Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei lopeta itkemistä, jos sitä pyytää ryhdistäytymään ja lopettamaan?

Vierailija
17.03.2011 |

Kommentit (199)

Vierailija
1/199 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elin naisella on heikko itsetunto ja olematon itsekunnioitus ja loputon jonkin ihmeellisen välittämisen ja arvostamisen halu.

Ja elämä pyörii kalsarien ja sen ympärillä, että muut "arvostaa".

Mitä jos hankkisi elämän ja itsekunnioitusta! Ja lakkaisi syyttelemästä muita.

Vierailija
2/199 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkö se nainen jo löikin?

Läpsiminen harvinaisen ärsyttävä tapa. Ulvominen ja läpsiminen. Läpsyä ei voi kutsua lyönniksi mutta onhan se sitä. Se on provosoiva lyönti, jota usein marttyyriksi haluavat tekevät. He odottavat lyöntiä jotta pääsee uhriksi. Mies ei voi muuta kuin häipyä tilanteesta. Useiksi viikoiksi, vaikka Thaimaaseen.

siis sanottiin, että nainen läpsii/lyö? Ap:ko niin sanoi, vai se , joka lähti elämään poikamieselämää toiseen asuntoon? Vai joku muu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/199 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsiminen harvinaisen ärsyttävä tapa. Ulvominen ja läpsiminen. Läpsyä ei voi kutsua lyönniksi mutta onhan se sitä. Se on provosoiva lyönti, jota usein marttyyriksi haluavat tekevät. He odottavat lyöntiä jotta pääsee uhriksi. Mies ei voi muuta kuin häipyä tilanteesta. Useiksi viikoiksi, vaikka Thaimaaseen.

siis sanottiin, että nainen läpsii/lyö? Ap:ko niin sanoi, vai se , joka lähti elämään poikamieselämää toiseen asuntoon? Vai joku muu?

Miehen on vain lähdettävä sinne Thaimaaseen tai poikamiesboxiinsa viikoksi tai pariksi, kunnes vaimo pyytää anteeksi lapsellista kohtaustaan. Jos ei pyydä niin tilanne on selvä. Sitten erotaan.

Vierailija
4/199 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on vain lähdettävä sinne Thaimaaseen tai poikamiesboxiinsa viikoksi tai pariksi, kunnes vaimo pyytää anteeksi lapsellista kohtaustaan. Jos ei pyydä niin tilanne on selvä. Sitten erotaan.

Mitä virkaa tuollaisella empatiakyvyttömällä miehellä on? Tämä on aika persoonallisuushäiriöistä käytöstä, mikä ei oikeasti imartele ketään. Ei vaimo ole automaattisesti väärässä, jos itkee. Tuollainen mies täytyisi pistää pyytämään anteeksi, sitten terapiaan opettelemaan omia tunteitaan, ja sitä kautta ymmärtämään toisenkin tunteita. Tuo häipyminen on julmaa vallankäyttöä, jos minun mieheni käyttäytyisi noin, saisi lähteä.

Onneksi minulla on mies, joka osaa käsitellä tunteita, hän osaa lohduttaa ja olla tukena. Hänen kanssaan voi keskustella asiasta kuin asiasta ja hän ymmärtää. Minä en tuollaista miestä katselisi hetkeäkään, kyllä lentäisi pellolle kuin leppäkeihäs. Saatika että alentuisin tuollaiselta pyytämään anteeksi. Voi luoja.

Vierailija
5/199 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä virkaa tuollaisella empatiakyvyttömällä miehellä on? Tämä on aika persoonallisuushäiriöistä käytöstä, mikä ei oikeasti imartele ketään. Ei vaimo ole automaattisesti väärässä, jos itkee. Tuollainen mies täytyisi pistää pyytämään anteeksi, sitten terapiaan opettelemaan omia tunteitaan, ja sitä kautta ymmärtämään toisenkin tunteita. Tuo häipyminen on julmaa vallankäyttöä, jos minun mieheni käyttäytyisi noin, saisi lähteä.

Onneksi minulla on mies, joka osaa käsitellä tunteita, hän osaa lohduttaa ja olla tukena. Hänen kanssaan voi keskustella asiasta kuin asiasta ja hän ymmärtää. Minä en tuollaista miestä katselisi hetkeäkään, kyllä lentäisi pellolle kuin leppäkeihäs. Saatika että alentuisin tuollaiselta pyytämään anteeksi. Voi luoja.

Vai jääkiekkokypäräkö hänellä on?

Ei minusta miehen tarvitse sietää läpsimistä ja hysteeristä itkuhuutoa. On järkevää lähteä ja jättää vaimo miettimään käytöstään.

Vierailija
6/199 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai jääkiekkokypäräkö hänellä on?

Ei minusta miehen tarvitse sietää läpsimistä ja hysteeristä itkuhuutoa. On järkevää lähteä ja jättää vaimo miettimään käytöstään.

