HyvÄ LOLA!
"Katso: Upea kuvagalleria uhkeasta Lolasta!
Lola Wallinkoski poseerasi upeasti kauniissa alusvaatteissa Iltalehden kuvaajalle."
Kyllä on rouvalla itsetunto kohdallaan, että uskaltaa poseerata alusvaatteissaan vielä missiajoista lihottuaan! Hyvä Lola!
Kommentit (56)
kehtais väittää nykymissien tasoa huonoksi.Vatsahan Lolallakin roikkuu ja reidet on todella paksut .Täytyy tosiaan olla hyvä itsetunto et antaa tollasia kuvia julkisuuteen.
Me lähdetään vkl kylpylään ja aion käyttää bikineitä vaikka löysää mahassa onkin ja raskausarpia. Jos jotakin häiritsee niin siitä vaan!
Mä olen 170cm/62kg mutta löllöä on.
eikun menoksi:)
Kuten mullakin on navanseutu vähän silai hassusti ryppynen. En ole viitsinyt enää käyttää biksuja kun olen häpeillyt vatsanahkaryppyjä. Eikä mulla oikeasti ole edes pahan näköinen vatsa kuitenkaan. Ensi kesäksi ostan biksut! Jos kerran kehtaa Lolakin esitellä itseään niin kyllä mäkin. Olen sitä paitsi hoikempikin. Mutta ihan hyviä kuvia. En ymmärrä miksi pitää ottaa silarit kun pienemmilläkin tisseillä ihan hyvin pärjää.
Pariskunta on ollut yhdessä ja minkäikäisiä lapsia heillä on?
Ovat kyllä ihan söpöjä lapsia:)
kaikkea muuta mutta itse en ikinä lähtis lehtiin esittelemään itseäni tuossa kunnossa. Itse olen ihan samanlainen ryppyvatsainen pullero enkä todellakaan esittelisi lehdissä itseäni. Minusta noissa kuvissa oli vähän sellaista myötähäpeän makua...ja sit otsikko hehkuttaa uhkeutta kun naisella on silikonitkin. En sano että Lolalla olis ruma vartalo ei todellakaan mutta takapuolen kokokin jo sitä luokkaa että miksi sitä pitää esitellä lehdessä? Tai tietty jos mainostaa esim ison koon uikkareita...
mutta missään nimessä ei mielestäni voi väittää etteikö Lola olisi ihan hemmetin seksikäs. Veikkaan että noi kuvat iskee todella moneen mieheen täysillä. Pieni löysyys ja pehmeys ei todellakaan haittaa, sillä Lola ei ole tehnyt alusvaatemallijuttuja vuosiin, hän on synnyttänyt pari lasta ja elää elämäänsä ihan mallikuvioiden ulkopuolella. Hänellä on terveen, ikäisensä naisen kroppa. Kyllähän ero esimerkiksi nälkäkurjen näköiseen Karita Tuomolaan on huikea. Tuomolasta puuttuu kuitenkin täysin sellainen rento seksikkyys mitä Lolasta huokuu.
Mieheni on aina pitänyt Lolaa superkauniina ja kyllähän hän onkin todella upea nainen. Minulta lähtee kyllä hatunnosto näistä kuvista! Surettaa vaan miten niin moni nainen on turhaan epävarma itsestään ja piilottelee turhaan ihan nättiä vartaloaan (kuten tästäkin ketjusta voidaan huomata).
vähän transulta...mut kauneus on katsojan silmässä mä en oikein koskaan ole nähnyt Lolan kauneutta.
Sori mut mä en tajua miksi Lola alentaa itseään. Naureskelee muille jotka tuolla tavalla esittelevät lehdessä itseään mutta itse on samanlainen bimbo! Itsestään saa olla ylpeä ilman että tarvii tulla lehtiin bikineissä...
kehtais väittää nykymissien tasoa huonoksi.Vatsahan Lolallakin roikkuu ja reidet on todella paksut .Täytyy tosiaan olla hyvä itsetunto et antaa tollasia kuvia julkisuuteen.
olivat siis nättejä tyttöjä joo, mutta mahkuja maailmalla ei ole kun pituutta ei ole riittävästi, on ns.pieniä kauneusvirheitä eikä mitään korjauksia ole tehty, edes purukalustoon.
olivat siis nättejä tyttöjä joo, mutta mahkuja maailmalla ei ole kun pituutta ei ole riittävästi, on ns.pieniä kauneusvirheitä eikä mitään korjauksia ole tehty, edes purukalustoon.
kroppa niin en kyllä viitsisi arvostella muita niin voimakkaasti, kun ei itsekään täydellinen ole. Pitkälle selälle ei kukaan voi mitään, hampaat voi toki laittaa, mutta niin voi käydä puheterapiassakin...
ei itsekään ollut mikään neiti täydellisyys aikoinaan eikä etenkään nyt. Voitti kisat isoista reisistään ja pyllystään huolimatta mikä on toki hieno juttu. Kauneus niin subjektiivinen käsite itse en ole koskaan pitänyt Lolaa kasvoistaankaan erityisen kauniina saati harakanpesätukkaansa...mä osaan sanoa heti monta kauniimpaa missikandidaattia edellisistä kisoista...
roikkuva röllö raskausarpineen tuossa alavatsalla enkä todellakaan menis lehtiin...aika aikaansa kutakin LOLA! Naikkonen vois ainakin lopettaa muille irvailun vaikka itseltä näköjään puuttuu jokin suhteellisuuden taju....
eikä pelkästään sen löllön takia...tökerösti laitettu kiharapilvi ja kuvassa nro 7 näyttää tosiaan vähän meikatulta transvestiitilta.Stailaajakin ollu vähän hukassa kenties?
liika on liikaa. Pitäis myös tajuta ettei aina suuna päänä kritisoi muita kun itse on mitä on...eikä hän ole täydellinen koskaan ollutkaan vaikka kenties uskookin niin.
hehän ovat kuin Jing ja Jang...värien vastakohdat täydentävät toisiaan!
hyviä kyllä. :) Tai siis, kohde kaunis.
joissakin kuvissa vaan liian pienet rintsikat :P
mutta Lola näyttää että seksikkyys ei ole kiloista ja raskausarvista kiinni, hienoa.