Miksi nainen ei lopeta itkemistä, jos sitä pyytää ryhdistäytymään ja lopettamaan?
Kommentit (199)
Anna olla, kyllä sinua täällä oikeasti ymmärretään. Joku valopää vain väittää tahallaan vastaan - hulluilla on halvat huvit.
minua taas huvittaa nämä putkiaivot. Tämähän on juuri elävä esimerkki putkiaivoisuudesta, jota halusinkin tuoda esiin.
Mies tässä kahvipaussilla.
Meillä riittää, kun uhkaan jättää perheeni. Pahan riidan aikana otan auton ja ajan omistusasuntooni, joka on tälläisiä tilanteita varten ostettu. Sitten vietän pari viikkoa poikamieselämää. Vaimo usein rauhottuu, lopettaa itkun ja pyytää anteeksi käytöstään.Mulla on varaa tähän. Monella muulla miehellä ei ole muuta keinoa kuin alistua akan manipuloinnille.
Voin sanoa että vaimoni on pahimmanlaatuinen juonittelija. Hän itkee ja valehtelee sen minkä kerkeää. Onneksi mulla on status ja rahaa. Tämän takia miehillä pitäisi olla rahaa. Jäätte muuten akkanne alle. Naiset ovat kuin hämähäkit. Syövät miehensä elävältä.Nainen on luonteeltaan narsisti. Kyseessä on elonjäämiseen liittyvä keino. Miehen on oltava kokoajan varuillaan ja tiukennettava otettaan vaimosta. Jätkät älkää lannistuko nyt.
samanmoisia manipuloijia olette molemmat, etkä sinä sokea edes sitä näe. Yleistät oman typerän tilanteesi muihin. Ja yleistät naiset samanlaisiksi. Nainesi käyttäytyy kuten itsekin käyttäydyt. Se kumpi aloitti on asia, josta me ei täällä koskaan saada varmaksi tietää.
Minulla ja miehelläni ole mitään ongelmaa. Ei tarvitse noin tempoilla. Minusta on surullista, että miehet luulevat miehen olevan tossun alla, jos mies jopa ottaa naisensa huomioon. Se on huonoa itsetuntoa se.
Meillä riittää, kun uhkaan jättää perheeni. Pahan riidan aikana otan auton ja ajan omistusasuntooni, joka on tälläisiä tilanteita varten ostettu. Sitten vietän pari viikkoa poikamieselämää. Vaimo usein rauhottuu, lopettaa itkun ja pyytää anteeksi käytöstään.Mulla on varaa tähän. Monella muulla miehellä ei ole muuta keinoa kuin alistua akan manipuloinnille.
Voin sanoa että vaimoni on pahimmanlaatuinen juonittelija. Hän itkee ja valehtelee sen minkä kerkeää. Onneksi mulla on status ja rahaa. Tämän takia miehillä pitäisi olla rahaa. Jäätte muuten akkanne alle. Naiset ovat kuin hämähäkit. Syövät miehensä elävältä.Nainen on luonteeltaan narsisti. Kyseessä on elonjäämiseen liittyvä keino. Miehen on oltava kokoajan varuillaan ja tiukennettava otettaan vaimosta. Jätkät älkää lannistuko nyt.
on se kumma kun molemmat yrittää päästä niskanpäälle. Melko uuvuttavalta kuulostaa suhteenne. Yleensä nuoret heikkoitsetuntoiset naiset ovat tuollaisia.
Voiko noin narsistista miestä olla? Kaksi keskenkasvuista kakaraa, joista naisen pitäisi ottaa lapset ja lähteä. Jos annatte noin sairaan kuvan riitelystä kotona, niin lapsenne ei kehity normaalisti tunne-elämältään. Kerroit jo täydellisestä empatian puutteestasi, kerropa tämä vielä psykiatrian lääkärille, niin hän kirjoittaa sinulle diagnoosin, saat hoidon ja lääkkeet. Älä jätä itseäsi hoitamatta! Lapset kärsivät!
vai onko niin, että hullu täydentää kaltaistaan?
vaan riehut miehellesi.
ps. Wikipedia ei muuten ole mikään asiallinen lähde, käytä vaikka Suomen kielen perussanakirjaa ennemmin, jos haluat veistellä sanojen merkityksistä.
vaan riehut miehellesi.
ps. Wikipedia ei muuten ole mikään asiallinen lähde, käytä vaikka Suomen kielen perussanakirjaa ennemmin, jos haluat veistellä sanojen merkityksistä.
vaan riehut miehellesi.
siksi, että se on käsityskyvyllesi riittävän yksinkertainen tekele.
vaan riehut miehellesi. ps. Wikipedia ei muuten ole mikään asiallinen lähde, käytä vaikka Suomen kielen perussanakirjaa ennemmin, jos haluat veistellä sanojen merkityksistä.
se siltikään on sinun ongelmasi, jos minä riehun miehelleni? Oliko ne siis sinun kalsarisi?
