Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Sano HEP jos aiot äänestää Persuja!

Vierailija
18.03.2011 |

Ja perustelujakin saa laittaa mukaan. Katotaan, kuinka moni palstalainen aikoo oikeasti äänestää Persuja :)

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä ketään joka äänestäisi persuja. Mielenkiinnolla odotan että kohtaan sen ensimmäisen, joka kehtaa äänestävänsä heitä. Ovat kyllä sellainen junttipuolue että heikompia hirvittää.

Täällä pariskunta, jotka haluaa ravistella poliittista kenttää. Minä olen akateeminen, mies amispohjainen yrittäjä. Mun suvusta tuntuu joka toinen äänestävän persuja. Äidin maanviljelijä veli (ennen kepua), äitini ja isäni (opettaja-sosiaalityöntekijä, eläkkeellä), raksamiessetä, opettajatäti, sh-täti jne. Aika kirjavaa sakkia. Koulutukset laidasta laitaan ja myös puoluekannat ennen.

Minä kun en keksi heistä mitään nimenomaisesti junttia, korkeasti koulutettuja, fiksja kaupunkilaisia. Suurin kannatushan nimenomaan on Helsingissä, joka tosin on kyllä suurimmaksi osaksi maamme pahin junttila.

Vierailija
62/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitten arvoista seuraa aivan järkyttävää paskaa suut ja silmät täyteen. Se on tällä palstalla nähty. Toivotaan hartaasti että suomalaiset pysyy ihmisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä postmoderni tekotaidekeskustelu. Case closed. Tuomio: junttipuolue.

en tiedä ketään joka äänestäisi persuja. Mielenkiinnolla odotan että kohtaan sen ensimmäisen, joka kehtaa äänestävänsä heitä. Ovat kyllä sellainen junttipuolue että heikompia hirvittää.

Täällä pariskunta, jotka haluaa ravistella poliittista kenttää. Minä olen akateeminen, mies amispohjainen yrittäjä. Mun suvusta tuntuu joka toinen äänestävän persuja. Äidin maanviljelijä veli (ennen kepua), äitini ja isäni (opettaja-sosiaalityöntekijä, eläkkeellä), raksamiessetä, opettajatäti, sh-täti jne. Aika kirjavaa sakkia. Koulutukset laidasta laitaan ja myös puoluekannat ennen.

Minä kun en keksi heistä mitään nimenomaisesti junttia, korkeasti koulutettuja, fiksja kaupunkilaisia. Suurin kannatushan nimenomaan on Helsingissä, joka tosin on kyllä suurimmaksi osaksi maamme pahin junttila.

Vierailija
64/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä postmoderni tekotaidekeskustelu. Case closed. Tuomio: junttipuolue.

Vaikka äänestäisin mitä ja olen siis ennen äänestänytkin niin en ole koskaan hyväksynyt taiteilija-apurahoja valtion kassasta, missään muualla maailmassa ei taitelijat elä veronmaksajien rahoilla. Aika vähissä on argumentit sinulla. Tuosta voi siis päätellä, että sinun mielestäsi on oikein antaa kissantappovideoiden tekijöille rahaa ja sperman levittäjille? Minä en antaisi, mielestäni olet eläinrääkkäyksen kannattaja.

Vierailija
65/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

persujen maahanmuuttopolitiikka ratkaisee minun ääneni kohdalla

Vierailija
66/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-) äänestää persuja.

Vierailija
67/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään sitä jatkossakaan

Vierailija
68/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä kannatankin avointa, inhimillistä yhteiskuntaa.

Ulkomailla persut = xenofobinen ääriliike Itävallan Jörg Heiderin viitoittamalla tiellä.

T: toinen ulkosuomalainen

Vierailija
69/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetäänkö siellä persupuolueessa yhtään minkälaisia järkyttäviä perkeleitä te kannattajat olette netissä? Tietääkö ne mitä tapahtuu esim. tällä palstalla ja hyväksyykö ne sen?

Vierailija
70/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelee Soinia televisiossa ja jotain juttuja lukee lehdistä että miten hirveitä ihmisiä on persuuden etulinjassa? Voin esimerkiksi kuvitella että duunari-isäni äänestäisi persuja mutta eihän sillä ole mitään käsitystä siitä miten järkyttävää arvomaailmaa se rohkaisisi kun ei se käy netissä eikä se tiedä miten hyytävää tämä ulkomaalaisvihamielisyyden lietsonta on. Jos persut voittaa vaaleissa, niin tajuaako ihmiset mihin ne pistää päänsä?

Vierailija
71/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetäänkö siellä persupuolueessa yhtään minkälaisia järkyttäviä perkeleitä te kannattajat olette netissä? Tietääkö ne mitä tapahtuu esim. tällä palstalla ja hyväksyykö ne sen?

Oi sinä VIHREÄ.

