjä. Mun suvusta tuntuu joka toinen äänestävän persuja. Äidin maanviljelijä veli (ennen kepua), äitini ja isäni (opettaja-sosiaalityöntekijä, eläkkeellä), raksamiessetä, opettajatäti, sh-täti jne. Aika kirjavaa sakkia. Koulutukset laidasta laitaan ja myös puoluekannat ennen.
Minä kun en keksi heistä mitään nimenomaisesti junttia, korkeasti koulutettuja, fiksja kaupunkilaisia. Suurin kannatushan nimenomaan on Helsingissä, joka tosin on kyllä suurimmaksi osaksi maamme pahin junttila.
Vaikka äänestäisin mitä ja olen siis ennen äänestänytkin niin en ole koskaan hyväksynyt taiteilija-apurahoja valtion kassasta, missään muualla maailmassa ei taitelijat elä veronmaksajien rahoilla. Aika vähissä on argumentit sinulla. Tuosta voi siis päätellä, että sinun mielestäsi on oikein antaa kissantappovideoiden tekijöille rahaa ja sperman levittäjille? Minä en antaisi, mielestäni olet eläinrääkkäyksen kannattaja.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1349113/persujen_nai…
Mutta silloinkin on vielä hyvä tilanne kun tajuaa missä mennään. Pelkään että suomalaisille käy kuin sammakolle kattilassa. Ei saksalaisillekaan kukaan pystymetsästä ehdottanut että mitäpä jos kerättäis juutalaiset ghettoihin, näännytettäisiin ne nälkään ja kaasutettais ne kuoliaaksi isoilla tuhoamisleireillä. Kyllä se alkoi jostain paljon pienemmästä. Ihminen tottuu mihin tahansa ja sellaisetkin asiat mitä ei alunperin hyväksynyt rupeaa tuntumaan normaalilta kun niitä tarpeeksi väsymättä hoetaan ja toistetaan. Pelottaa että suomalaiset vähitellen tottuu tähän persujen agendaan.
Persu lyhenteestä mieleen lähinnä peräsuoli.
Tää mielleyhtymä on jotenki niin
voimakas, ettei mun ehdokas ainakaan
peräsuolesta löydy. :p
Ei tuo nyt se oikee syy oo, mut kuitenki :D
he äänestäisivät vihreitä sen sijaan että nysväävät mamujen ja ruotsinkielisten kimpussa. Kaikki tuo on täydellistä nappikauppaa jos ilmastonmuutos toteutuu sitä tahtia mitä näyttäisi nyt toteutuvan. Tänään oli iltiksessä uutinen että Suomen keskilämpötila on noussut ja ollaan menossa kohti 7 asteen nousua sadan vuoden sisällä.
Tässä uutisessa ei ole Suomen kannalta kuin huonoja vaihtoehtoja. Jos käy hyvin ja todellakin tästä maasta tulee yksi ilmastonmuutoksen voittajista, on turha kuvitella että me saadaan kovin kauan istua täällä viiden miljoonan voimin metsien keskellä, kun kansainvaellukset lähtevät liikkeelle.
Ja tämä on vielä se parempi vaihtoehto. Jos ja kun käy niin että Golf-virta pysähtyy ja täällä istutaan kohta ikiroudan päällä, minä ainakin aion pakata kamppeeni ja toivon ettei etelämpänä ole vastassa kasa paikallisia persuja. Paitsi että tietenkin on.
Persu lyhenteestä mieleen lähinnä peräsuoli.
Tää mielleyhtymä on jotenki niin
voimakas, ettei mun ehdokas ainakaan
peräsuolesta löydy. :p
Ei tuo nyt se oikee syy oo, mut kuitenki :D
Taidat nuolla miehesi peräsuolta harva se päivä kun noin on mielessä.
Äänestä Soinia, saa pesunkestävän roomalaisuskoisen vatikaanin agentin.
Kun 400 vuotta niitä ULKOmaalaisia paavinuskoisia ja inkvisiittoreita on yritetty puhdistaa oikeauskoisesta ja yhtenäisestä Suomesta niin eikös yksi niistä ole pyrkimässä pääministeriksi.
Nii´in ei ole Soini&co puolta kansasta burghaan ajamassa, mutta kuitenkin hellan ja nyrkin väliin lapsia ilman ehkäisyä tekemään ja hoitamaan. Työelämähän pilaa naiset.
Ei Timo ole herra edes omassa kodissaan kun taitaa sillä eukko olla rahaa tienaamassa eikä lapsia hoitamassa. No tee niin kuin minä opetan, älä niin kuin elän voisi tämä suuri valtiomies julistaa.
Jos persut olisivat oikesti huolissaan Suomen kansasta ja kulttuurista he äänestäisivät vihreitä sen sijaan että nysväävät mamujen ja ruotsinkielisten kimpussa
Ennemminkin nykymuodossaan se keskittyy olemaan mediaseksikäs, liberaali ja erilaisten ristiriitaisuuksien kanava - jota lähinnä helsinkiläiset (luontoa koskaan nähneetkään) hipit ja arvoliberalistit äänestävät. Eli anna mun nyt nauraa tuolle sun ehdotuksellesi.
Ja se mitä Timo Soinin uskonnolliseen vakaumukseen tulee niin kuinka ihmeessä se kuohuttaa ja puhututtaa teitä noin kovin? Saman aikaisesti samoissa piireissä (Vihreiden ja vasemmistoliiton keskuudessa) ollaan ensimmäisinä suvaitsemassa esimerkiksi islamin uskontoa, jonka keskeisiä ongelmia juuri ovat kysymykset epätasa-arvosta ja pedofiliasta (profeetta Muhammedin opin mukaisesti lapsimorsian-käytäntö elää ja voi hyvin monissa islaminuskoisissa maissa).
Uskomatonta kaksinaismoralismia!
Ääni perussuomalaisille; hep, hep ja hep (3 ääntä meidän perheestä uudenmaan vaalipiiristä).
En ymmärrä miksi kukaan, erityisesti nainen tai vanhempi, äänestäisi persuja? Oletteko seuranneet mitä Soini tekee Euroopan parlamentissa? Naiset nyrkin alle ja sanavapaus seis. Tai mitä äärinationalisteja luimii hänen rellukkamahansa takana? Kolmannen valtakunnan tiellä ollaan.
Persuja äänestävät laukaisevat aikapommin, joka saattaa laueta ehkä vasta teidän lastenne kasvoille. Silloin muurin takaa ei enää pääsekään pois.
Luotan (ehkä lapsellisesti) kuitenkin siihen, että ihmiset ottavat asioita selvää ennen kuin lähtevät antamaan protestiääniään. Sloganien ja letkautusten perusteella äänestävät kauhistuttaa.
Voi jeesus jotkut on pihalla :)
Ennemminkin nykymuodossaan se keskittyy olemaan mediaseksikäs, liberaali ja erilaisten ristiriitaisuuksien kanava - jota lähinnä helsinkiläiset (luontoa koskaan nähneetkään) hipit ja arvoliberalistit äänestävät. Eli anna mun nyt nauraa tuolle sun ehdotuksellesi.
Perussuomalaisten idea on ettei ilmastonmuutokselle edes yritetä tehdä mitään kun ei me suomalaiset mitään päästöjä aiheutetekaan!!! Juu ei. Me delegoidaankin kaikki päästöt kehitysmaihin jossa meidän puolesta saa oikein mainiosti pilata ympäristön samalla kun pienet kädet näpertävät lenkkareita made in kehitysmaa meille tänne rahdattaviksi. Meillä on maailman suurnpiin kuuluva hiilijalanjälki todellisuudessa kun kaikki lasketaan mukaan. Mut mitään ei tarttis tehdä kun ei Kiinakaan!
Niin ja, ps. olen maanviljeilijän tytär, että se siitä hesalaisesta cityvihreästä.
Persuilu on lapsenomaista uskoa, että vapaamatkustus onnistuu ja kannattaa. Miksi muka ei onnistu? Kovat keinot käyttöön, markka takaisin ja rajat kiinni, TAHDOSTA se on kiinni.
Hah hah, salli mun nauraa..=D
Ehkä on syytäkin etsiä foorumi, missä voit keskustella toisten samanmielisten kanssa ajankohtaisista asioista. Olette kaikki siellä samaa mieltä (mieluummin vielä sinun mieltäsi) ja parannatte maailmaa kaikessa yhteisymmärryksessä
Av provosoi ja ärsyttää, välillä taas saa yllättyä mammojen huumorintajusta ja ystävällisyydestä. Tätä on av, ja niin sen pitää ollakin