Kuvittelin wikipedian olevan paremmin sinun ulottuvillasi, kuin suomen kielen perussanakirjan.
? mäkin olen mies ? ja mäkin ihmettelen, että miksi kaikki naiset itkee? Oi miksi ?
Kyllä semmonen james bondi on ihana, kun se on niin mies, eikä se ikinä itke. Niin cool. Vähän dissaan semmosia pehmeitä miehiä, jotka tuottaa kyynelnestettä. Nehän on sitten ihmisiä, eikä miehiä ja sehän ei käy päinsä ollenkaan. Tosimies vain nostaa kulmakarvoja, jos kosteus meinaa pyrkiä silmään. Se kuivattaa kätevästi silmät, kun oikein avaa silmät apposen auki. Minä olen harjoitellut sipulin kanssa. Mikään ei nosta mun tunteita pintaan. Ja semmonen mielipuolinen keskittyminen yhteen pisteeseen ja "om" hokeminen myös saa pois ikävästä tilanteesta. LOVE ? 007
Meillä riittää, kun uhkaan jättää perheeni. Pahan riidan aikana otan auton ja ajan omistusasuntooni, joka on tälläisiä tilanteita varten ostettu. Sitten vietän pari viikkoa poikamieselämää. Vaimo usein rauhottuu, lopettaa itkun ja pyytää anteeksi käytöstään.
Vaimo tajuaa itse ylireagoineensa. Sinähän vain poistut tilanteesta. Eihän vaimo halua sinua nurkkiinsa. Myöhemmin kun rauhottuu tajuaa haluavansa sinut ja pyytää anteeksi. Hyvä taktiikka.
Hän on itse tehnyt mielestään vuosisadan löydön, kun on löytänyt sieltä termin "ARVOSTUS".
Kalsarivaimo kun tahtoo arvostusta, kirkuu, polkee jalkaa ja kitisee...
Oli sitten itkijä mies tai nainen, tai tyttö tai poika, niin tuskin itkee ihan missä sattuu, vaan sellaisen henkilön läsnäollessa, jonka kokee turvalliseksi. Ja kun sitten käykin ilmi, että läsnäolija on tunteeton ääliö, kuten ap:n tapauksessa, se satuttaa lisää, ja pahentaa tilannetta.
Pitikö tuota ihan oikeasti kysyä??
Hän on itse tehnyt mielestään vuosisadan löydön, kun on löytänyt sieltä termin "ARVOSTUS". Kalsarivaimo kun tahtoo arvostusta, kirkuu, polkee jalkaa ja kitisee...
viestini uudestaan. Montako kertaa olen kirjoittanut sanan arvostus? Laskehan sitten omat viestisi? Kummalla oli enemmän?
Iän myötä on oppinut, että toista ei manipuloida ja saada tahtoa läpi kuin uhmaikäinen kakara. Tunteiden näyttäminen on ihan eri juttu ja jotkut itkee herkemmin kuin toiset, mutta joku roti siinäkin on oltava, ettei joka asiasta toista painosta itkemällä. Meillä jokaisella on oma ajatusmaailmamme ja tapamme toimia. Toista ihmistä ei voi pakottaa omaan muottiinsa ja hyppimään oman tahdon mukaan. Itkemällä painostaminen on ala-arvoista, pääsääntöisesti. Tietenkin on tilanteita, joissa itkukin on "sallittua", mutta kyllä varmaan jokainen tässä keskustelussa ymmärtää aidon itkemisen ja kiukutteluitkun eron.
Minä inhoan itkeviä naisia! Se on heikkouden ja tyhmyyden merkki. Aikuinen ihminen osaa hoitaa asiansa ilman jatkuvaa kitinää.
Nuorempana (ja tyhmempänä) ajattelin juuri noin. Sittemmin kun elämästä olen jotain oppinut, niin käytännössä pyörtänyt mielipiteeni tästä asiasta. Itkemättömyys on tyhmyyden ja heikkouden piilottelun eli vielä pahemman heikkouden merkki. Jouduin opettelemaan itkemisen käytännössä siinä kohtaa kun tajusin, että olin vienyt itseni omalla heikkousajattelullani täydelliseen umpisolmuun tunteiden tasolla.
Niinkin olisi voinut jatkaa, mutta koska halusin kuitenkin kokea ne positiiviset tunteet, piti valita sen välillä, että ei tunne mitään ja on aina täydellisessä kontrollissa tunteidensa suhteen tai sitten sen, että sallii itsellensä sekä negatiiviset että positiiviset tunteet. Edelleen tosin aika kontrolloiva tunteiden suhteen, mutta parempi nyt.
Hän on itse tehnyt mielestään vuosisadan löydön, kun on löytänyt sieltä termin "ARVOSTUS".
Kalsarivaimo kun tahtoo arvostusta, kirkuu, polkee jalkaa ja kitisee...
Onko sinun ihanneavioliittosi sellainen, jossa toista dissataan ja halveksutaan?
Mitä hyötyä ja iloa tällaisesta provoilusta ja kärjistämisestä on mitä tässäkin keskustelussa on esiintynyt? Kuka niitä viitsii kirjoittaa aikansa kuluksi? Millainen ihminen saa ilonsa pilaamalla toisten asiallisen keskustelun?
Välillä on vaikea erottaa onko kyseessä aikuisten keskustelupalsta vai teinien lapsellinen **uilu sivusto.
Mitä hyötyä ja iloa tällaisesta provoilusta ja kärjistämisestä on mitä tässäkin keskustelussa on esiintynyt? Kuka niitä viitsii kirjoittaa aikansa kuluksi? Millainen ihminen saa ilonsa pilaamalla toisten asiallisen keskustelun?
Välillä on vaikea erottaa onko kyseessä aikuisten keskustelupalsta vai teinien lapsellinen **uilu sivusto.
anteeksi nyt syvästi, mutta keskustelun aloitus on jo täysin teini. Kuka oikeasti sanoo toiselle, että lopeta itkeminen ja ryhdistäydy?
Oletetaan, että nainen manipuloi itkullaan. Tällöin miehen pitäisi tajuta, että nainen on epäkypsä ja on tehotonta puhua mistään ryhdistäytymisestä. Ja lisäksi se on vaan niin itseä alentavaa, että miehen pitäisi vaan ottaa ero ja poistua.
Jos nyt oletetaan, että ap:n nainen ei manipuloinut ja itki tosissaan, niin missä tilanteessa miehelle tulee mieleen käskeä lopettamaan itkeminen ja käskeä nainen ryhdistäytymään? Vain jos hän joko itse on narsistinen ja kuvittelee, että hänellä on oikeus vaatia toista tuntemaan toisin, kuin tuntee tai käytös on äärimmäisen epäsopivaa ja suorastaan haitallista. Mieleeni tulee tilanne, jossa on pieniä lapsia. Silloinkin mies ei voisi toimia noin suoraan, vaan hänen olisi hyvä ensin viedä lapset muualle ja sitten yrittää puhua ensin kohteliaasti ja rauhoitella ja tukea ja jos se ei auta niin kertoa miten asia voi negatiivisesti vaikuttaa lapsiin ja olisi parempi lopettaa nyt jos vaan pystyy, kunnes nainen on paikassa, missä hän rauhassa voi itkeä, tai jos tämäkään ei auta, niin soittaisin lääkärille ja kysyisin apua. Tämä keskustelu on tähän mennessä ollut kaikin puolin naurettava, jopa ns. asialliset kommentit on kuulostaneet lähinnä provosoinnilta ja yksipuoliselta asian tarkastelulta. Ei nähdä kokonaisuutta. Minä minä minä ja kun minä ajattelen näin niin.
Meillä riittää, kun uhkaan jättää perheeni. Pahan riidan aikana otan auton ja ajan omistusasuntooni, joka on tälläisiä tilanteita varten ostettu. Sitten vietän pari viikkoa poikamieselämää. Vaimo usein rauhottuu, lopettaa itkun ja pyytää anteeksi käytöstään.
Mulla on varaa tähän. Monella muulla miehellä ei ole muuta keinoa kuin alistua akan manipuloinnille.
Voin sanoa että vaimoni on pahimmanlaatuinen juonittelija. Hän itkee ja valehtelee sen minkä kerkeää. Onneksi mulla on status ja rahaa. Tämän takia miehillä pitäisi olla rahaa. Jäätte muuten akkanne alle. Naiset ovat kuin hämähäkit. Syövät miehensä elävältä.
Nainen on luonteeltaan narsisti. Kyseessä on elonjäämiseen liittyvä keino. Miehen on oltava kokoajan varuillaan ja tiukennettava otettaan vaimosta. Jätkät älkää lannistuko nyt.