Minä lankean jalkojesi juureen, oi suuri valo ja viisaus. Miten voittekaan olla noin viisaita ja kaikessa oikeassa, vain teillä on oikea tieto miten ihmisten kuuluu elää ja olla. Voi kunpa saisin olla kuin te, nerot, te työtelliäät älyköt ja ihanat ihmiset. Kirjoitathan taas huomenna paljon asiaa, että me tyhmät maalaiset ja muuten vaan alamaisenne saamme kuulla mitä huomenna teemme ja miten lapsemme pitää elää ja miten heitä tulee kasvattaa. Oi suutelen jalkonne. Viestisi oli kerrassaan mahtava, jollakin tavalla kruunamaton ja jännittävä, ihanaa.

Vierailija
72/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytettiin meidän perheessä parikin eri vaalikonetta ja molemmille tuli koko ajan persujen ehdokkaat...

Vierailija
73/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla on nähtävästi oltava aina joku mielikuvitusystävä jonka kanssa ne keskustele. Tällä kertaa se on vihreä, kuka ensi viikolla. Kyllä tästä maasta vähemmistöjä tietysti löytyy siihen tarpeeseen.

Vierailija
74/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen sitä mieltä, että pakolaisten ja turvapaikanhakijoiden virta Suomeen saisi loppua tähän, tai ainakin järkevöityä. Kunnon kotouttamisohjelmaa ei ole ja täällä haahuilevat mitääntekemättöminä. Suuret kulttuurierot ja syrjäytyminen tuottaa rikollisuutta ja ongelmia muutenkin.

Työperäiset maahanmuuttajat taas, tervetuloa!

t. persuja äänestävä

Vierailija
75/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi sinä VIHREÄ.

Minä lankean jalkojesi juureen, oi suuri valo ja viisaus. Miten voittekaan olla noin viisaita ja kaikessa oikeassa, vain teillä on oikea tieto miten ihmisten kuuluu elää ja olla. Voi kunpa saisin olla kuin te, nerot, te työtelliäät älyköt ja ihanat ihmiset. Kirjoitathan taas huomenna paljon asiaa, että me tyhmät maalaiset ja muuten vaan alamaisenne saamme kuulla mitä huomenna teemme ja miten lapsemme pitää elää ja miten heitä tulee kasvattaa. Oi suutelen jalkonne. Viestisi oli kerrassaan mahtava, jollakin tavalla kruunamaton ja jännittävä, ihanaa.

Vierailija
76/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä perkele

ei täytä tätä palstaa viestinnällä josta tulee paha olo ja suoraan sanottuna hätä suomalaisen yhteiskunnan puolesta. En oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä miten matalamielisiä ne aloitukset on nimittelyineen jne. Persujen aktiivijäsenissä on ainakin tällä palstalla nähdyn käytöksen perusteella jotain todella, todella pahasti vialla ja mietityttää että mitä siitä sitten seuraa jos persut voittaa vaalit.

No mutta. Ei nyt vielä kannata maalailla piruja seinälle mutta kyllä tässä on noussut iso huoli suomalaisten puolesta kun näitä on lueskellut. Kaikkeen tottuu mutta toivottavasti en koskaan totu tällaisen vihaprojektiin mikä täälläkin on käynnissä.

Vierailija
77/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähimpänä sitä mitä yh:n joka tekee pienellä palkalla töitä kannattaa äänestää.

Vierailija
78/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusi vuotta ja katselen vielä vaaleihin asti siinä toivossa että toi sitten loppuu. Jos ei lopu, on pakko etsiä joku toinen palsta jossa keskustella ajankohtaisista asioista.

Vierailija
79/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kukaan, erityisesti nainen tai vanhempi, äänestäisi persuja? Oletteko seuranneet mitä Soini tekee Euroopan parlamentissa? Naiset nyrkin alle ja sanavapaus seis. Tai mitä äärinationalisteja luimii hänen rellukkamahansa takana? Kolmannen valtakunnan tiellä ollaan.

Persuja äänestävät laukaisevat aikapommin, joka saattaa laueta ehkä vasta teidän lastenne kasvoille. Silloin muurin takaa ei enää pääsekään pois.

Luotan (ehkä lapsellisesti) kuitenkin siihen, että ihmiset ottavat asioita selvää ennen kuin lähtevät antamaan protestiääniään. Sloganien ja letkautusten perusteella äänestävät kauhistuttaa.

Vierailija
80/108 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä perkele

ei täytä tätä palstaa viestinnällä josta tulee paha olo ja suoraan sanottuna hätä suomalaisen yhteiskunnan puolesta. En oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä miten matalamielisiä ne aloitukset on nimittelyineen jne. Persujen aktiivijäsenissä on ainakin tällä palstalla nähdyn käytöksen perusteella jotain todella, todella pahasti vialla ja mietityttää että mitä siitä sitten seuraa jos persut voittaa vaalit.

No mutta. Ei nyt vielä kannata maalailla piruja seinälle mutta kyllä tässä on noussut iso huoli suomalaisten puolesta kun näitä on lueskellut. Kaikkeen tottuu mutta toivottavasti en koskaan totu tällaisen vihaprojektiin mikä täälläkin on käynnissä.

Yhdyn edelliseen täysin, muta korvaa sana persu sanalla vihreä. En olisi ikinä uskonut lukevinani niin halveeraavia kommentteja suomalaisista, maalaisista, perussuomalaisista, vanhuksista jne kuin mitä olen tällä palstalla saanut lukea vihreiden toimesta.