En todellakaan läpsi miestäni! Mistä sait tuollaisen päähäsi? Meillä on hyvä, arvostava suhde, mistä sinä et näköjään ole kuullut koskaan. Oletko tietoinen, että on olemassa suhteita, joissa vallitsee tasa-arvo, tasapaino, empatia ja toisen huomioon ottaminen? Se taitaa olla sinulle täysin tuntematon maailma.

Vierailija
7/199 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan läpsi miestäni! Mistä sait tuollaisen päähäsi? Meillä on hyvä, arvostava suhde, mistä sinä et näköjään ole kuullut koskaan. Oletko tietoinen, että on olemassa suhteita, joissa vallitsee tasa-arvo, tasapaino, empatia ja toisen huomioon ottaminen? Se taitaa olla sinulle täysin tuntematon maailma.

Mistä sait tuollaista päähäsi? Olen kyllä kuullut sellaisesta ja elän sellaisessa nykyään. Et taida osata ottaa huomioon ihan kaikkea, kun annat minusta väärän todistuksen muille lukijoille? Ei valitettavasti ole tuntematon maailma.

Olen nähnyt vähän enemmän elämää kuin sinä tyttönen, olen kokeillut molempia ja sitä kolmatta myös. Että pidäppä nyt pienempää suuta, jooko. Äläkä sotke keskustelua omaan elämääsi. Meitä ei kiinnosta meidän molempien tasa-arvoiset suhteemme vaan ap:n tasapainoton suhde ja minun entisen suhteen tasapainoton läpsivä vaimo.

Sinusta minun olisi pitänyt jäädä läpsivän, huutavan, itkevän raivotautisen akan luokse lohduttamaan?

Voi kuule kyllä se Thaimaa kuulostaa lämpimämmältä vaihtoehdolta. Sielä lämpenee muualtakin, kuin poskilta.

-Harmaa herrasmies

Vierailija
8/199 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini pillahtaa heti itkuun ja pakenee sillä kaikkea vastuuta.

Ikinä ei pyydä anteeksi ja aina on uhri.

Vierailija
9/199 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsemme kiikkuun, jos on niin hemmetin vaikeaa.

t.mies

Vierailija
10/199 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö sinulla sormi suuhun itkevän naisen kanssa vai mikä maksaa?

Vierailija
11/199 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harvinaisen ajattelematon mies, huh.

Vierailija
12/199 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät siitä ison numeron? Tuo on ihan normaalia tunteen purkausta, miksi se pitäisi tukahduttaa???

Mun isä kielsi minua näyttämästä tunteeni, se johti ahdistuneisuuteen ja lopuksi paniikki kohtauksiin.

Antaa itkun tulla, se voi olla surullisuutta, onnellisuutta tai suuttumusta, itkun jälkeen ajatus kulkee selkeämmin.

Vierailija
13/199 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos häntä pyytää ryhdistäytymään ja lopettamaan?

Huono provo ap.

Vierailija
14/199 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että vedetään sitten molemmat itsemme kiikkuun, jos on niin hemmetin vaikeaa.

t.mies

Epätoivossa meinasin ampua aivoni pellolle, miehen kielloista ja ymmärtämättömyydestä huolimatta hain itselleni apua, tilanne on nyt toinen. Ei kannata odotella tuohon pisteeseen saakka.

Tilanne teillä ei varmasti ole näin paha, mutta ehkä tämä minun juttuni pistää pohtimaan vähän laajemmin asiaa...

Vierailija
15/199 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hysteerinen niin läppäse sitä niin varmana rauhottuu!

Vierailija
16/199 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hysteerinen niin läppäse sitä niin varmana rauhottuu!

Vierailija
17/199 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä nyt naisetkin sitä mieltä, että itkeminen on vain manipulointia ja turhaa hysteriaa? Ettei toinen voi itkeä ihan vain siksi, että tulee niin voimakas tunne, että itku tulee. Itkuhan on ihan normaalia!

Vierailija
18/199 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää ketju on vain kevyt vitsi.

Vierailija
19/199 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tasan silkkaa opeteltua vallankäyttöä parhaimmillaan.

t. tyrskijän tytär

Vierailija
20/199 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä nyt naisetkin sitä mieltä, että itkeminen on vain manipulointia ja turhaa hysteriaa? Ettei toinen voi itkeä ihan vain siksi, että tulee niin voimakas tunne, että itku tulee. Itkuhan on ihan normaalia!

Lapselle näin onkin, mutta kyllä minä ainakin olen aidot itkuni itkenyt jo vuosia sitten. Siis ne mitkä miehen takia olen viitsinyt itkeä. Nykyisin jos miehen nähden itken, se on aina tietoinen valinta, koska hänellä menee pasmat sekaisin itkustani ja joskus jopa tuntee syyllisyyttä typeryyksistään itkuni seurauksena. Yhtä hyvin voisin nauraa miehen törppöyksille, mutta se ei tuota toivottua tulosta.

t. Yksi varmaankin kohta narsistiksi leimattava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän